Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Is je visite al weg PM?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hoeveel koolhydraten zitten er in een rose biertje van 150 ml? Weet iemand dat?
(alcohol vrij natuurlijk)
Gast- Gast
ProudMama schreef:ff je polsen onder de koude kraan, knap je vaak ook van op.
I know, maar dat is maar voor korte termijn
Ik heb trouwens vandaag best weinig last van hooikoorts!
Gast- Gast
Ja, net. Was gezellig!Moezie schreef:Is je visite al weg PM?
Was een ex collega, die is 1 mei met pensioen gegaan. Beetje mijn 2e moeder
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, net. Was gezellig!Moezie schreef:Is je visite al weg PM?
Was een ex collega, die is 1 mei met pensioen gegaan. Beetje mijn 2e moeder
Ah wat gezellig!
Moezie- Kletskop
Staat dat niet op het flesje?ProudMama schreef:Hoeveel koolhydraten zitten er in een rose biertje van 150 ml? Weet iemand dat?
Gast- Gast
Vreselijk! Gelukkig had ik het bloemetje daarvoor al aangepaktSmikkell schreef:En hebben ze het koekje gemist?
Gast- Gast
1 normaal biertje bevat 13 koolhydraten, denk dat dat wel te vergelijken is.. een biertje is doorgaans gelijk aan een bruine boterham met kaas.ProudMama schreef:Hoeveel koolhydraten zitten er in een rose biertje van 150 ml? Weet iemand dat?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, dan had ik het niet hoeven vragenVergeet-me-nietje schreef:Staat dat niet op het flesje?ProudMama schreef:Hoeveel koolhydraten zitten er in een rose biertje van 150 ml? Weet iemand dat?
Gast- Gast
nog maar 20 min. dan ben ik lekker klaar met werken
Moezie- Kletskop
Atelier Madame schreef:1 normaal biertje bevat 13 koolhydraten, denk dat dat wel te vergelijken is.. een biertje is doorgaans gelijk aan een bruine boterham met kaas.ProudMama schreef:Hoeveel koolhydraten zitten er in een rose biertje van 150 ml? Weet iemand dat?
http://www.ciao-shopping.nl/wittekerke_rose_bier__Review_140276
Lijkt zelfs maar rond de 7 gr. te zijn!
Gast- Gast
Oeeeeh die zijn lekker. Rose bier, alcoholvrij. Ik wist niet dat ik zonder alcohol had gekocht en zou zweren dat ik de alchohol voelde. Totdat ik het lege flesje weggooide. Perfect
Gast- Gast
O, dat gaan we die eens soldaat maken, lekker koud...SunnyScience schreef:Atelier Madame schreef:1 normaal biertje bevat 13 koolhydraten, denk dat dat wel te vergelijken is.. een biertje is doorgaans gelijk aan een bruine boterham met kaas.ProudMama schreef:Hoeveel koolhydraten zitten er in een rose biertje van 150 ml? Weet iemand dat?
http://www.ciao-shopping.nl/wittekerke_rose_bier__Review_140276
Lijkt zelfs maar rond de 7 gr. te zijn!
Gast- Gast
Reva schreef:Oeeeeh die zijn lekker. Rose bier, alcoholvrij. Ik wist niet dat ik zonder alcohol had gekocht en zou zweren dat ik de alchohol voelde. Totdat ik het lege flesje weggooide. Perfect
Gast- Gast
Ze zaten een hele tijd bij de kratjes Bavaria, die kleine blikjes van 150 cc.Reva schreef:Oeeeeh die zijn lekker. Rose bier, alcoholvrij. Ik wist niet dat ik zonder alcohol had gekocht en zou zweren dat ik de alchohol voelde. Totdat ik het lege flesje weggooide. Perfect
Gast- Gast
Doe mij maar met alcohol
Moezie- Kletskop
Ik gooi het maar op het warme weer...ProudMama schreef:Nee, dan had ik het niet hoeven vragenVergeet-me-nietje schreef:Staat dat niet op het flesje?ProudMama schreef:Hoeveel koolhydraten zitten er in een rose biertje van 150 ml? Weet iemand dat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Oeeeeh die zijn lekker. Rose bier, alcoholvrij. Ik wist niet dat ik zonder alcohol had gekocht en zou zweren dat ik de alchohol voelde. Totdat ik het lege flesje weggooide. Perfect
Ja, erg he? Tijdens het eten voordat ik met Muff naar de dierarts ging was dat. Ben nog steeds verbaasd Maar je proeft het dus iig niet, haha.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Tortilla chippies met guacamole
Lekker!
Af! Jij mag een appel.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: