Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Bij GEEN beschuit val je af, bij TWEE beschuiten kom je aan, dus V. vindt dat je gewoon EEN beschuitje moet nemen.June schreef:Smikkell schreef:Vreetzak.
V. vindt dat ik niet moet aankomen en niet moet afvallen, dus ik mag er best twee. Ik ben toch niet op dieet .
Gast- Gast
ProudMama schreef:Moet ze alleen nog ff bakken, maar de komende dagen wordt het toch koeler...
Zelf bakken.. Jammie
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ProudMama schreef:Ik ga jullie straks zo missen...
Volgens mij heb je helemaal geen tijd om ons te missen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij GEEN beschuit val je af, bij TWEE beschuiten kom je aan, dus V. vindt dat je gewoon EEN beschuitje moet nemen.June schreef:Smikkell schreef:Vreetzak.
V. vindt dat ik niet moet aankomen en niet moet afvallen, dus ik mag er best twee. Ik ben toch niet op dieet .
Of 2 beschuiten zonder muisjes
Moezie- Kletskop
Straks heb ik geen dagbesteding meer en kom ik gewoon voor 4 weken bij je inwonenProudMama schreef:Ik ga jullie straks zo missen...
Gast- Gast
De kraamvisite? Neeeeee.... weet je hoe lang ze dan blijven? Als alles ook nog gebakken moet wordenJune schreef:ProudMama schreef:Moet ze alleen nog ff bakken, maar de komende dagen wordt het toch koeler...
Vraag je visite meteen of ze de spullen voor de cupcakes meenemen. Ook in hun eigen belang!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik ga jullie straks zo missen...
Ik had gehoopt dat je niet dood/weg zou gaan, maar gewoon zou gaan zorgen voor je kindjes en als dat een beetje rustig is, ons berichtjes (en foto's) gaat sturen terwijl zij slapen . Dan hoef je ons ook niet te missen!
Zo en dit is voorlopig mijn laatste bericht. 4000 is een mooi getal om even te stoppen. Ik ga nu ECHT douchen (zoals ik een uur geleden al naar mijn vriend sms'te).
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij GEEN beschuit val je af, bij TWEE beschuiten kom je aan, dus V. vindt dat je gewoon EEN beschuitje moet nemen.
Ex is nog wel zo'n 2000 duizend beschuitjes dikker, dus ik mag nog wel even
Okee, nu ga ik ECHT!
Gast- Gast
Prima joh, mag jij er 's nachts uit voor de baby's. En oppassen.Smikkell schreef:Straks heb ik geen dagbesteding meer en kom ik gewoon voor 4 weken bij je inwonenProudMama schreef:Ik ga jullie straks zo missen...
Kan ik lekker dagje shoppen met Alex. En alles inhalen wat niet mocht... roken, drinken, zoetigheid, biefstuk, gerookte zalm. Bij V&D op het terras boven...
Gast- Gast
En ik ben heel goed in het smeren van beschuiten en en opzuigen van de kruimels Ow, en met kinderen, kraamzorg en bevallingen doe ik het ook wel goed en heb redelijke ervaring met tweelingen (alle soorten en maten).Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Gast- Gast
Je mag me wel dagje inhuren hoor PM, zit toch waarschijnlijk hele dagen thuis van de zomer
Gast- Gast
ProudMama schreef:Prima joh, mag jij er 's nachts uit voor de baby's. En oppassen.Smikkell schreef:Straks heb ik geen dagbesteding meer en kom ik gewoon voor 4 weken bij je inwonenProudMama schreef:Ik ga jullie straks zo missen...
Kan ik lekker dagje shoppen met Alex. En alles inhalen wat niet mocht... roken, drinken, zoetigheid, biefstuk, gerookte zalm. Bij V&D op het terras boven...
DEAL!
Gast- Gast
Hmmm... nog 4
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
3...
Qiara- Ratel
2...
Qiara- Ratel
Oud schuurtje voor spinnen en schimmel heb ik nog over...Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Gast- Gast
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:En ik ben heel goed in het smeren van beschuiten en en opzuigen van de kruimels Ow, en met kinderen, kraamzorg en bevallingen doe ik het ook wel goed en heb redelijke ervaring met tweelingen (alle soorten en maten).Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Kom je naderhand naar mij? Alleen heb ik geen baby's.. Maar mag je toch huishouden doen
Moezie- Kletskop
Prima, merken die kleintjes nog niets van!ProudMama schreef:Oud schuurtje voor spinnen en schimmel heb ik nog over...Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Oud schuurtje voor spinnen en schimmel heb ik nog over...Alex schreef:PM, heb je nog ruimte in je trapkast voor Smikkie?
Hmm ...
Smikkie, ben je bang voor spinnen?
Gast- Gast
Ik dacht de champagne vliegt door de lucht..
Moezie- Kletskop
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: