Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Atelier Madame schreef:je hebt gewoon een lekker kontjeVeryCherry schreef:Suus schreef:Op de een of andere manier slaan ze mij meestal over met fouillerenVeryCherry schreef:Toen wij zaterdag naar dat feest gingen werd ook iedereen gefouilleerd, mennn, wat was dat onprettig zeg.
Mij meestal ook, maar nu was het beleid echt idioot streng. Gelukkig wel door een vrouw hoor, maar dat ze aan mijn billen zat vond ik niet zo tof.
Whahahaha, ik moet zeggen dat ik wel heel blij was dat ik een lange broek aanhad in plaats van een rokje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Theedoosje schreef:Ik heb even het reglement gekeken en er staat niks over eten. Wel over drank idd dat het niet mag.
http://www.zwartecross.nl/~uploads/basicContent1/Campingreglement-ZC-2011.pdf
Gast- Gast
Ik kom me er ook ff mee bemoeien hoor, maar 170 voor een weekend zwarte cross ruim voldoende? Wij maken daar allemaal 250-300 op! En dan hou ik het nog netjes..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Per persoon Toetje?!
Je mag trouwens niet mee nemen op de camping van de ZC, nog geen broodje kaas. Of dat moet inmiddels veranderd zijn.
Ik snap wel dat je baalt AM, ik baal ook als ik een keer niet mee kan ergens heen, het ligt er idd maar net aan wat je gewend bent.
Ik snap wel dat je baalt AM, ik baal ook als ik een keer niet mee kan ergens heen, het ligt er idd maar net aan wat je gewend bent.
Toet- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Toetje hoeveel drink en eet je dan?
Nou ja eh, wij gingen altijd donderdag tot maandag, dan ben je dus zegmaar 3 hele en 2 halve dagen daar.
Alleen aan het ontbijt waren wij al gauw 5 muntjes à 2,50 = 12,50 kwijt. Dan de hele dag bier drinken, tussendoor nog een keer iets eten en 's avonds warm eten was ook 5 tot 8 muntjes. Op de zwarte cross mag je helemaal niets meenemen zelf hè, dus aan 50 euro per dag zit je zo.
Toet- Lady Post-a-lot
k vind het wel een beetje krom dat een broek van 190 euro en schoenen van 600 euro hier pagina's aan discussie opleveren, maar dat mensen wel 300 euro aan drank uitgeven in een weekend..
Gast- Gast
toetje_ schreef:Je mag trouwens niet mee nemen op de camping van de ZC, nog geen broodje kaas. Of dat moet inmiddels veranderd zijn.
Inderdaad, dit is dus ook wat mijn vriend aangeeft. Ik heb het hele regelement er ook al op nagespeurd.
Volgens mij staat er in het algemene regelement dat je geen 'complete lunchpakketen' mag meenemen. Wat dus al betekent dat een broodje kaas wordt ingenomen (zelfs mn zwangere schoonzus die vorig jaar een nachtje ging mocht alles inleveren). En idd drank e.d. moet je gewoon daar kopen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Met wat vrienden op een kleedje in het park, met wat pakken ijsthee en komkommers heb ik evenveel plezier
Gast- Gast
Smikkell schreef:k vind het wel een beetje krom dat een broek van 190 euro en schoenen van 600 euro hier pagina's aan discussie opleveren, maar dat mensen wel 300 euro aan drank uitgeven in een weekend..
De discussie kan nog starten hoor. Ik had persoonlijk niets anders van Toetje verwacht
Gast- Gast
+1Smikkell schreef:Met wat vrienden op een kleedje in het park, met wat pakken ijsthee en komkommers heb ik evenveel plezier
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Smikkell schreef:Met wat vrienden op een kleedje in het park, met wat pakken ijsthee en komkommers heb ik evenveel plezier
+ 1
Gast- Gast
niet alleen drank he, ook eten En het is en blijft vakantie, dezelfde discussie is op de peiler ook al eens gevoerd over hoeveel mensen uitgaven op vakantie. Daar rekenden veel mensen ook snel 50 euro pp pd voor.Smikkell schreef:k vind het wel een beetje krom dat een broek van 190 euro en schoenen van 600 euro hier pagina's aan discussie opleveren, maar dat mensen wel 300 euro aan drank uitgeven in een weekend..
Atelier Madame- Ratel
Nee, leer mij Toetje kennen!June schreef:Smikkell schreef:k vind het wel een beetje krom dat een broek van 190 euro en schoenen van 600 euro hier pagina's aan discussie opleveren, maar dat mensen wel 300 euro aan drank uitgeven in een weekend..
De discussie kan nog starten hoor. Ik had persoonlijk niets anders van Toetje verwacht
Gast- Gast
Smikkell schreef:Met wat vrienden op een kleedje in het park, met wat pakken ijsthee en komkommers heb ik evenveel plezier
Zelf nog meer plezier dan met stappen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Haha ja, zo kan je het zien. Het is maar net hoe je je geld wil uitgeven. Maar als ik naar een festival ga, heb ik geen zin om centen te gaan zitten makken. Vooral in de tijd dag ik nog geen bier/wijn lustte, dus mix moest drinken was ik ontzettend veel geld kwijt. Op defqon (één dag) dronk ik zo voor 100 euro weg.
Toet- Lady Post-a-lot
Moezie schreef:Smikkell schreef:Met wat vrienden op een kleedje in het park, met wat pakken ijsthee en komkommers heb ik evenveel plezier
Zelf nog meer plezier dan met stappen
wederom + 1
Gast- Gast
toetje_ schreef:Theedoosje schreef:Toetje hoeveel drink en eet je dan?
Nou ja eh, wij gingen altijd donderdag tot maandag, dan ben je dus zegmaar 3 hele en 2 halve dagen daar.
Alleen aan het ontbijt waren wij al gauw 5 muntjes à 2,50 = 12,50 kwijt. Dan de hele dag bier drinken, tussendoor nog een keer iets eten en 's avonds warm eten was ook 5 tot 8 muntjes. Op de zwarte cross mag je helemaal niets meenemen zelf hè, dus aan 50 euro per dag zit je zo.
Dit is dus ook wat ik aanhoudt, alleen dan drink ik niet de hele dag bier, maar wel af en toe fris en wat koffie ofzo. Nou dan is 6 drankjes = 15 euro, avondeten = 10 euro toch wel het minimum wat ik nodig heb.
En natuurlijk zon leuk hoedje
Atelier Madame- Ratel
Voor 200 euro ben ik 5 dagen naar Barcelona geweest, inc eten en drinken, overnachtingen, vliegtickets en activiteitenAtelier Madame schreef:niet alleen drank he, ook eten En het is en blijft vakantie, dezelfde discussie is op de peiler ook al eens gevoerd over hoeveel mensen uitgaven op vakantie. Daar rekenden veel mensen ook snel 50 euro pp pd voor.Smikkell schreef:k vind het wel een beetje krom dat een broek van 190 euro en schoenen van 600 euro hier pagina's aan discussie opleveren, maar dat mensen wel 300 euro aan drank uitgeven in een weekend..
Gast- Gast
ik 2 jaar terug, 165 euro 10 dagen spanje, malgrat de mar, half pension
Ik geef liever geld uit aan de vakantie dan een festival
Ik geef liever geld uit aan de vakantie dan een festival
Laatst aangepast door wc-eend op ma 27 jun 2011 - 21:50; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
toetje_ schreef:Haha ja, zo kan je het zien. Het is maar net hoe je je geld wil uitgeven. Maar als ik naar een festival ga, heb ik geen zin om centen te gaan zitten makken. Vooral in de tijd dag ik nog geen bier/wijn lustte, dus mix moest drinken was ik ontzettend veel geld kwijt. Op defqon (één dag) dronk ik zo voor 100 euro weg.
Nee goed snap ik.. Doe ik ook, maar dan moet je keuzes maken.. een avond stappen en minder geld op het festival, of een avond niet stappen en dan meer uitgeven aan een festival..
Had je trouwens kaarten gekregen voor Defqon ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hebben jullie trouwens een budget voor als je op vakantie gaat? Of geef je onbeperkt uit?
Maar 6 drankjes op een dag AM, daar red je het toch niet mee? Kan aan mij liggen hoor.
Op vakantie red ik het ook niet met 50 euro per dag, op chersonissos vorig jaar heb ik +/- 100 euro per dag op gemaakt. Wij allemaal trouwens (de vrouwen dan, de mannen zaten daar nog vér boven.)
Op vakantie red ik het ook niet met 50 euro per dag, op chersonissos vorig jaar heb ik +/- 100 euro per dag op gemaakt. Wij allemaal trouwens (de vrouwen dan, de mannen zaten daar nog vér boven.)
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: