Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Goh... het kwartje is gevallen op het werk!
Er moet nog een probleemanalyse gemaakt worden, maar die zetten ze op papier, sturen ze op, ik teken en stuur terug...
Is dat nou zo moeilijk? Had bij de bedrijfsarts ook gekunt...
Gast- Gast
Whahaha, als dat zo blijkt te zijn is het hele forum in shock denk ik.Reva schreef:ProudMama schreef:Kluns!Reva schreef:ProudMama schreef:Ik heb echt mijn dag niet.
Eerst gaat er een halve zak hondevoer over de keukenvloer. Doe trouwens zeer om daar op je blote voeten overheen te lopen.
Nu gaat mijn koffie over de bank...
Zucht.
Klinkt als een doorsnee dag hier..
Faker!
Gast- Gast
Tuurlijk, mag niet stofzuigen en zo diep bukken dat ik bij de grond kom lukt niet. En als ik op mijn knieen ga oprapen kom ik niet meer overeindVergeet-me-nietje schreef:ProudMama schreef:Ik slaap gewoon in bed hoor, en die staat niet in de keuken...Vergeet-me-nietje schreef:Gewoon laten liggen voor je manProudMama schreef:Ik heb echt mijn dag niet.
Eerst gaat er een halve zak hondevoer over de keukenvloer. Doe trouwens zeer om daar op je blote voeten overheen te lopen.
Zucht.dvanavond
Gast- Gast
ProudMama schreef:Tuurlijk, mag niet stofzuigen en zo diep bukken dat ik bij de grond kom lukt niet. En als ik op mijn knieen ga oprapen kom ik niet meer overeindVergeet-me-nietje schreef:ProudMama schreef:Ik slaap gewoon in bed hoor, en die staat niet in de keuken...Vergeet-me-nietje schreef:Gewoon laten liggen voor je manProudMama schreef:Ik heb echt mijn dag niet.
Zucht.dvanavond
Whaha nee, dan blijf je hangen op je buik, met van die bungelende armen en benen
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
oeh dadelijk lekker afbakbroodjes eten heb vanochtend een mini-oventje meegenomen naar het werk.
Gast- Gast
Haha ik zie het helemaal voor meBimbam schreef:ProudMama schreef:Tuurlijk, mag niet stofzuigen en zo diep bukken dat ik bij de grond kom lukt niet. En als ik op mijn knieen ga oprapen kom ik niet meer overeindVergeet-me-nietje schreef:ProudMama schreef:Ik slaap gewoon in bed hoor, en die staat niet in de keuken...Vergeet-me-nietje schreef:Gewoon laten liggen voor je manProudMama schreef:Ik heb echt mijn dag niet.
Zucht.dvanavond
Whaha nee, dan blijf je hangen op je buik, met van die bungelende armen en benen
Gast- Gast
Ik fake gewoon dat ik niet zwanger benProudMama schreef:Jaaaa... lach maar... Als jullie straks zwanger zijn is het mijn beurt
Gast- Gast
Jij faked dat je niet zwanger bent, dus bent het wel?!Vergeet-me-nietje schreef:Ik fake gewoon dat ik niet zwanger benProudMama schreef:Jaaaa... lach maar... Als jullie straks zwanger zijn is het mijn beurt
Biechtje 3, 4, of 5?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jaaaa... lach maar... Als jullie straks zwanger zijn is het mijn beurt
Hmm, oké, ik adopteer wel
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Die straks van jou is ook op mij van toepassing, muts Mocht willen dat ik zwanger wasProudMama schreef:Jij faked dat je niet zwanger bent, dus bent het wel?!Vergeet-me-nietje schreef:Ik fake gewoon dat ik niet zwanger benProudMama schreef:Jaaaa... lach maar... Als jullie straks zwanger zijn is het mijn beurt
Biechtje 3, 4, of 5?
Gast- Gast
Ruilen? Tot ze er zijn dan, dan wil ik ze terug.Vergeet-me-nietje schreef:Die straks van jou is ook op mij van toepassing, muts Mocht willen dat ik zwanger wasProudMama schreef:Jij faked dat je niet zwanger bent, dus bent het wel?!Vergeet-me-nietje schreef:Ik fake gewoon dat ik niet zwanger benProudMama schreef:Jaaaa... lach maar... Als jullie straks zwanger zijn is het mijn beurt
Biechtje 3, 4, of 5?
Gast- Gast
Dan blijf je lekker liggen. Zonder restaureren mag je ook de deur uit hoor.Reva schreef:Ik wil mn bed niet uit
Gast- Gast
Nehhh ik wil alleen een zwangerschap met resultaat. Anders weet meteen iedereen hoeveel ik vandaag gegeten hebProudMama schreef:Ruilen? Tot ze er zijn dan, dan wil ik ze terug.Vergeet-me-nietje schreef:Die straks van jou is ook op mij van toepassing, muts Mocht willen dat ik zwanger wasProudMama schreef:Jij faked dat je niet zwanger bent, dus bent het wel?!Vergeet-me-nietje schreef:Ik fake gewoon dat ik niet zwanger benProudMama schreef:Jaaaa... lach maar... Als jullie straks zwanger zijn is het mijn beurt
Biechtje 3, 4, of 5?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Nehhh ik wil alleen een zwangerschap met resultaat. Anders weet meteen iedereen hoeveel ik vandaag gegeten hebProudMama schreef:Ruilen? Tot ze er zijn dan, dan wil ik ze terug.Vergeet-me-nietje schreef:Die straks van jou is ook op mij van toepassing, muts Mocht willen dat ik zwanger wasProudMama schreef:Jij faked dat je niet zwanger bent, dus bent het wel?!Vergeet-me-nietje schreef:Ik fake gewoon dat ik niet zwanger benProudMama schreef:Jaaaa... lach maar... Als jullie straks zwanger zijn is het mijn beurt
Biechtje 3, 4, of 5?
Whaha!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dan blijf je lekker liggen. Zonder restaureren mag je ook de deur uit hoor.Reva schreef:Ik wil mn bed niet uit
Nou, ik moet iig douchen, haar wassen/fohnen en aankleden. Anders arresteren ze me.
Gast- Gast
Na zo'n nacht als vanacht is douchen wel aan te raden. Aankleden zou ik ook doen. Maar fohnen? Waarom zou je? Staartje en klaar is klara!Reva schreef:ProudMama schreef:Dan blijf je lekker liggen. Zonder restaureren mag je ook de deur uit hoor.Reva schreef:Ik wil mn bed niet uit
Nou, ik moet iig douchen, haar wassen/fohnen en aankleden. Anders arresteren ze me.
Gast- Gast
Douchen? Why should you? Dan zeg je toch gewoon dat dat de nieuwste mode is op het gebied van parfums? En aankleden is ook nergens voor nodig. Die limboman weet toch al hoe je er zonder legging uitziet.Reva schreef:ProudMama schreef:Dan blijf je lekker liggen. Zonder restaureren mag je ook de deur uit hoor.Reva schreef:Ik wil mn bed niet uit
Gast- Gast
Zo, mams is weer weg...
Dus ik ga weer yahtzee spelen en forummen
Dus ik ga weer yahtzee spelen en forummen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Na zo'n nacht als vanacht is douchen wel aan te raden. Aankleden zou ik ook doen. Maar fohnen? Waarom zou je? Staartje en klaar is klara!Reva schreef:ProudMama schreef:Dan blijf je lekker liggen. Zonder restaureren mag je ook de deur uit hoor.Reva schreef:Ik wil mn bed niet uit
Ik doe niet aan staartjes, elastiekjes, klemmen etc. Bah.
Vmn: *steekt middelvinger op*
Gast- Gast
Ik ben wel goed in rijmen (steel altijd de show tijdens sinterklaas)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: