Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Alex, ik zie geen onderkin, alleen een plooitje in je nek. Je hebt inderdaad een wat voller hoofd dan normaal op die foto, maar een onderkin: nee. Ik neem jou mee naar Nemo. Daar hebben ze een spiegel waarbij je op de stopknop moet drukken als je denkt dat je ware ik in beeld is (qua gewicht) en dan vertelt de spiegel of je denkt dat je dikker bent dan je in werkelijkheid bent of dunner etc.
Gast- Gast
+ al mijn post punten.Suus schreef:Smikkell schreef:Alex, ik teken ervoor als ik zo mooi in het kraambed mag liggen, maar ik snap dat jij daar jezelf ziet liggen met wat extra kilo´s, een onderkin en vast heel vermoeid! Maar ook met een hele lieve, mooie A.
+1 (alsjeblieft Smikkell, een punt voor jou!)
Gast- Gast
Suus schreef:Smikkell schreef:Alex, ik teken ervoor als ik zo mooi in het kraambed mag liggen, maar ik snap dat jij daar jezelf ziet liggen met wat extra kilo´s, een onderkin en vast heel vermoeid! Maar ook met een hele lieve, mooie A.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat zoek je toch meteen even op in de oude posts als er opeens een andere naam meekletstJune schreef:Wie was jij hiervoor dan Moezie?
Nee, ik vraag dat gewoon en als de persoon in kwestie geen antwoord geeft, dan vraag ik het aan jou .
Gast- Gast
+ 2 van mijSmikkell schreef:Suus schreef:Smikkell schreef:Alex, ik teken ervoor als ik zo mooi in het kraambed mag liggen, maar ik snap dat jij daar jezelf ziet liggen met wat extra kilo´s, een onderkin en vast heel vermoeid! Maar ook met een hele lieve, mooie A.
Gast- Gast
ProudMama schreef:+ al mijn post punten.Suus schreef:Smikkell schreef:Alex, ik teken ervoor als ik zo mooi in het kraambed mag liggen, maar ik snap dat jij daar jezelf ziet liggen met wat extra kilo´s, een onderkin en vast heel vermoeid! Maar ook met een hele lieve, mooie A.
Weet je het zeker, PM? Dan ga je voorlopig nog niet bevallen als je weer opnieuw moet beginnen!
Gast- Gast
Waaom nodig je mij nooit uit voor NEMO? SMIKKELL NEMO!June schreef:Alex, ik zie geen onderkin, alleen een plooitje in je nek. Je hebt inderdaad een wat voller hoofd dan normaal op die foto, maar een onderkin: nee. Ik neem jou mee naar Nemo. Daar hebben ze een spiegel waarbij je op de stopknop moet drukken als je denkt dat je ware ik in beeld is (qua gewicht) en dan vertelt de spiegel of je denkt dat je dikker bent dan je in werkelijkheid bent of dunner etc.
Nemen we Alex mee en doen we daarna een drankje bij Merai. Of we nemen Merai ook mee
Gast- Gast
Oeps. + 100 dan, ik ga wel een uurtje langer door vanavond om het in te halen.Alex schreef:ProudMama schreef:+ al mijn post punten.Suus schreef:Smikkell schreef:Alex, ik teken ervoor als ik zo mooi in het kraambed mag liggen, maar ik snap dat jij daar jezelf ziet liggen met wat extra kilo´s, een onderkin en vast heel vermoeid! Maar ook met een hele lieve, mooie A.
Weet je het zeker, PM? Dan ga je voorlopig nog niet bevallen als je weer opnieuw moet beginnen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waaom nodig je mij nooit uit voor NEMO? SMIKKELL NEMO!
Nemen we Alex mee en doen we daarna een drankje bij Merai. Of we nemen Merai ook mee
Waarom heb je dat nooit eerder verteld? Klinkt als een date. June NEMO
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waaom nodig je mij nooit uit voor NEMO? SMIKKELL NEMO!June schreef:Alex, ik zie geen onderkin, alleen een plooitje in je nek. Je hebt inderdaad een wat voller hoofd dan normaal op die foto, maar een onderkin: nee. Ik neem jou mee naar Nemo. Daar hebben ze een spiegel waarbij je op de stopknop moet drukken als je denkt dat je ware ik in beeld is (qua gewicht) en dan vertelt de spiegel of je denkt dat je dikker bent dan je in werkelijkheid bent of dunner etc.
Wat is Nemo?
Maar ik wil wel mee hoor! Zeker als Smikkie en Merai ook mee gaan. Met je nieuwe avatar durf ik niet meer met jou alleen, June.
Gast- Gast
Smikkell schreef:9399 +
1
2
-------------
9412 punten erbij!!
Kleine weiziging:
100 +
1
2
-------------
112 punten erbij!!
Gast- Gast
Bezoekersinformatie
Genoeg te doen!
Science Center NEMO is leuk voor alle leeftijden. Voor jong en oud is er genoeg te doen! Bij de meeste tentoonstellingen helpt het wel als je al zelf kunt lezen. Maar je kunt natuurlijk ook iemand meenemen die de teksten voor je uitlegt. Net zo gezellig! NEMO heeft vijf verdiepingen vol spannende, leuke doe- en ontdekdingen, waar je je de hele dag kunt vermaken. Waarschijnlijk is er zelfs te veel om in een dag te doen. Reden genoeg dus om nog een keertje terug te komen!
Genoeg te doen!
Science Center NEMO is leuk voor alle leeftijden. Voor jong en oud is er genoeg te doen! Bij de meeste tentoonstellingen helpt het wel als je al zelf kunt lezen. Maar je kunt natuurlijk ook iemand meenemen die de teksten voor je uitlegt. Net zo gezellig! NEMO heeft vijf verdiepingen vol spannende, leuke doe- en ontdekdingen, waar je je de hele dag kunt vermaken. Waarschijnlijk is er zelfs te veel om in een dag te doen. Reden genoeg dus om nog een keertje terug te komen!
Gast- Gast
Yeaaah, weer een date! Ik heb het vast wel eens gezegd, en als ik het niet heb gezegd, heb ik dat vast gedaan omdat ik er vanuit ben gegaan dat jij daar geen tijd voor hadJune schreef:Smikkell schreef:Waaom nodig je mij nooit uit voor NEMO? SMIKKELL NEMO!
Waarom heb je dat nooit eerder verteld? Klinkt als een date. June NEMO
Gast- Gast
June schreef:En Alex.. ik ben echt niet zo heel eng hoor..
Niet.. Je avatar is wel heel stout geworden
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
June schreef:En Alex.. ik ben echt niet zo heel eng hoor..
Oké, dan durf ik het misschien toch wel aan.
Gast- Gast
Als je Merai en mij kunt hebben, dan kun je June zeker hebben.Alex schreef:Smikkell schreef:Waaom nodig je mij nooit uit voor NEMO? SMIKKELL NEMO!June schreef:Alex, ik zie geen onderkin, alleen een plooitje in je nek. Je hebt inderdaad een wat voller hoofd dan normaal op die foto, maar een onderkin: nee. Ik neem jou mee naar Nemo. Daar hebben ze een spiegel waarbij je op de stopknop moet drukken als je denkt dat je ware ik in beeld is (qua gewicht) en dan vertelt de spiegel of je denkt dat je dikker bent dan je in werkelijkheid bent of dunner etc.
Wat is Nemo?
Maar ik wil wel mee hoor! Zeker als Smikkie en Merai ook mee gaan. Met je nieuwe avatar durf ik niet meer met jou alleen, June.
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: