Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Prima, merken die kleintjes nog niets van!ProudMama schreef:Oud schuurtje voor spinnen en schimmel heb ik nog over...Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Gast- Gast
Alex schreef:En dan? Heb je 3400 posts?
Ik ben niet zo wakker
Ik had me verkeken / verteld...
Laatst aangepast door Qiara op di 28 jun 2011 - 0:51; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
ALLEEN SERIEUZE MENSEN REAGEREN. IK BEN GEEN SCHOONMAKER!Smikkell schreef:En ik ben heel goed in het smeren van beschuiten en en opzuigen van de kruimels Ow, en met kinderen, kraamzorg en bevallingen doe ik het ook wel goed en heb redelijke ervaring met tweelingen (alle soorten en maten).Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Gast- Gast
Daar had ik ook last van!Lily schreef:jeetje wat gaat het snel kan niet eens meepraten zo snel haha
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Smikkell schreef:Prima, merken die kleintjes nog niets van!ProudMama schreef:Oud schuurtje voor spinnen en schimmel heb ik nog over...Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Gast- Gast
Ik zie toch echt een post!Lily schreef:jeetje wat gaat het snel kan niet eens meepraten zo snel haha
Gast- Gast
Smikkell schreef:ALLEEN SERIEUZE MENSEN REAGEREN. IK BEN GEEN SCHOONMAKER!Smikkell schreef:En ik ben heel goed in het smeren van beschuiten en en opzuigen van de kruimels Ow, en met kinderen, kraamzorg en bevallingen doe ik het ook wel goed en heb redelijke ervaring met tweelingen (alle soorten en maten).Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Je mag A. wel een dagje hebben?
Gast- Gast
Ik snap wel dat je voor de kraamzorg-inspectie mijn logeerkamer even netjes hebt opgeknapt met twee kleine bedjes..ProudMama schreef:Smikkell schreef:Prima, merken die kleintjes nog niets van!ProudMama schreef:Oud schuurtje voor spinnen en schimmel heb ik nog over...Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zie toch echt een post!Lily schreef:jeetje wat gaat het snel kan niet eens meepraten zo snel haha
ja maar zonder toegevoegde waarde
Gast- Gast
Lily schreef:Smikkell schreef:Ik zie toch echt een post!Lily schreef:jeetje wat gaat het snel kan niet eens meepraten zo snel haha
What else is new?
Gast- Gast
Dat is je eigen invullingLily schreef:Smikkell schreef:Ik zie toch echt een post!Lily schreef:jeetje wat gaat het snel kan niet eens meepraten zo snel haha
Ik geloof niet dat die toegevoegde waarde een voorwaarde is..
Gast- Gast
Die kun jij niet missen!Alex schreef:
Ik wil A. alleen als ik jou die dag erbij krijg.
Gast- Gast
Die 2 kleine bedjes staan al hoor. En een klein schommelstoeltje. En een kast voor kleine kleertjes...Smikkell schreef:Ik snap wel dat je voor de kraamzorg-inspectie mijn logeerkamer even netjes hebt opgeknapt met twee kleine bedjes..ProudMama schreef:Smikkell schreef:Prima, merken die kleintjes nog niets van!ProudMama schreef:Oud schuurtje voor spinnen en schimmel heb ik nog over...Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die kun jij niet missen!Alex schreef:
Ik wil A. alleen als ik jou die dag erbij krijg.
Jeej! Ook goed!
Gast- Gast
het gaat om de postpunten en de forumvulling, niet om de inhoud. Als je maar vaak genoeg langskomt met je naam en avatar, dan word je iemandLily schreef:haha oke
Dan willen mensen je ontmoeten en dan noemen ze je naam in lijstjes!
Gast- Gast
Ik pas prima in kleine kleertjesProudMama schreef:Die 2 kleine bedjes staan al hoor. En een klein schommelstoeltje. En een kast voor kleine kleertjes...Smikkell schreef:Ik snap wel dat je voor de kraamzorg-inspectie mijn logeerkamer even netjes hebt opgeknapt met twee kleine bedjes..ProudMama schreef:Smikkell schreef:Prima, merken die kleintjes nog niets van!ProudMama schreef:Oud schuurtje voor spinnen en schimmel heb ik nog over...Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Gast- Gast
Smikkell schreef:het gaat om de postpunten en de forumvulling, niet om de inhoud. Als je maar vaak genoeg langskomt met je naam en avatar, dan word je iemandLily schreef:haha oke
Niet helemaal waar!
Gast- Gast
Nu ik mezelf weer onder de aandacht heb gebracht, kan ik weer met een gerust hart verder met mijn scriptie Bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:het gaat om de postpunten en de forumvulling, niet om de inhoud. Als je maar vaak genoeg langskomt met je naam en avatar, dan word je iemandLily schreef:haha oke
dan maak ik al progressie was 1 of 2 keer genoemd
Gast- Gast
Maar als je heel anoniem zwanger was van een tweeling, zonder al die fake-verhalen en je hoge aanwezigheid en aantal posts, dan werkt het niet.ProudMama schreef:Of zwanger zijn van een tweeling, werkt ook
Laatst aangepast door Smikkell op di 28 jun 2011 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: