Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Good morning!
How's life? Hier is life nog steeds warm, blehhh... Het zou vandaag max. 20 graden worden, nou het is hier dus nog steeds (of alweer) 22 graden. Vannacht wel wat regen en onweer gehad, maar echt afgekoeld is het dus nog niet.
How's life? Hier is life nog steeds warm, blehhh... Het zou vandaag max. 20 graden worden, nou het is hier dus nog steeds (of alweer) 22 graden. Vannacht wel wat regen en onweer gehad, maar echt afgekoeld is het dus nog niet.
Gast- Gast
Life is stil hier zo te merken...
Het miezert nu hier. Blij dat ik thuis werk vandaag.
Het miezert nu hier. Blij dat ik thuis werk vandaag.
Gast- Gast
Waarom zetten mensen toch puntjes in woonplaatsen? Net ook weer een post waar dan g.roningen staat. Alsof mensen je hier zullen vinden doordat ze op Groningen googelen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben ook weer van de partij.
Maar misschien kan de post wel worden gevonden als er wordt gezocht op groningen en nog een ander woord?
Maar misschien kan de post wel worden gevonden als er wordt gezocht op groningen en nog een ander woord?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
He, he... Ik ben eindelijk teruggebeld door degene die mijn werkafspraken van vandaag moest afzeggen.
1e afspraak was om 9 uur al, dus lekker op tijd..
Gelukkig heb ik de telefoniste kunnen overhalen om mijn 1e afspraak af te bellen
1e afspraak was om 9 uur al, dus lekker op tijd..
Zininzon- Ratel
Goeiemorgen! Ik schrok wakker om 8 uur, moest A naar het kdv brengen dus was allemaal weer krap. Wel gehaald, nu ga ik wat opruimen/tv kijken/forummen, vanmiddag naar de bloedbank.
Gast- Gast
fijn dat je nog op tijd was Pfff ben gisteravond nog geprikt door een bij/wesp. Jeeminee ik wist niet dat dat zo`n pijn deed.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Gelukkig is de ergste warmte voorbij.
Straks mag ik weer even gaan werken, dus hoop dat het gewoon droog blijft!
Gelukkig is de ergste warmte voorbij.
Straks mag ik weer even gaan werken, dus hoop dat het gewoon droog blijft!
Gast- Gast
Nou volgens mij heeft het behalve wat flitsen gisteravond en een paar druppeltjes, hier verder niks gedaan. Het is hier nog steeds benauwd warm, niks aan!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Het is hier nu alweer ruim 22 graden, maar niet lekker warm, echt van dat benauwde, plakkerige warmte.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Hier regent/miezert het helaas wel... Wel fijn dat het afkoelt, maar moet zo naar school voor een tentamen en aangezien ov staakt moet ik op de fiets! 30 min in de regen
Hier regent/miezert het helaas wel... Wel fijn dat het afkoelt, maar moet zo naar school voor een tentamen en aangezien ov staakt moet ik op de fiets! 30 min in de regen
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Neu.... Die post ging alleen maar over het weer in Groningen, niet veel bijzonders.Zininzon schreef:Goedemorgen!
Maar fijn dat je bericht hebt dat je afspraken zijn verzet! Dan zit je meteen een stuk geruster lijkt me
Laatst aangepast door Vergeet-me-nietje op di 28 jun 2011 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het heeft hier gister flink geregend en geonweerd!
Het flitste aan 1 stuk door, dat heb ik nog nooit zo gezien...
Het miezert hier nu, hopelijk koelt het wel wat af (volgens buienradar is het ± 20 graden buiten)
Het flitste aan 1 stuk door, dat heb ik nog nooit zo gezien...
Het miezert hier nu, hopelijk koelt het wel wat af (volgens buienradar is het ± 20 graden buiten)
Gast- Gast
ik vond het ook gewoon eng gisteren zo donker en alles. En ik ben eigenlijk voor niks bang behalve voor onweer Het heeft alleen wel niet gehageld en dat hadden ze toch ook voorspeld.
Gast- Gast
Hoi!
Ben ik opdringerig als ik mijn docent een mail stuur dat hij een tentamen heel snel na moet kijken, terwijl het tentamen vorige week dinsdag was en ik hem toen ook had gemaild? Het gaat er trouwens om dat ik alleen dat vak nog nodig heb voor mijn diploma, en die uitreiking is volgende week do of vrijdag...
Ben ik opdringerig als ik mijn docent een mail stuur dat hij een tentamen heel snel na moet kijken, terwijl het tentamen vorige week dinsdag was en ik hem toen ook had gemaild? Het gaat er trouwens om dat ik alleen dat vak nog nodig heb voor mijn diploma, en die uitreiking is volgende week do of vrijdag...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
ik denk als je het hele verhaaltje er netjes bijtypt/dat je het uitlegt dat dat wel kan.
Gast- Gast
@ Serena, ik weet niet welke opleiding en niveau je doet. Maar op mijn hogeschool kreeg je dat binnen een week echt niet meer voor elkaar.
Dat moet dan nog eerst langs de examencommissie en daarna moet je diploma worden aangevraagd.
Dat moet dan nog eerst langs de examencommissie en daarna moet je diploma worden aangevraagd.
Laatst aangepast door Zininzon op di 28 jun 2011 - 21:02; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon- Ratel
Het is een HBO opleiding, waar niet altijd alles even snel gaat. Hmm en dat van die examencomissie zal waarschijnlijk wel kloppen. Dan begin ik hem wel een beetje te knijpen..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Goedemorgen!
Nou, hier is het ook nog plakkerig warm. Maar die regenbui die ik gisteravond over me heen kreeg was wel heerlijk verfrissend
Nou, hier is het ook nog plakkerig warm. Maar die regenbui die ik gisteravond over me heen kreeg was wel heerlijk verfrissend
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wow, wat lang Daisy! Heerlijk
Ik heb vanaf volgende week donderdag 2 weken vakantie, ook zin in!
Ik heb vanaf volgende week donderdag 2 weken vakantie, ook zin in!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
degene die benieuwd zijn naar m`n jurk kunnen nu ff kijken in het trouwjurkentopic
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: