Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Heb je geen Jack Daniels VC
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Whahaha, ik moet er ook nog niet aan denken op dit tijdstip hoor, ben bang dat het al na 1 slok naar mijn hoofd stijgt nu
Ik hou het even bij Rodeo.
Ik hou het even bij Rodeo.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Moezie schreef:Heb je geen Jack Daniels VC
Nope, Jack en ik is niet zo'n goeie combi
Aha, vandaar dat fluiten ´s nachts.Alex schreef:Ja, ik moest een stukje door de regen rennen (zit hier schuin tegenover). Maar ben nu gelukkig thuis.
Straks maar gelijk een afspraak maken bij de chirurg, ik heb inderdaad een navelbreukje.
Maar doen ze dat poliklinisch of wordt je daarvoor opgenomen? Of weet je dat nog niet?
Laatst aangepast door ProudMama op ma 27 jun 2011 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Zo ik ben weer fris en fruitig.
Ben alleen wel behoorlijk blond...
Sta ik onder de douche en scheer mijn oksels dan ook altijd even, maar dat ging nu niet helemaal goed...
Ik gleed weg (net op het moment dan ik aan de andere oksel zou beginnen) gevolg ik ga met het mesje langs mijn tepel *AUW*
Sta ik onder de douche en scheer mijn oksels dan ook altijd even, maar dat ging nu niet helemaal goed...
Ik gleed weg (net op het moment dan ik aan de andere oksel zou beginnen) gevolg ik ga met het mesje langs mijn tepel *AUW*
Gast- Gast
Oh bah Daisy, heb je je verder niet bezeerd?
Om even voor June te spreken: Foto?Daisy schreef:Zo ik ben weer fris en fruitig.
Gast- Gast
Ja joh PM, ik hoop dat de chirurg het verhelpt, dan kan ik weer slapen 's nachts, zonder gefluit.
Smikkie, waarom wil je stoppen?
Smikkie, waarom wil je stoppen?
Gast- Gast
Ik ga mijn verse fruitsalade maar is opeten, heb honger als een malle. Heb al om 5 uur ontbeten.
Gast- Gast
@ Daisy; AUWWWWWWW
@ smikkel: Wat ik lees heb ik het idee dat het nu weer steeds beter met je gaat, waarom dan?
@ smikkel: Wat ik lees heb ik het idee dat het nu weer steeds beter met je gaat, waarom dan?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Kan je het niet combineren Smik? Ik ging 1 dag in de week, verder werkte ik gewoon.
Gast- Gast
Foto?! het bloedbad heb ik alweer weg gespoeld!
Ik wist niet dat een tepel zo kon bloeden
Het voelt nu nog wel vervelend (gelukkig bloed het niet meer!)
Ik wist niet dat een tepel zo kon bloeden
Het voelt nu nog wel vervelend (gelukkig bloed het niet meer!)
Gast- Gast
Smikkel is er geen manier om het te combineren? In elk geval met vriendinnen afspreken moet je zeker blijven doen en misschien er maar een vaste avond van maken in de week. Zodat je onder de mensen blijft je je dichtbij staan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:ja, die oordoppen gaan zo vervelen natuurlijk...
Ja, daarom.
Het is trouwens op de polikliniek inderdaad.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Kan je het niet combineren Smik? Ik ging 1 dag in de week, verder werkte ik gewoon.
Dat vind ik ook een goede optie!
Gast- Gast
Smik, ik denk niet dat het verstandig is om te stoppen. Je hebt nu weer ritme en ook al levert het je op dit moment niets op, het gaat ook niet slechter. Je zei zelf vrijdag ook dat het er niet slechter van werd, terwijl de kans wel groot is dat het slechter wordt wanneer je weer thuis gaat zitten. Voor nu lijkt het me verstandig om daar nog even te blijven en uit te kijken naar een andere manier van therapie.
Eén dag in de week is gewoon echt niet genoeg. Het feit dat het bij jou niet werkt, geeft in mijn ogen juist aan dat het niet goed met je gaat en dat het intensiever/anders moet. En met anders bedoel ik niet één keer per week een uur een gesprekje. Ze kunnen je daar niet raken, zij komen niet dicht genoeg bij, blijkbaar is daar wat anders voor nodig. Behoud voor nu je ritme en ga van daaruit op zoek naar een andere en betere manier.
-Als ik iets weg moet halen, hoor ik het wel.-
Eén dag in de week is gewoon echt niet genoeg. Het feit dat het bij jou niet werkt, geeft in mijn ogen juist aan dat het niet goed met je gaat en dat het intensiever/anders moet. En met anders bedoel ik niet één keer per week een uur een gesprekje. Ze kunnen je daar niet raken, zij komen niet dicht genoeg bij, blijkbaar is daar wat anders voor nodig. Behoud voor nu je ritme en ga van daaruit op zoek naar een andere en betere manier.
-Als ik iets weg moet halen, hoor ik het wel.-
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Kan je het niet combineren Smik? Ik ging 1 dag in de week, verder werkte ik gewoon.
Dat vind ik ook een goede optie!
Ik niet, dat is veel te weinig.
Alex: balen dat het een navelbreuk is, maar je weet nu tenminste waar je aan toe bent en ze kunnen het verhelpen. Dat is wel fijn !
Gast- Gast
Lily schreef:moezieq, wij hebben hier we whisky welk merk weet ik alleen zo niet.
Kom maar op haha
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: