Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Schoonmaken vind ik niet zo erg om te doen en ook wel leuk. Opruimen alleen niet (joh). Maar als ik zelf in goede staat ben is mn huis ook in goede staat
Ow, ben mn Pip-boom vergeten
Ow, ben mn Pip-boom vergeten
Gast- Gast
Serieus?Reva schreef:Smikkell schreef:Het is maar net wat je al eerder deed. Als je aan het forummen bent, of aan het sms´n, slapen of studeren en hij steekt hem erin, dan moet hij ook niet zeuren.
Nu moet ik denken aan dat verhaal van Jojootje. Dat ze wakker werd en R. met dr bezig was
Gast- Gast
Maple schreef:Ik geloof dat mijn vreugde en blijdschap niet opvalt
Haha jawel, maar omdat ik ook tv aan het kijken ben, reageer ik niet meteen.
Maar dat is leuk; een leuke collega. Verhoogt het plezier op je werk!
En wat houdt die cursus precies in?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Al die brandweerwagens die ik hoor...echt niet normaaaaaal. Zal ik alvast een broek aantrekken? Heb nu alleen een shirtje aan. Zonder broek/string/watdanook. En ALS die leuke brandweermanvader (van de limbo) me komt redden, heb ik wel graag een broek aan. Of nou ja....
Gast- Gast
Geeft niks, Smikkie, ik snap de klok ook niet! Ik dacht dat het op de eerste foto half 6 was, maar op de andere is het 10 voor half 2? Ik weet het niet, vaag ding.
Gast- Gast
+1, dat zat ik me net te bedenken.Reva schreef:Al die brandweerwagens die ik hoor...echt niet normaaaaaal. Zal ik alvast een broek aantrekken? Heb nu alleen een shirtje aan. Zonder broek/string/watdanook. En ALS die leuke brandweermanvader (van de limbo) me komt redden, heb ik wel graag een broek aan. Of nou ja....
Gast- Gast
Smikkell schreef:Serieus?Reva schreef:Smikkell schreef:Het is maar net wat je al eerder deed. Als je aan het forummen bent, of aan het sms´n, slapen of studeren en hij steekt hem erin, dan moet hij ook niet zeuren.
Nu moet ik denken aan dat verhaal van Jojootje. Dat ze wakker werd en R. met dr bezig was
Ja, serieus.
Bedoel je die zwarte salontafel ernaast? Die stond/staat even in de slaapkamer.
Gast- Gast
Reva: scheer de boel nog even!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, die waar je doorheen gezakt was..Reva schreef:Smikkell schreef:Serieus?Reva schreef:Smikkell schreef:Het is maar net wat je al eerder deed. Als je aan het forummen bent, of aan het sms´n, slapen of studeren en hij steekt hem erin, dan moet hij ook niet zeuren.
Ja, serieus.
Gast- Gast
Ik dacht: die heeft echt mega lang gedaan over zo'n kleine oppervlakte...Alex schreef:Geeft niks, Smikkie, ik snap de klok ook niet! Ik dacht dat het op de eerste foto half 6 was, maar op de andere is het 10 voor half 2? Ik weet het niet, vaag ding.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, die waar je doorheen gezakt was..Reva schreef:Bedoel je die zwarte salontafel ernaast? Die stond/staat even in de slaapkamer.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik dacht: die heeft echt mega lang gedaan over zo'n kleine oppervlakte...Alex schreef:Geeft niks, Smikkie, ik snap de klok ook niet! Ik dacht dat het op de eerste foto half 6 was, maar op de andere is het 10 voor half 2? Ik weet het niet, vaag ding.
Dat dacht ik dus ook. Dus Reva, leg eens even uit hoe die klok van jou werkt. Kun je er geen cijfers bij zetten?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, die waar je doorheen gezakt was..Reva schreef:Smikkell schreef:Serieus?Reva schreef:Smikkell schreef:Het is maar net wat je al eerder deed. Als je aan het forummen bent, of aan het sms´n, slapen of studeren en hij steekt hem erin, dan moet hij ook niet zeuren.
Ja, serieus.
Ja, dat was een zwarte variant van die witte nu. Stonden tegen elkaar aan. Maar nu is hij even in zn eentje, zn broer staat een kamer verderop (of nou ja, zn nieuwe broer, zn oude broer ligt op de vuilnisstort).
Gast- Gast
had het gelezen Maple maar was nog niet zover om te reageren..
leuk, feli :-)
hoest nu tussen jou en je man?
leuk, feli :-)
hoest nu tussen jou en je man?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Met die ambassadeurstraining ka ik ambassadeur worden, dat houdt in dat ik op bijvoorbeeld markten en beurzen ed kan staan om zo potentieel ieuwe klanten naar binnen te slepen of juist potentieel nieuwe medewerkers binnen kan halen. En verder ga ik me dan bezig houden met een stuk kwaliteitsverbetering, klantvriendelijkheid en uitstraling van de stichting naar klanten toe. Heel divers en uitdagend.Zininzon schreef:Maple schreef:Ik geloof dat mijn vreugde en blijdschap niet opvalt
Haha jawel, maar omdat ik ook tv aan het kijken ben, reageer ik niet meteen.
Maar dat is leuk; een leuke collega. Verhoogt het plezier op je werk!
En wat houdt die cursus precies in?
Gast- Gast
Die voor-foto heeft me iets te veel kleur..ProudMama schreef:Ik hou van de kleuren van je huis Reva! De na- foto dan...
Gast- Gast
Thanks, PM
Maple, wat leuk! Een nieuwe uitdaging
Alex, voor ons trouwalbum? Of chantage?
Klokidioten: het is half 1 en kwart over 1 ongeveer.
Maple, wat leuk! Een nieuwe uitdaging
Gast- Gast
Mij ook. Hou van hout, zwart, grijs en wit. Is verder niet terug te zien in mijn huis hoorSmikkell schreef:Die voor-foto heeft me iets te veel kleur..ProudMama schreef:Ik hou van de kleuren van je huis Reva! De na- foto dan...
Gast- Gast
Reva schreef:
Hmm, dat ligt eraan of je daadwerkelijk met me trouwt of niet
Maar ik zat wel goed met mijn 10 voor half 2 ongeveer! Je weet zelf ook niet eens hoe laat het precies is, dus ik vind het knap van mezelf.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mij ook. Hou van hout, zwart, grijs en wit. Is verder niet terug te zien in mijn huis hoorSmikkell schreef:Die voor-foto heeft me iets te veel kleur..ProudMama schreef:Ik hou van de kleuren van je huis Reva! De na- foto dan...
Totaaaaaaaaaaaal niet!!!
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: