Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Zolang je scriptie niet af is negeer ik jou lekker!Qiara schreef:Nu ik mezelf weer onder de aandacht heb gebracht, kan ik weer met een gerust hart verder met mijn scriptie Bye!
Gast- Gast
Da's ook weer zo.Smikkell schreef:Maar als je heel anoniem zwanger was van een tweeling, zonder al die fake-verhalen en je hoge aanwezigheid en aantal posts, dan werkte het niet.ProudMama schreef:Of zwanger zijn van een tweeling, werkt ook
Lekker blijven faken mensen, lekker blijven faken...
Gast- Gast
Welk bedje wil je Smik? Ga je niet allebei opmaken voor je.
Bij het raam of die ernaast?
Bij het raam of die ernaast?
Gast- Gast
Wauw wat een mooie bedjes PM!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
PM, ik zie steeds zwangere buikfoto´s, maar ik ben ook wel benieuwd naar zwangere hoofdfoto´s!!
Gast- Gast
Mooie buik van PM
Moezie- Kletskop
Smikkell schreef:PM, ik zie steeds zwangere buikfoto´s, maar ik ben ook wel benieuwd naar zwangere hoofdfoto´s!!
Ze gaat gelijk even googelen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kut, ik heb vandaag nog niets gedronken, daarom voel ik me vast zo slecht!
Slecht met dit weer!! Ga eens gauw wat drinken
Moezie- Kletskop
Ik zat van de week de foto's te kijken toen ik net bevallen was. Mijn hemel, wat een hoofd en wat een lijf had ik toen.
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:PM, ik zie steeds zwangere buikfoto´s, maar ik ben ook wel benieuwd naar zwangere hoofdfoto´s!!
Ze gaat gelijk even googelen.
Met alleen een buik kan ik ook nog wel faken.
Gast- Gast
Ja, en PM maar zeggen dat een hoofd niets veranderd. Duidelijk fake.Alex schreef:Ik zat van de week de foto's te kijken toen ik net bevallen was. Mijn hemel, wat een hoofd en wat een lijf had ik toen.
Gast- Gast
Ik zag opeens een theebeker met een zakje op het aanrecht staan. Ben vanochtend begonnen met het maken van thee en daar ik het bij geblevenMoezie schreef:Smikkell schreef:Kut, ik heb vandaag nog niets gedronken, daarom voel ik me vast zo slecht!
Maar de eerste halve liter water zit er nu in..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zag opeens een theebeker met een zakje op het aanrecht staan. Ben vanochtend begonnen met het maken van thee en daar ik het bij geblevenMoezie schreef:Smikkell schreef:Kut, ik heb vandaag nog niets gedronken, daarom voel ik me vast zo slecht!
Maar de eerste halve liter water zit er nu in..
Braaf Smik
Moezie- Kletskop
Goedzo, Smikkie! Ik krijg ook altijd koppijn als ik niks drink, dus ik zorg altijd dat ik wat drinken bij de hand heb!
Gast- Gast
Mijn god en dan te bedenken dat ik er al 3 liter in heb
Moezie- Kletskop
Smikkell schreef:Ja, en PM maar zeggen dat een hoofd niets veranderd. Duidelijk fake.Alex schreef:Ik zat van de week de foto's te kijken toen ik net bevallen was. Mijn hemel, wat een hoofd en wat een lijf had ik toen.
Precies.
Laatst aangepast door Alex op di 28 jun 2011 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: