Dagcafé
+13
Qiara
Jordana
patjuhhh
May
Zwerver
Toet
Burn
silly-one
Suus
Lotus
VeryCherry
Atelier Madame
Moezie
17 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Moezie schreef:Hoi Burn!
Hey Moezie!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Eh.....vind jij dat al lastig?Atelier Madame schreef:Ja weet je hoe lastig dat isStorm schreef:Oh dan dan stap je toch een maand niet?
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Ja weet je hoe lastig dat isStorm schreef:Oh dan dan stap je toch een maand niet?
Ik ga bijna nooit stappen...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
uhm als het geld er niet is dan houd het op hoor. Ik zou zeggen als je helemaal niks zou kunnen doen oke maar je gaat ook al naar de zwarte cross
Gast- Gast
Ik word persoonlijk niet blij van thuiszitten nee. Kan wel met vriendinnen thuis afspreken, maar ik heb nu dus plannen afgezegd omdat het er eventjes niet inzt.Storm schreef:Eh.....vind jij dat al lastig?Atelier Madame schreef:Ja weet je hoe lastig dat isStorm schreef:Oh dan dan stap je toch een maand niet?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga ook bijna nooit stappen hoor, vorige maand en afgelopen zaterdag dan, en volgende maand gaan we 1 dag naar Summer Darkness.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik spaar liever wat meer voor een festival dan dat ik elke week naar de kroeg of discotheek ga..
Moezie- Kletskop
Nouja, ik vind het wel overdreven dat je zegt dat je er zoooo van baalt, terwijl je pas nieuwe kleding/schoenen hebt gekocht en nog steeds geld hebt voor zwarte cross. Geen geld hebben voor boodschappen en nooit iets leuks kunnen doen, dat is pas lastig.
Gast- Gast
+1Storm schreef:Nouja, ik vind het wel overdreven dat je zegt dat je er zoooo van baalt, terwijl je pas nieuwe kleding/schoenen hebt gekocht en nog steeds geld hebt voor zwarte cross. Geen geld hebben voor boodschappen en nooit iets leuks kunnen doen, dat is pas lastig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:+1Storm schreef:Nouja, ik vind het wel overdreven dat je zegt dat je er zoooo van baalt, terwijl je pas nieuwe kleding/schoenen hebt gekocht en nog steeds geld hebt voor zwarte cross. Geen geld hebben voor boodschappen en nooit iets leuks kunnen doen, dat is pas lastig.
hier sluit ik me bij aan.
Gast- Gast
Wij hadden de mazzel dat we door het vakantiegeld konden stappen, geldgebrek is ook de reden waarom we bijna nooit gaan.
Eten en drinken is op een festival godseduur, maar €170,- ??
Maar ik eet nooit zoveel, dus ik ben niet duur uit, whahaha.
Sorry voor mijn 'felle' reactie, maar ik kan nooit zo goed tegen dat soort dingen, zeggen dat je zo baalt van 'geldgebrek' terwijl je 1 keertje niet kan stappen en gewoon nog kleding kan kopen..
Gast- Gast
Van dat geld eet en drink ik 1,5 maand!VeryCherry schreef:Eten en drinken is op een festival godseduur, maar €170,- ??
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik ook.
Maar AM> waar geef je dan diie 170 euro aan uit op het festival?
Ja mn vriend zegt dat ik dat nodig heb een muntje is 2,50 per stuk.
Je mag zelf helemaal niets meenemen qua eten en drinken, alles wordt in beslag genomen.
het festival zelf is van donderdagavond tot maandagochtend
Dus zeg maar 4 dagen, is gemiddeld 17 muntjes per dag. Een broodje kost al minimaal 1 muntje, dus voor eten verwacht ik er al minimaal zon 2 ontbijt, 2 lunch, 3 avond = 7 kwijt te zijn. Reken daarbij nog een paar drankjes op een dag (normaal drink ik water maar je mag dus ook geen flesje meenemen) en je zit er zo aan!
Atelier Madame- Ratel
Storm schreef:Sorry voor mijn 'felle' reactie, maar ik kan nooit zo goed tegen dat soort dingen, zeggen dat je zo baalt van 'geldgebrek' terwijl je 1 keertje niet kan stappen en gewoon nog kleding kan kopen..
En dat je 170 euro voor een festival, wat overigens al betaald is het kaartje, reserveert. Ik zou echt veeeel minder doen. Maar goed
edit> oke 4 dagen en 2,50 per muntje en flesje water mag je niet mee nemen. Dan zit je er wel eerder aan... maar toch pff een hoop geld.
Laatst aangepast door Theedoosje op ma 27 jun 2011 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Van dat geld eet en drink ik 1,5 maand!VeryCherry schreef:Eten en drinken is op een festival godseduur, maar €170,- ??
Nja goed ik moet toegeven dat het duur is.. 2,50 betaal je wel voor een consumptie.. Maar 170 euro geef ik nog niet eens uit samen met mn vriend...
Moezie- Kletskop
Smikkell schreef:Van dat geld eet en drink ik 1,5 maand!VeryCherry schreef:Eten en drinken is op een festival godseduur, maar €170,- ??
Ik ook, als ik in mijn eentje zou zijn. Nu ben ik duurder uit omdat ik een gezin heb, maar echt buitensporig veel geef ik er niet aan uit.
Storm schreef:Sorry voor mijn 'felle' reactie, maar ik kan nooit zo goed tegen dat soort dingen, zeggen dat je zo baalt van 'geldgebrek' terwijl je 1 keertje niet kan stappen en gewoon nog kleding kan kopen..
tsja ik ben gewoon gewend om financieel ruim te zitten, te kunnen doen wat ik wil enz. Dan mag ik er imo best van balen dat ik een uitstapje met vrienden af moet zetten vanwege geldgebrek.. Ik doe het wel, die discipline moet ik opbrengen, maar als je dat niet gewend bent..
Atelier Madame- Ratel
Eten en drinken is inderdaad duur op een festival, maar ik was voor drie dagen Pinkpop 60 euro kwijt. Nu drink ik op het festivalterrein ook weinig bier, omdat ik geen zin heb om steeds naar de wc te moeten (vind het wel leuk om vooraan te staan bij mijn favoriete bands). In plaats daarvan ben ik vaak voor het gratis water gegaan, ben blij dat ze dat ingevoerd hebben Kan me voorstellen dat je wel iets meer kwijt bent dan 60 euro, maar 170 lijkt me toch wel heel veel.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Kan me vanuit jou oogpunt ook voorstellen dat het lastig is AM
maar ontbijten kan toch ook op de camping? En als je dan zelf broodjes e.d. meeneemt. 170 vind ik ook veel hoor dat geven wij er ook nooit aan uit. Maar het hangt natuurlijk ook van het weer af. Als het superwarm is dan drink je wel veel meer.
Gast- Gast
die 170 euro geef ik ook alleen uit aan boodschappen als ik het heb, als ik het niet heb kan ik het niet uitgeven en dus koop en eet ik dan wat minderVeryCherry schreef:Smikkell schreef:Van dat geld eet en drink ik 1,5 maand!VeryCherry schreef:Eten en drinken is op een festival godseduur, maar €170,- ??
Ik ook, als ik in mijn eentje zou zijn. Nu ben ik duurder uit omdat ik een gezin heb, maar echt buitensporig veel geef ik er niet aan uit.dat geld heb ik er ook niet voor, maar dat terzijde
Edit: kan er ook wel twee maanden van leven.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 27 jun 2011 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Van dat geld eet en drink ik 1,5 maand!VeryCherry schreef:Eten en drinken is op een festival godseduur, maar €170,- ??
Ik ook, als ik in mijn eentje zou zijn. Nu ben ik duurder uit omdat ik een gezin heb, maar echt buitensporig veel geef ik er niet aan uit.dat geld heb ik er ook niet voor, maar dat terzijde
Wij geven ook rond de 150 euro uit per maand aan eten haha daar zijn we juist verschrikkelijk zuinig mee.
maar goed ik ben dus nog nooit naar een festival geweest dus durf gewoon écht niet te zeggen hoeveel ik kwijt ben.
Atelier Madame- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: