Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Whahaha, Hotel de Witte Bedjes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
toetje_ schreef:Atelier Madame schreef:Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, ligt beetje aan of ze blikjes hebben (dacht dat ze die op de camping hadden?) of bekers.. nou ja hoe dan ook ik reken ongeveer 50 euro per dag, en de donderdagavond en maandagochtend nog zon 50 euro samen, zit rond de 200 euro..
Op de camping hebben ze wel flesjes, blikjes durf ik zo niet te zeggen. Maar 50 euro per dag zal wel lukken denk ik, dat zijn 20 muntjes.
Uhu, en mn vriend+broer gaan de caravan proberen om te bouwen met allemaal verstop plekken, mss hoef ik maar amper wat uit te geven
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Haha, ik bedoel mijn ziekenhuisopnamesTheedoosje schreef:hahah vertel? Moet ik ook zwanger worden? Of werk je daar? of?
Gast- Gast
Moezie schreef:Theedoosje schreef:hahah vertel? Moet ik ook zwanger worden? Of werk je daar? of?
ja van een tweeling
haha ja dat dacht ik al
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, ik bedoel mijn ziekenhuisopnamesTheedoosje schreef:hahah vertel? Moet ik ook zwanger worden? Of werk je daar? of?
ooooow ja duh Nee wist ik veel.Wie weet waardoor je ff weg was geweest.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, ik bedoel mijn ziekenhuisopnamesTheedoosje schreef:hahah vertel? Moet ik ook zwanger worden? Of werk je daar? of?
Zo jammer dat je het verpest. Ik wilde net voorstellen dat Theedoosje haar zorgverzekering ging bellen om te checken hoe dat bij haar zat
Gast- Gast
Haha, volgende keer spreken we het af...June schreef:ProudMama schreef:Haha, ik bedoel mijn ziekenhuisopnamesTheedoosje schreef:hahah vertel? Moet ik ook zwanger worden? Of werk je daar? of?
Zo jammer dat je het verpest. Ik wilde net voorstellen dat Theedoosje haar zorgverzekering ging bellen om te checken hoe dat bij haar zat
Gast- Gast
Gaan jullie nog iets doen vandaag, met deze hitte?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
June schreef:ProudMama schreef:Haha, ik bedoel mijn ziekenhuisopnamesTheedoosje schreef:hahah vertel? Moet ik ook zwanger worden? Of werk je daar? of?
whahha nou dat ging ik sowieso niet doen, zou niet weten waarom ik er recht op zou hebben whaha
Maarre nee iik dacht misschien werkt ze daar of zo en kreeg ze een leuke aanbieding
Gast- Gast
werken!toetje_ schreef:Gaan jullie nog iets doen vandaag, met deze hitte?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Heb er wel voor gewerkt, en de leuke aanbieding was 1 + 1 gratisTheedoosje schreef:June schreef:ProudMama schreef:Haha, ik bedoel mijn ziekenhuisopnamesTheedoosje schreef:hahah vertel? Moet ik ook zwanger worden? Of werk je daar? of?
whahha nou dat ging ik sowieso niet doen, zou niet weten waarom ik er recht op zou hebben whaha
Maarre nee iik dacht misschien werkt ze daar of zo en kreeg ze een leuke aanbieding
Gast- Gast
Oh, ik ga zo lekker zonnen/zwemmen. En hopelijk varen, als iemand zo snugger is zijn boot mee te nemen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ProudMama schreef:Heb er wel voor gewerkt, en de leuke aanbieding was 1 + 1 gratis
Wat ook al best een mooie aanbieding is!
Theedoosje: ik zou hevig verontwaardig zijn als het zo zou werken in Nederland.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb er wel voor gewerkt, en de leuke aanbieding was 1 + 1 gratisTheedoosje schreef:June schreef:ProudMama schreef:Haha, ik bedoel mijn ziekenhuisopnamesTheedoosje schreef:hahah vertel? Moet ik ook zwanger worden? Of werk je daar? of?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ProudMama schreef:Heb er wel voor gewerkt, en de leuke aanbieding was 1 + 1 gratisTheedoosje schreef:June schreef:ProudMama schreef:Haha, ik bedoel mijn ziekenhuisopnamesTheedoosje schreef:hahah vertel? Moet ik ook zwanger worden? Of werk je daar? of?
haha super deal
Ow en ik moet dadelijk werken> degene die het vroeg
Gast- Gast
Ik ben nu aan het werk (zou je niet zeggen he ) en ik ben GELUKKIG om 1 uur klaar, heb barstende hoofdpijn. Dan ga ik nog opruimen en poetsen thuis en voor mijn vriend zorgen, die is doodziek. Niet echt een leuk vooruitzicht dus
Gast- Gast
toetje_ schreef:Gaan jullie nog iets doen vandaag, met deze hitte?
Werken...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ga zo m'n bed maar weer is uit, mams komt zo thuis!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Storm schreef:Ik ben nu aan het werk (zou je niet zeggen he ) en ik ben GELUKKIG om 1 uur klaar, heb barstende hoofdpijn. Dan ga ik nog opruimen en poetsen thuis en voor mijn vriend zorgen, die is doodziek. Niet echt een leuk vooruitzicht dus
Waar heeft hij last van Storm ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ProudMama schreef:Echt doodziek of mannen- doodziek?
haha ja dat wilde ik net vragen
Gast- Gast
Lol. Volgens hem is hij DOODziek, hij belde me gister op met de mededeling dat hij bijna stikte in zijn overgeefsel maar s' avonds was het weer over. Maar vanmorgen was hij weer aan het overgeven.ProudMama schreef:Echt doodziek of mannen- doodziek?
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: