Zin in... :D
+7
Rouxxxe
Mermaid
NoorA
Blond
Summerlovin
silly-one
ButterflyEffect
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zin in... :D
Omdat er een baaltopic is en iedereen even heeft gebaald, is het tijd om weer een beetje op te vrolijken Waar kijken jullie naar uit?
Ik heb zin in.... verjaardag vieren bij mijn ouders, mn feestje, kerst vieren en er komen vriendinnen uit engeland logeren met oud&nieuw
Ik heb zin in.... verjaardag vieren bij mijn ouders, mn feestje, kerst vieren en er komen vriendinnen uit engeland logeren met oud&nieuw
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Zin in... :D
De geplande date met een vriend die we nog concrete moeten plannen. Hij staat half, maar nu even nog een dag prikken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zin in 9 april. ( duurt helaas nog even)
Dan ga ik naar een concert van Nick en Simon ( mag ik ook backstage enzo )
Maar, ik heb ook zin in kerst. vind ik altijd zo gezellig. En dat is wat sneller als 9 april haha.
Dan ga ik naar een concert van Nick en Simon ( mag ik ook backstage enzo )
Maar, ik heb ook zin in kerst. vind ik altijd zo gezellig. En dat is wat sneller als 9 april haha.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik heb zin in zondag, dan heb ik sintekerst met dobbelspel met 2 vriendinnen en een vriend, hier bij mij thuis.
Daarna heb ik zin in kerstmis, de verjaardag van mijn schoonvader, een week betaald vakantie, oud & nieuw en daarna als afsluiting van alle leuke dagen de verjaardag van mijn vriend en dan gaan we waarschijnlijk een weekend weg samen!
Daarna heb ik zin in kerstmis, de verjaardag van mijn schoonvader, een week betaald vakantie, oud & nieuw en daarna als afsluiting van alle leuke dagen de verjaardag van mijn vriend en dan gaan we waarschijnlijk een weekend weg samen!
Gast- Gast
Kerstvakantie. Ik merk dat ik helemaal op ben, van stage, tentamens, drukte aan mijn kop.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Kerstvakantie. Ik merk dat ik helemaal op ben, van stage, tentamens, drukte aan mijn kop.
Zelfde hier..
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
9 januari dan komt een vriendin van me hier heen. En vooral 15 januari, dan kom ik weer terug naar Nederland
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik heb zin om mijn leven weer op te pakken waar het ooit gestopt was. Vorige week was dan wel mn moeder overleden, maar ik denk dat ik voor mijn gevoel weer mijn leven op kan pakken.
Ik heb zin in:
- Uit huis te gaan en een leven op te bouwen
- Af te studeren
- Mijzelf weer een beetje mooi maken met make up
- Afspraak voor de oriëntatie gesprek voor afstudeer stage voor komende donderdag
Maar ook:
- Stiekem toch een klein beetje te huilen
Ik heb zin in:
- Af te studeren
- Afspraak voor de oriëntatie gesprek voor afstudeer stage voor komende donderdag
Maar ook:
Gast- Gast
Vanavond, met de hele vriendenploeg naar New Kids Turbo..
Ik kijk ook erg uit naar Kerst en Oud&Nieuw en naar 19 januari, dan komt m`n nieuwe tattoo en daarna is W. jarig en ik heb echt een heel vet cadeau geregeld..
Ik kijk ook erg uit naar Kerst en Oud&Nieuw en naar 19 januari, dan komt m`n nieuwe tattoo en daarna is W. jarig en ik heb echt een heel vet cadeau geregeld..
Gast- Gast
De kerstperiode . Lekker gezellig, ben dan een paar dagen vrij, ga leuke dingen met met familie en vriendinnen en kerst zelf is toch ook altijd wel weer gezellig
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Bitterkoek - Lieve schat, je moet doen wat je gevoel zegt. Als je moet huilen, dan moet je huilen & als je op een ander moment echt druk met school aan de slag wil, dan moet je dat ook doen. Niks moet, luister gewoon alleen naar jezelf meis, want het is niet niks wat jij meemaakt...
Donnaa - wat voor cadeau?
Donnaa - wat voor cadeau?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik heb zin om mijn leven weer op te pakken waar het ooit gestopt was. Vorige week was dan wel mn moeder overleden, maar ik denk dat ik voor mijn gevoel weer mijn leven op kan pakken.
Ik heb zin in:
- Af te studeren
Maar ook:
Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Voor niemand is een rouw traject hetzelfde. Als jij je fijn voelt bij deze dingen, moet je dat lekker doen, en er van proberen te genieten. En natuurlijk mag er af en toe gehuild worden, wat er gebeurd is is niet niets. Maar dat je 'verder' gaat met je leven is iets wat er gewoon bij hoort!
Mijn vriend is ook 2 dagen nadat zijn moeder overleden was weer gaan werken, puur voor de afleiding en de 'gezelligheid' en aanwezigheid van andere mensen om zich heen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
In zondag! 's Middags lunchen en chillen met mijn beste vriendinnen en aaallerbeste vriend en 's avonds uit eten, dubbeldate, nog voor m'n verjaardag dus ik hoef lekker niks te betalen haha.
En ik heb natuurlijk zin in kerst! Gezelligheid, lekker eten, cadeautjes, de kerstfilms, kerstliedjes! Heeeerlijk. Kijk ik echt ontzettend naar uit
En ik heb natuurlijk zin in kerst! Gezelligheid, lekker eten, cadeautjes, de kerstfilms, kerstliedjes! Heeeerlijk. Kijk ik echt ontzettend naar uit
Gast- Gast
Hij krijgt z`n droomauto..Minella schreef:Donnaa - wat voor cadeau?
*voor een week, ben niet gek natuurlijk*
Gast- Gast
Kroatie in juli/aug 2011 Ik had écht niet verwacht dat ik op vakantie zou kunnen volgend jaar maar door een cadeautje van de Nuon (€480, wow ) kan ik met een vriendin voor €100 retour naar Split met easyjet en gaan we daar een goedkoop app/hotelletje regelen voor een paar dagen. Ben zo blij!!
Gast- Gast
Ik heb zin in aanstaand weekend! Moet vrijdag alles voor school inleveren en dan ben ik op mijn presentatie na afgestudeerd als kinderverpleegkundige. Het weekend heb ik allemaal leuke dingen gepland staan. o.a uiteten (2x), stappen, dagje naar de sauna, verjaardagen (2x) en een uitstapje met vriendinnen (is nog een verassing voor mijn afgelopen verjaardag, ben benieuwd wat we gaan doen).
Verder kijk ik uit naar oud&nieuw en naar begin juni. Mijn vriend en ik ga dan waarschijnlijk lekker een paar dagen naar Barcelona! En natuurlijk kijk ik uit naar de zomervakantie, al weet ik nog niet waar die heen gaat.
Verder kijk ik uit naar oud&nieuw en naar begin juni. Mijn vriend en ik ga dan waarschijnlijk lekker een paar dagen naar Barcelona! En natuurlijk kijk ik uit naar de zomervakantie, al weet ik nog niet waar die heen gaat.
Gast- Gast
@ Bitterkoek: wat erg voor je! Had het niet meegekregen, maar ik wil je heel erg veel sterkte wensen voor de komende tijd!
Ik heb zin in:
-kerstvakantie!! Ik ga leuke dingen doen, zoals vrijdag naar de film met Lagom, Marin en VH, zaterdag naar een 80's & 90's party (er komt dan een vriendin van me naar DH), kerst vieren (gewoon gezellig) én tweede kerstdag heb ik een date en ik hoop dat het weer zo leuk wordt als de laatste date die we hebben gehad!
Ik heb zin in:
-kerstvakantie!! Ik ga leuke dingen doen, zoals vrijdag naar de film met Lagom, Marin en VH, zaterdag naar een 80's & 90's party (er komt dan een vriendin van me naar DH), kerst vieren (gewoon gezellig) én tweede kerstdag heb ik een date en ik hoop dat het weer zo leuk wordt als de laatste date die we hebben gehad!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
In zondag, dan ga ik voor 4 dagen naar Londen, heb er echt zin in zo met die kerstsfeer!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik heb ook zin in zondag! Dan zie ik eindelijk na 4 maanden mijn vriend weer!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lejow schreef:
Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Voor niemand is een rouw traject hetzelfde. Als jij je fijn voelt bij deze dingen, moet je dat lekker doen, en er van proberen te genieten. En natuurlijk mag er af en toe gehuild worden, wat er gebeurd is is niet niets. Maar dat je 'verder' gaat met je leven is iets wat er gewoon bij hoort!
Mijn vriend is ook 2 dagen nadat zijn moeder overleden was weer gaan werken, puur voor de afleiding en de 'gezelligheid' en aanwezigheid van andere mensen om zich heen.
Ja dat is dus gewoon waar ik ook een beetje behoefte aan heb. Gewoon een beetje afleiding en gezelligheid. Ik zit er over te denken om weer naar school te gaan.
Ach ik zie wel
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: