Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Mijn vader is dood!
Mijne ook
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Gefeliciteerd Anousch!
Smik: Speciaal voor jou heb ik mijn heilige avatar veranderd. Ik ben trouwens wel best lief..
Smik: Speciaal voor jou heb ik mijn heilige avatar veranderd. Ik ben trouwens wel best lief..
Gast- Gast
Dat heb ik vandaag al uitgekotst, en meestal vind ik iets dat ik heb uitgekots even niet meer zo aantrekkelijk om te eten!ProudMama schreef:Het is ook geen weer om te eten, veel te warm...
Lekker schaaltje yoghurt met fruit?
Gast- Gast
Ja, zo ken ik je weer. Janken, janken, janken!June schreef:Gefeliciteerd Anousch!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, zo ken ik je weer. Janken, janken, janken!June schreef:Gefeliciteerd Anousch!
Gast- Gast
Ik bedoel een nieuw schaaltje yoghurt, iets wat uitgekotst is zou ik niet meer eten idd.Smikkell schreef:Dat heb ik vandaag al uitgekotst, en meestal vind ik iets dat ik heb uitgekots even niet meer zo aantrekkelijk om te eten!ProudMama schreef:Het is ook geen weer om te eten, veel te warm...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat heb ik vandaag al uitgekotst, en meestal vind ik iets dat ik heb uitgekots even niet meer zo aantrekkelijk om te eten!
Zo kinderachtig. Zou wel geld besparen, als je het gewoon at.
@ PM: koekjes zijn echt niet zo belangrijk en als die mensen er echt op staan, nemen ze het maar zelf mee. Je mag zelf niet eens koekjes. Pech dan hoor . Ze kunnen ook een boterham krijgen ?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, zo ken ik je weer. Janken, janken, janken!June schreef:Gefeliciteerd Anousch!
Gast- Gast
Het idee alleen al..ProudMama schreef:Ik bedoel een nieuw schaaltje yoghurt, iets wat uitgekotst is zou ik niet meer eten idd.Smikkell schreef:Dat heb ik vandaag al uitgekotst, en meestal vind ik iets dat ik heb uitgekots even niet meer zo aantrekkelijk om te eten!ProudMama schreef:Het is ook geen weer om te eten, veel te warm...
Gast- Gast
Moezie schreef:Smikkell schreef:Mijn vader is dood!
Mijne ook
Dit klinkt wel heel hard...
Gast- Gast
Lieve schatten, ik ben een perfectionist.
Op het moment is mijn huishouden verre van perfect. Dus moet ik dat op een of andere manier compenseren. En als ik dat niet eens als gastvrouw kan... hoe moet ik dat dan doen?!
Op het moment is mijn huishouden verre van perfect. Dus moet ik dat op een of andere manier compenseren. En als ik dat niet eens als gastvrouw kan... hoe moet ik dat dan doen?!
Gast- Gast
Smik, heb je de limegroene hoorntjes gespot ? Of zoals jij het zou zeggen: de lijmgroene .
Gast- Gast
Humor is niet mijn sterkste kant.SunnyScience schreef:Moezie schreef:Smikkell schreef:Mijn vader is dood!
Mijne ook
Gast- Gast
Ahhh ik ben op zoek naar een leuk vakantie huisje voor in oktober.. Liefs met bubbelbad voor vriendlief R. we zijn dan 5 jaar bij elkaar en wil dan lekker erop uit naar Zeeland ofzo...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben misschien wel gek, maar niet blind!June schreef:Smik, heb je de limegroene hoorntjes gespot ? Of zoals jij het zou zeggen: de lijmgroene .
Gast- Gast
ProudMama schreef:Lieve schatten, ik ben een perfectionist.
Als broedmachine. Je snapt dat ik het niet zo bedoel, maar HALLO je zit twee kinderen warm te houden en eten te geven. Is dat niet genoeg? Jij blijft thuis. Zo.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Humor is niet mijn sterkste kant.SunnyScience schreef:Moezie schreef:Smikkell schreef:Mijn vader is dood!
Mijne ook
Ik kan er inderdaad niet om lachen
Gast- Gast
MUZIEK!ProudMama schreef:Lieve schatten, ik ben een perfectionist.
Gast- Gast
Zou kunnen..June schreef:Het zou toch kunnen dat je door de ouderdom niet goed meer zag..
Van ouderdom kun je ook doodgaan
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: