Wat ik me nou afvraag
+3
silly-one
Susan
loesje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat ik me nou afvraag
Waarom kunnen fabrieken voor baby's wel gezonde maaltijdjes maken die ook nog lekker smaken en waarom is dat voor volwassenen te moeilijk en moet er teveel zout in gestopt worden anders blijft het niet goed word er gezegt.
Ik heb net een olvarit potje gekocht voor mijn baby macaroni met ham en kaas en die smaakt harstikke goed maarja is natuurlijk voor mijn zoontje vanavond en niet voor mij
Ik heb net een olvarit potje gekocht voor mijn baby macaroni met ham en kaas en die smaakt harstikke goed maarja is natuurlijk voor mijn zoontje vanavond en niet voor mij
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat ik me nou afvraag
De meeste volwassenen vinden Olvarit niet lekker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik denk dat het komt omdat je smaak veranderd met je leeftijd. Ik heb vriendinnen gehad die gooide een hoop zout op en in het eten bahbah. Hierdoor vond ik het eten altijd te zout, want zelf gooi ik zelden ergens zout op. Standaard is op de friet en op een gekookt eitje.
Maar als je, je halve leven heel veel zout hebt gegeten op je eten dan vind je de maaltijden kant en klaar lang niet zo zout als dat je zelden zout eet op je eten.
Maar als je, je halve leven heel veel zout hebt gegeten op je eten dan vind je de maaltijden kant en klaar lang niet zo zout als dat je zelden zout eet op je eten.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
babyvoeding is ook niet heel gezond hoor. Zou dat echt voor nood pakken en voor de rest gezond vers koken.
Ik vind die potjes helemaal niet lekker, ik vind m'n eigen prakkie lekkerder.
Moet je voor de gein eens bloemkool met ham nemen, wat een meur
Moet je voor de gein eens bloemkool met ham nemen, wat een meur
Gast- Gast
Macaroni met ham en kaas klinkt niet echt gezond, zit er wel voldoende groente in zo'n potje?
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik neem aan dat de macaronisaus gewoon van tomaten is gemaakt?Highway schreef:Macaroni met ham en kaas klinkt niet echt gezond, zit er wel voldoende groente in zo'n potje?
Gast- Gast
van de visrisotto hoef je niet eens te proeven, alleen ruiken is genoeg...
Gast- Gast
Kattenvoer.Smikkell schreef:van de visrisotto hoef je niet eens te proeven, alleen ruiken is genoeg...
Maar die bloemkool met ham slaat echt alles, qua stank.
Gast- Gast
Maple schreef:Kattenvoer.Smikkell schreef:van de visrisotto hoef je niet eens te proeven, alleen ruiken is genoeg...
Maar die bloemkool met ham slaat echt alles, qua stank.
Inderdaad, een lucht die je ook in het riool zou verwachten. Ik heb het ooit een keer voor mijn dochter gehaald, maar na het openen van het potje vond ik het zo goor stinken dat ik het in de container heb gegooid.
Gast- Gast
Ik vind die olvarit potjes ook smerig en ze smaken nergens naar.
Voor mezelf kook ik nooit met zout en het prima te eten hoor!
Voor mezelf kook ik nooit met zout en het prima te eten hoor!
Gast- Gast
Die olvarit potjes schijnen helemaal niet zo goed te zijn. Bij het programma Keuringdienst van waren hebben ze er een hele aflevering aan besteed.
Gast- Gast
Die visrisotto is idd niet te eten, stinkt vreselijk, en smaakt zurig vind ik. Bah! Heb hier nog een potje staan van zoonlief, maar die komt ws. nooit op. Ik maak ook het liefste alles zelf, daarvoor is de babycook ideaal! Ben nl. niet zo'n kookwonder, en hier krijg ik zelfs een maaltijdje met vis lekker mee voor baby's.
Gast- Gast
Ik gebruik een potje een paar keer per week, als N. niet met ons mee kan eten. N. vind spinazie (biologisch potje van de AH) en lasagne (van Olvarit) het lekkerst. Die lasagne vind ik overigens de meeste smaak hebben en het meest in de buurt komen bij echte lasagne, de rest is naar mijn mening bijna allemaal hetzelfde.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind sommige potjes best lekker. De macaroni met tonijn, ala carte met kabbeljauw en de visrisotto (ja, ja) vind ik lekker ruiken en de pompoen en gemengde groenten van de natuurwinkel zijn best lekker en de couscous ala carte en de kidneybonen met rijst zijn ook lekker. Die laatste is er helaas uit.
Oh en bruine bonen met appeltjes vind ik ook wel lekker.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Ik vind sommige potjes best lekker. De macaroni met tonijn, ala carte met kabbeljauw en de visrisotto (ja, ja) vind ik lekker ruiken en de pompoen en gemengde groenten van de natuurwinkel zijn best lekker en de couscous ala carte en de kidneybonen met rijst zijn ook lekker. Die laatste is er helaas uit.
Haha, grappig, dit zijn nou net de smaken die ik smerig vind, op de bruine bonen met appel na.
Het enige wat ik echt nog redelijk vind smaken, is de potjes vanaf 4 maanden, dus met 1 soort groente erin, bijv. bloemkool. Daarna vind ik alles al wat minder, al vind ik de sperziebonen en bloemkool gemengd met aardappel en vlees ook nog wel redelijk.
Ik gebruikte trouwens af en toe ook wel potjes hoor, idd als ik eens niet zoveel tijd had, of wij iets van patat aten ofzo. Of als we uit eten waren.
Gast- Gast
Smikkell schreef:van de visrisotto hoef je niet eens te proeven, alleen ruiken is genoeg...
Die is zooo goor. A. heeft die 1x gegeten en 's avonds alles ondergekotst. Ik wil het nooit meer ruiken, bahbahbah!
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:van de visrisotto hoef je niet eens te proeven, alleen ruiken is genoeg...
Die is zooo goor. A. heeft die 1x gegeten en 's avonds alles ondergekotst. Ik wil het nooit meer ruiken, bahbahbah!
Bij mijn zoontje kwam het er ook direct met golven weer uit. Over mijn moeder heen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ik me afvraag is of ...
» Wat ik me afvraag...
» Wat ik mij afvraag ...
» Wat ik me zo afvraag op deze zondag avond
» Wat ik me afvraag...
» Wat ik mij afvraag ...
» Wat ik me zo afvraag op deze zondag avond