Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Dan melden jullie je allemaal ziek en komen jullie lekker hier bakken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Suus schreef:Het is hier binnen gelukkig wel aangenaam, maar heb wel zin om even naar buiten te gaan. Vind het altijd zo zonde om met het mooie weer alleen maar binnen te zittenSunnyScience schreef:Suus schreef:Nu jullie het zeggen, de zon wordt hier ook minder fel. Ga straks nog wel even lunchen in het plantsoen, kan vast nog wel
Ik heb net in een parkje gelegen vlakbij universiteitscomplex, is daar aangenamer dan in mijn kamer
Snap ik, ik overwoog nog om te gaan skaten. Maar ik stik zowat als ik in mijn kamer kom.. dus laat maar!
Gast- Gast
toetje_ schreef:Dan melden jullie je allemaal ziek en komen jullie lekker hier bakken.
Haha ik ben gewoon vrij!
Gast- Gast
Haha, ben gistermiddag nog gaan hardlopen. Toen ik eenmaal bezig was verklaarde ik mezelf wel voor gek, het was heeeeeeeel warmSunnyScience schreef:Suus schreef:Het is hier binnen gelukkig wel aangenaam, maar heb wel zin om even naar buiten te gaan. Vind het altijd zo zonde om met het mooie weer alleen maar binnen te zittenSunnyScience schreef:Suus schreef:Nu jullie het zeggen, de zon wordt hier ook minder fel. Ga straks nog wel even lunchen in het plantsoen, kan vast nog wel
Ik heb net in een parkje gelegen vlakbij universiteitscomplex, is daar aangenamer dan in mijn kamer
Snap ik, ik overwoog nog om te gaan skaten. Maar ik stik zowat als ik in mijn kamer kom.. dus laat maar!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ziek gemeld ben ik al, maar bakken... Nee, dank je!
Ben blij dat het hier lekker aan het afkoelen is.
Ben blij dat het hier lekker aan het afkoelen is.
Gast- Gast
@Suus, jaar daar zit ik dus ook een beetje mee! Het is eigenlijk TE warm om iets fatsoenlijks te doen!
Gast- Gast
Suus schreef:Haha, ben gistermiddag nog gaan hardlopen. Toen ik eenmaal bezig was verklaarde ik mezelf wel voor gek, het was heeeeeeeel warmSunnyScience schreef:Suus schreef:Het is hier binnen gelukkig wel aangenaam, maar heb wel zin om even naar buiten te gaan. Vind het altijd zo zonde om met het mooie weer alleen maar binnen te zittenSunnyScience schreef:Suus schreef:Nu jullie het zeggen, de zon wordt hier ook minder fel. Ga straks nog wel even lunchen in het plantsoen, kan vast nog wel
Ik kwam thuis na mn werk, en ben 1 uur zumba gaan doen op mijn slaapkamer. Slaapkamer op het zuiden.. Tropische temperaturen. Maar voelde goed!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Achteraf voelde ik me goed, tijdens wat minderMoezie schreef:Suus schreef:Haha, ben gistermiddag nog gaan hardlopen. Toen ik eenmaal bezig was verklaarde ik mezelf wel voor gek, het was heeeeeeeel warmSunnyScience schreef:Suus schreef:Het is hier binnen gelukkig wel aangenaam, maar heb wel zin om even naar buiten te gaan. Vind het altijd zo zonde om met het mooie weer alleen maar binnen te zittenSunnyScience schreef:Suus schreef:Nu jullie het zeggen, de zon wordt hier ook minder fel. Ga straks nog wel even lunchen in het plantsoen, kan vast nog wel
Ik kwam thuis na mn werk, en ben 1 uur zumba gaan doen op mijn slaapkamer. Slaapkamer op het zuiden.. Tropische temperaturen. Maar voelde goed!!
Suus- Lady Post-a-lot
Nou ik ga even de boel ontharen en m'n bikini opzoeken!
Toet- Lady Post-a-lot
Veel plezier, toetje, ben jaloers!
Suus- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Nou ik ga even de boel ontharen en m'n bikini opzoeken!
Fiijne dag!
Gast- Gast
toetje_ schreef:Nou ik ga even de boel ontharen en m'n bikini opzoeken!
Een witte ?
Gast- Gast
Die witte?toetje_ schreef:Nou ik ga even de boel ontharen en m'n bikini opzoeken!
Gast- Gast
geef mij maar een bikini, zwembad dan was ik helemaal tevreden
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
tututu ik heb geen zin meer omte werken
*gespitst om om 12 uur een gratis bril te winnen*
*gespitst om om 12 uur een gratis bril te winnen*
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Die witte?toetje_ schreef:Nou ik ga even de boel ontharen en m'n bikini opzoeken!
Nee Dat gaat em niet worden helaas, want die is echt super cool en sexy. Iets te sexy dus
Toet- Lady Post-a-lot
Is het koud waar je bent dan?? Hier is het echt bloedheet.ProudMama schreef:Bikini? Ik denk nu eerder aan een vestje
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Vergeleken met gisteren wel na 2 buitjes.patjuhhh schreef:Is het koud waar je bent dan?? Hier is het echt bloedheet.ProudMama schreef:Bikini? Ik denk nu eerder aan een vestje
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: