Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Welterusten Smikkel!
Nou, ik heb er maar een appel bij gepakt, jullie praten alleen maar over ongezonde dingen en daar krijg ik honger van ! Ben mezelf heel erg aan het inhouden om geen popcorn te gaan maken..
Nou, ik heb er maar een appel bij gepakt, jullie praten alleen maar over ongezonde dingen en daar krijg ik honger van ! Ben mezelf heel erg aan het inhouden om geen popcorn te gaan maken..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Welke HTC heb je Reva? Heb de HTC diamond touch gehad, drama.
Denk dat ik maar gewoon voor de Nokia N97 ga.
Denk dat ik maar gewoon voor de Nokia N97 ga.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Smikk, wat vroeg
SuS...
+1.
Ja, daar lever je graag een postpunt voor in
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Welterusten Smikkel!
Ik heb vanmiddag ook een appel op, hoor! En verder eet ik niks ongezonds, ik heb al veel te veel gegeten vandaag.
Gast- Gast
Ssssst over al dat eten. Help me liever mee te denken wat ik de komende dagen aan vloeibaars kan eten
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ohja SS, nu kom je wat geloofwaardiger en minder bezopen over!
Hier begint het nu te regenen
Hier begint het nu te regenen
Zininzon- Ratel
SoepZininzon schreef:Ssssst over al dat eten. Help me liever mee te denken wat ik de komende dagen aan vloeibaars kan eten
Noodles
Vla/Yoghurt
Ontbijtdranken
Gast- Gast
Waarom moet je vloeibaar eten?
Soep, smoothie (zelf maken), banaan in de vriezer en daarna in de blender (bananenijs), yoghurt, kwark, chocolademousse, smoothie met iets van optimel erdoor ipv alleen fruit, appelmoes (of alle andere soorten fruitpotjes, babypotjes (jammie), spinazie a la creme, eeeeuh.
Soep, smoothie (zelf maken), banaan in de vriezer en daarna in de blender (bananenijs), yoghurt, kwark, chocolademousse, smoothie met iets van optimel erdoor ipv alleen fruit, appelmoes (of alle andere soorten fruitpotjes, babypotjes (jammie), spinazie a la creme, eeeeuh.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Ssssst over al dat eten. Help me liever mee te denken wat ik de komende dagen aan vloeibaars kan eten
Waarom moet je vloeibaar eten?
Gast- Gast
Nee, mag geen fruit en vezels.. Aaargh!
Zininzon- Ratel
Waarschijnlijk ontstoken dikke darm.. Vanmiddag bij huisarts geweest, mag morgen ook niet naar het werk
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Waarschijnlijk ontstoken dikke darm.. Vanmiddag bij huisarts geweest, mag morgen ook niet naar het werk
Wat lastig! Heb je geen eetlijst ofzo meegekregen? Of kan je een dietiste bellen ofzo?
Gast- Gast
Alex schreef:En wat is het plan nu precies? Jij gaat vloeibaar eten en dan?
Dan moeten m'n darmen wat meer rust krijgen. Moet vrijdag weer bellen hoe het dan gaat.
Zininzon- Ratel
Dan hoeven je darmen minder hard te werken en krijgen ze de kans om te herstellen. (heb regelmatig ontsteking aan mijn maagslijmvlies)Alex schreef:En wat is het plan nu precies? Jij gaat vloeibaar eten en dan?
Gast- Gast
Zininzon schreef:Alex schreef:En wat is het plan nu precies? Jij gaat vloeibaar eten en dan?
Dan moeten m'n darmen wat meer rust krijgen. Moet vrijdag weer bellen hoe het dan gaat.
Hmm, moeilijk om uit te vinden wat te eten!
Gast- Gast
Ja heel lastig. Hoop ook dat het werkt.
Was echt bang dat het wat anders was en ben nog steeds niet helemaal gerustgesteld.
Was echt bang dat het wat anders was en ben nog steeds niet helemaal gerustgesteld.
Zininzon- Ratel
Reva schreef:Aardappelpuree? Spinazie?
Ja, dat weet ik niet.
Wat zou het verschil zijn tussen groente en fruit (want dat mag niet)?
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:Reva schreef:Aardappelpuree? Spinazie?
Ja, dat weet ik niet.
Wat zou het verschil zijn tussen groente en fruit (want dat mag niet)?
De zuren in fruit? Misschien vinden darmen dat niet leuk. En fruit kan snel gisten in je. Misschien is dat ook lastig verteren nu voor je dan.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: