Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Oh, ExpressoB (toch?): Tussen m'n man en mij gaat t vandaag heel goed. Hij is niet zo teneergeslagen als de afgelopen week, gelukkig Hopelijk blijft t even zo...
Gast- Gast
Dus toch een zwart en een wit kind?Alex schreef:ProudMama schreef:Mij ook. Hou van hout, zwart, grijs en wit. Is verder niet terug te zien in mijn huis hoorSmikkell schreef:Die voor-foto heeft me iets te veel kleur..ProudMama schreef:Ik hou van de kleuren van je huis Reva! De na- foto dan...
Totaaaaaaaaaaaal niet!!!
Gast- Gast
Of een houten kind: pinokkio!Smikkell schreef:Dus toch een zwart en een wit kind?Alex schreef:ProudMama schreef:Mij ook. Hou van hout, zwart, grijs en wit. Is verder niet terug te zien in mijn huis hoorSmikkell schreef:Die voor-foto heeft me iets te veel kleur..ProudMama schreef:Ik hou van de kleuren van je huis Reva! De na- foto dan...
Totaaaaaaaaaaaal niet!!!
Gast- Gast
Qua kleding wel. Van die zwart/ wit gestreepte gevangenis pakjes en jurkjesSmikkell schreef:Dus toch een zwart en een wit kind?Alex schreef:ProudMama schreef:Mij ook. Hou van hout, zwart, grijs en wit. Is verder niet terug te zien in mijn huis hoorSmikkell schreef:Die voor-foto heeft me iets te veel kleur..ProudMama schreef:Ik hou van de kleuren van je huis Reva! De na- foto dan...
Totaaaaaaaaaaaal niet!!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Qua kleding wel. Van die zwart/ wit gestreepte gevangenis pakjes en jurkjesSmikkell schreef:Dus toch een zwart en een wit kind?Alex schreef:ProudMama schreef:Mij ook. Hou van hout, zwart, grijs en wit. Is verder niet terug te zien in mijn huis hoorSmikkell schreef:Die voor-foto heeft me iets te veel kleur..ProudMama schreef:Ik hou van de kleuren van je huis Reva! De na- foto dan...
Totaaaaaaaaaaaal niet!!!
Das wel modern! Mijn ex droeg ook jurken, kan best anno 2011!
Gast- Gast
Ik vind jurkjes bij jongens niet zo leuk..ProudMama schreef: Van die zwart/ wit gestreepte gevangenis pakjes en jurkjes
Gast- Gast
Maple, wat leuk van je werk zeg! Gave uitdaging!
En fijn dat het vandaag goed gaat tussen jou en je man. Ik duim voor je dat dat even zo blijft!
En fijn dat het vandaag goed gaat tussen jou en je man. Ik duim voor je dat dat even zo blijft!
Gast- Gast
*zingt uit open raam*
ISSSSS DIIIIT ALLLLLLEES, OEEEHOEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind jurkjes bij jongens niet zo leuk..ProudMama schreef: Van die zwart/ wit gestreepte gevangenis pakjes en jurkjes
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind jurkjes bij jongens niet zo leuk..ProudMama schreef: Van die zwart/ wit gestreepte gevangenis pakjes en jurkjes
Niet? Ik vind het altijd stom dat ze het in sommige folders of op webshops over 'meisjesjurken' hebben. Heb je werkelijk wel eens gehoord van een jongensjurk?
Gast- Gast
Nou inderdaad..Reva schreef:*zingt uit open raam*
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lex, waar blijft je filmpje?
Oh, ik wist niet dat jullie 'm wilden zien. Ik ga 'm wel even op Facebook zetten.
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Ik vind jurkjes bij jongens niet zo leuk..ProudMama schreef: Van die zwart/ wit gestreepte gevangenis pakjes en jurkjes
Niet? Ik vind het altijd stom dat ze het in sommige folders of op webshops over 'meisjesjurken' hebben. Heb je werkelijk wel eens gehoord van een jongensjurk?
Dat is om meisjesjurk en damesjurk te onderscheiden. Ei.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Ik vind jurkjes bij jongens niet zo leuk..ProudMama schreef: Van die zwart/ wit gestreepte gevangenis pakjes en jurkjes
Gast- Gast
Reva ook zwart, wit en grijs. Ik heb een zwarte kerstboom met alleen maar witte en doorzichtige ballen en witte vogeltjes. Kwamen mn oppaskindjes met een cadeautje hier. En toen ik het aan het uitpakken was zei de moeder al 'ja euh ze hebben het zelf uitgezocht bij sissy boy'. Drie bontgekleurde kersthangers whahahaha.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Ik vind jurkjes bij jongens niet zo leuk..ProudMama schreef: Van die zwart/ wit gestreepte gevangenis pakjes en jurkjes
Gast- Gast
Filmpje gemist.
Laatst aangepast door Alex op di 28 jun 2011 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hier nog geen noodweer te zien of horen, behalve dat het donker wordt.
Ik moet morgen thuisblijven van de dokter.
Ik moet morgen thuisblijven van de dokter.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Dat mag niet, dat weet iedereen toch?Smikkell schreef:Ik ga even afwassen. Of mag dat niet na onweer, want dan doe ik het lekker niet
Na onweer mag je minimaal 3 uur niks nuttigs doen.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: