Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Gelukkig maar, Leaf!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Door medicatiegebruik?Lotus schreef:Ik mag helaas geen bloed of plasma meer geven.
Gast- Gast
Gelukkig maar Leaf, hopelijk is het helemaal over als je vrij bent.
Zo, boodschappen voor vandaag weer gedaan, nu heb ik honger.
Zo, boodschappen voor vandaag weer gedaan, nu heb ik honger.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Boodschappen doen met honger is zooooo slecht. Ik kom dan echt thuis met veel te veel lekkere dingetjes.
Gast- Gast
Wel ernstig, ze vroegen hier net op het werk ook al of het wel ging...Zo afwezig leek ik blijkbaar hahaha...
En een vreetkick!! Niet normaal...Net 3 tompoezen en een zakje chips op...
Nu ben ik de vreetzak van de afdeling...
En een vreetkick!! Niet normaal...Net 3 tompoezen en een zakje chips op...
Nu ben ik de vreetzak van de afdeling...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Door medicatiegebruik?Lotus schreef:Ik mag helaas geen bloed of plasma meer geven.
Nee, maar ik heb het een paar keer geprobeerd en mijn lichaam vond dat toch niet zo'n succes. Ik werd al heel snel heel erg duizelig en dat hield ook lang aan. Nu willen ze me niet meer als donor, want ze hebben niets aan me. Ik mag het weer proberen als ik in de 30 ben, zeiden ze.
Lotus- Ratel
ProudMama schreef:Oei, dan gaat het vaak nog verder zakken...Hazeltje schreef:ProudMama schreef:Hazeltje: Ik ken het.
Nu zit ik op 6.4 met al maanden Ferro.
Ja, ik dus ook.
Al heb ik al een paar weken bloedverlies bij mijn ontlasting dus zou me niks verbazen als ie nog verder gezakt is
Ja, mijn internist zou gisteren nog bellen.
Maar heb niks gehoord.
Ik vrees ook dat het nu alleen maar mer gaat zakken.
Heb echt geen zin in weer zo;n toestand als na H har bevalling
Gast- Gast
Tering tyfus zeg, ik tref allemaal mensen die in een ander universum theorieles hebben gehad ofzo.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Toegenomen eetlust is vaak toch een bijwerking van AD?
Haha dat valt gelukkig wel mee, mijn eetlust is eerder afgenomen juist. Alleen net dus even een uitschieter
Gast- Gast
Wat vervelend. Maar ja, dan beter geen donor als dat het ten koste gaat van jezelf toch?Lotus schreef:ProudMama schreef:Door medicatiegebruik?Lotus schreef:Ik mag helaas geen bloed of plasma meer geven.
Nee, maar ik heb het een paar keer geprobeerd en mijn lichaam vond dat toch niet zo'n succes. Ik werd al heel snel heel erg duizelig en dat hield ook lang aan. Nu willen ze me niet meer als donor, want ze hebben niets aan me. Ik mag het weer proberen als ik in de 30 ben, zeiden ze.
Als je lichaam zo'n heftige reactie geeft is dat niet voor niks lijkt me.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Boodschappen doen met honger is zooooo slecht. Ik kom dan echt thuis met veel te veel lekkere dingetjes.
Ja, maar ik heb me ingehouden, heb alleen 2 repen chocola gekocht (voor mijn vriend) en sukerpofkes (suikerbrood maar dan in bolletjes vorm).
Bimbam- Kletskop
Fijn dat het wat beter gaat Leaf en volgens mij kun je die 3 tompoucen wel hebben
Als dat (vr)eten zo aanhoudt misschien toch eens mee naar de ha gaan
Als dat (vr)eten zo aanhoudt misschien toch eens mee naar de ha gaan
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ach, je kan die pillen altijd de schuld nog geven joh_Leaf_ schreef:ProudMama schreef:Toegenomen eetlust is vaak toch een bijwerking van AD?
Haha dat valt gelukkig wel mee, mijn eetlust is eerder afgenomen juist. Alleen net dus even een uitschieter
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat vervelend. Maar ja, dan beter geen donor als dat het ten koste gaat van jezelf toch?Lotus schreef:ProudMama schreef:Door medicatiegebruik?Lotus schreef:Ik mag helaas geen bloed of plasma meer geven.
Als je lichaam zo'n heftige reactie geeft is dat niet voor niks lijkt me.
Ja, dat is ook wel zo. Maar ik vind het ergens toch wel jammer. Ach ja, er zijn ergere dingen.
Lotus- Ratel
Reva schreef:Tering tyfus zeg, ik tref allemaal mensen die in een ander universum theorieles hebben gehad ofzo.
Vertel!!
Zininzon- Ratel
Ben zo richting ziekenhuis voor controle meiden, misschien ben ik er in de wachtkamer nog wel ff.
Stik opeens van de zenuwen
Stik opeens van de zenuwen
Gast- Gast
Succes maar weer PM!
Niet zenuwachtig zijn
Niet zenuwachtig zijn
Zininzon- Ratel
We duimen voor je PM! Succes.
Bimbam- Kletskop
Zininzon schreef:Reva schreef:Tering tyfus zeg, ik tref allemaal mensen die in een ander universum theorieles hebben gehad ofzo.
Vertel!!
Gewoon allemaal mensen die niet kunnen rijden en zich expres rond mij lijken te begeven.
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: