Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Als ze bang waren voor een darmtumor hadden ze je wel doorgestuurd naar een internist of MDL arts voor een darmscopie, daar moet je op vertrouwen hoor meis .Zininzon schreef:Ja heel lastig. Hoop ook dat het werkt.
Was echt bang dat het wat anders was en ben nog steeds niet helemaal gerustgesteld.
En je ontlasting ruikt niet heel raar (bedorven vlees) en zit geen bloed bij toch? Slijm komt van nature voor in je darmen.
Gast- Gast
Ja vertrouw ook op de inschatting van de arts.. Afwachten maar.. En morgen ga ik jullie gewoon vervelend met posts
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
GezelligZininzon schreef:Ja vertrouw ook op de inschatting van de arts.. Afwachten maar.. En morgen ga ik jullie gewoon vervelend met posts
Gast- Gast
Zininzon schreef:Ja vertrouw ook op de inschatting van de arts.. Afwachten maar.. En morgen ga ik jullie gewoon vervelend met posts
Dat mag! Wel lastig dat je niet precies weet hoe en wat qua eten.
Gast- Gast
Haha, PM zorg maar dat je er snel weer bent van de controle
Zininzon- Ratel
Lief van jullie.
Alex: heb je nog Welcome Home gekeken?
Zininzon- Ratel
Hoef pas om 16.00 uur...Zininzon schreef:Haha, PM zorg maar dat je er snel weer bent van de controle
Gast- Gast
Zininzon schreef:Lief van jullie.
Nee, ik heb Medium gekeken (had ik opgenomen) en daarna had ik er zo de pest over in dat het de allerlaatste aflevering was, dat ik naar boven ben gegaan en achter de pc ben gaan zitten.
Gast- Gast
Oooh Haha.
Ik moet om half 9 de wekker zetten om mijn werk te bellen, zou liever de halve dag slapen.
Ik moet om half 9 de wekker zetten om mijn werk te bellen, zou liever de halve dag slapen.
Zininzon- Ratel
Had je niet vandaag al kunnen bellen? Balen is dat he! Ik had vanmorgen smsje gemaakt en toen twijfelde ik of ik op verzenden zou drukken (voor afmelden merk) en toen toch maar wel gedaan en weer gaan liggen. Maar viel pas lekker in slaap toen ik reactie terug had gekregen.
Gast- Gast
Nou, onweer en regen is losgebarsten hier: ben kleddernat!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Slaap lekker PM!!
Zininzon- Ratel
Reva schreef:SunnyScience schreef:Ik krijg morgen mijn nieuwe telefoon!
Leuk! Welke?
Samsung Galaxy S2
Gast- Gast
Suus schreef:Nou, onweer en regen is losgebarsten hier: ben kleddernat!
Wie gaat er dan ook naar buiten! Ik vond het nog wel meevallen... komt zo meer!
Gast- Gast
@ Reva: ik heb m half 5 gebeld dat ik morgen niet kom, toen was mijn team in vergadering.
Heb me wel alvast ziek gemeld, maar mijn afspraken moeten nog worden afgezegd. Dat doen de telefonistes niet...
Heb me wel alvast ziek gemeld, maar mijn afspraken moeten nog worden afgezegd. Dat doen de telefonistes niet...
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:@ Reva: ik heb m half 5 gebeld dat ik morgen niet kom, toen was mijn team in vergadering.
Ow, das balen.. Ga je lekker daarna weer je bed in!
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: