Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Gast- Gast
Re: Dagcafé
Oh en nog iets Smikkell. Je doet nu net of je die manier die je hierboven beschrijft nog niet geprobeerd hebt. Toen ging het toch juist mis? Het punt is dat je dan wel leuke dingen wilt doen met vrienden, maar dat het dan nog altijd niet zeker is dat je dat ook gáát doen! Bovendien is je kop in het zand steken en maar gewoon doorgaan blijkbaar geen optie, anders was het in december überhaupt niet zo gelopen.
Gast- Gast
Goed van je Smikkell. Die optie die er nu ligt lijkt me een goed idee. Fijn dat jij ook ziet dat het minderen van therapie het proces gaat vertragen. Je kunt jezelf niet constant blijven verstoppen op het moment dat je ergens constant aanwezig bent. Nu kun je bepaalde dingen nog voor thuis bewaren, daar kan dat niet.
Ik weet dat deze therapie niets voor je doet, maar het zorgt er wél voor dat je elke dag ergens bent en iets te doen hebt.
Ik weet dat deze therapie niets voor je doet, maar het zorgt er wél voor dat je elke dag ergens bent en iets te doen hebt.
Gast- Gast
Helowww
ik baal zo ontzettend van dat geldgebrek
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Is het nog niet gestort AM?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Gast- Gast
+1Atelier Madame schreef:Helowww
Ik wil lekker babyshoppen!! Maar het zit de laatste tijd een beetje tegen qua onverwachte kosten...
Gast- Gast
Ik wil ook shoppen.. Voor mijn vakantie nog wat jurkjes scoren
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ooh jawelVeryCherry schreef:Is het nog niet gestort AM?
ik heb gisteren 300 euro gehad, daar gaat 100 euro zorgverzekering, 25 telefoon, 5 inboedel en nog een creditcard rekening van 60 euro vanaf. Hou ik nog 110 euro over voor de rest van de maand. Maar ik dus nog naar de zwarte cross toe en daar heb ik nu al 70 euro contant voor liggen, dus daar verwacht ik nog wel zon 100 voor nodig te hebben. Resteert er nog ongeveer 10 euro voor de rest van de maand . Zou eigenlijk dit weekend met vrienden van mn vriend gaan stappen maar dat zit er gewoon niet in.. dus dan wordt het helaas thuiszitten.
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Ooh jawelVeryCherry schreef:Is het nog niet gestort AM?
ik heb gisteren 300 euro gehad, daar gaat 100 euro zorgverzekering, 25 telefoon, 5 inboedel en nog een creditcard rekening van 60 euro vanaf. Hou ik nog 110 euro over voor de rest van de maand. Maar ik dus nog naar de zwarte cross toe en daar heb ik nu al 70 euro contant voor liggen, dus daar verwacht ik nog wel zon 100 voor nodig te hebben. Resteert er nog ongeveer 10 euro voor de rest van de maand . Zou eigenlijk dit weekend met vrienden van mn vriend gaan stappen maar dat zit er gewoon niet in.. dus dan wordt het helaas thuiszitten.
Nou, das ook niet leuk zeg! Er was toch ook iets met je stagevergoeding ofzo?
En tot de rest van de maand is tot de 30ste of totdat je weer geld gestort krijgt? Want 10 euro is wel heel weinig.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
June, ik reageer later op je PM.
Smikkie, ik zou niet direct stoppen. Geef desnoods aan dat je je niet prettig voelt bij de manier waarop het nu gaat. Het gaat om jouw gezondheid en jouw herstel, dat is veel te belangrijk om nu te stoppen.
Smikkie, ik zou niet direct stoppen. Geef desnoods aan dat je je niet prettig voelt bij de manier waarop het nu gaat. Het gaat om jouw gezondheid en jouw herstel, dat is veel te belangrijk om nu te stoppen.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Atelier Madame schreef:Ooh jawelVeryCherry schreef:Is het nog niet gestort AM?
Nou, das ook niet leuk zeg! Er was toch ook iets met je stagevergoeding ofzo?
Jaa die was sowieso heel laat gestort deze maand Maar dat maakt voor de rest niet zoveel uit, tis gewoon meer dat ik doordat ik naar dat festival ga, de rest van de maand niet zoveel leuke dingen kan doen.. en ik heb wel een leuke spaarrekening, maar daar wil ik eigenlijk niet aankomen! Had het deze maand allemaal heel leuk berekend maar was dus die 60 euro creditcard vergeten en moest nog 2 studieboeken kopen *duur*
Atelier Madame- Ratel
Hmmm, das geen fijne verrassing dan. Hoe lang moet je met die €10,- doen?
silly-one schreef:En tot de rest van de maand is tot de 30ste of totdat je weer geld gestort krijgt? Want 10 euro is wel heel weinig.
voor de duidelijkheid, boodschappen e.d. gaan vanaf de gezamelijke rekening met mn vriend, dus die kan ik wel gewoon betalen hoor
Maar idd 10 euro ongeveer over om kleding van te kopen (wel net nieuwe laarzen, rokje en blousje gekocht) en van te gaan stappen e.d.
Atelier Madame- Ratel
Goedemorgen dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hoi Burn!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Theedoosje schreef:AM> 100 euro voor zwarte cross? moet je het kaartje daar nog voor kopen?
kaartje is al gekocht (vorig jaar al toen zat ik financieel nog heel ruim(
maar heb 40 euro verdiend via marktplaats, 30 via proefje universteit, en nu dus 100 apart gelegd is 170 euro voor het weekend, is hopelijk wel voldoende.
Atelier Madame- Ratel
Oh, dan kan je in ieder geval gewoon eten, ik dacht echt dat je dat van die €10,- moest doen.
Ja weet je hoe lastig dat isStorm schreef:Oh dan dan stap je toch een maand niet?
Atelier Madame- Ratel
Storm schreef:Oh dan dan stap je toch een maand niet?
dit dacht ik ook, je gaat ook al naar de zwarte cross dus
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: