Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
EB: Geen bericht, goed bericht lijkt me. Als er gekke dingen waren hadden ze je wel gebeld.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:
aandacht te kort?
maarre kan ook meer achter zitten....zoek het uit zou ik zeggen;)
Neuh, niet zo'n behoefte aan.
Het is een hele lieve jongen, maar vooralsnog voor iemand anders.
Gast- Gast
June schreef:@ Merai: vindt ze het niet erg dat je dat hier neerzet?
Niet echt bij stilgestaan Zal het wel weer weghalen, maar neem aan dat ze zelf ook wel weet dat iedereen er binnen nu en heel snel achter is.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Vreemd dat ze nog niet gebeld hebben, maar meestal wel een goed teken! En als je het moet weten voor je naar het ziekenhuis gaat ben je ook een spoedgeval hoor!
Hij is naar Brazilië geweest, acht dagen maar hoor Maar vind het toch erg fijn dat hij weer thuis komt!
kan inderdaad maar wil het gewoon zeker weten dan
er is bloed geprikt op hartkloppingen en daarvoor moet ik morgen weervoor naar het ziekenhuis
oke dan! Zal die lekker bruin zijn geworden;) ik moest laatst m'n vriend 3weken missen, dat is langgg haha
niet meer dan normaal toch als je blij bent !
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Merai schreef:
Kun je het niet aan hem vragen? Ik zou er niet teveel achter zoeken maar wel vreemd dat hij opeens zoveel meer contact zoekt dan voorheen.
Het is dezelfde jongen als waar wij, volgens mij, onlangs over hebben gesproken. Ik vind het heel erg lief dat hij zoveel aan me denkt en mij kennelijk de moeite waard vindt om de dag mee door te nemen en dat soort dingen, maar heb niet het idee dat wij dat ooit zo hebben gedaan. En hij heeft een veel socialer leven dan voorheen. Dus ik vind het nogal moeilijk in te schatten waar hij "last" van heeft.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Merai schreef:Vreemd dat ze nog niet gebeld hebben, maar meestal wel een goed teken! En als je het moet weten voor je naar het ziekenhuis gaat ben je ook een spoedgeval hoor!
Hij is naar Brazilië geweest, acht dagen maar hoor Maar vind het toch erg fijn dat hij weer thuis komt!
kan inderdaad maar wil het gewoon zeker weten dan
er is bloed geprikt op hartkloppingen en daarvoor moet ik morgen weervoor naar het ziekenhuis
oke dan! Zal die lekker bruin zijn geworden;) ik moest laatst m'n vriend 3weken missen, dat is langgg haha
niet meer dan normaal toch als je blij bent !
Hij heeft niet zoveel zon gezien geloof ik, hij moest daar een paar keer optreden dus veel onderweg geweest. Maar ik ben inderdaad heel blij als hij weer terug is! Over acht dagen gaat hij weer, dit keer naar Finland en dan haast meteen door naar Canada. Moet hem nog even missen dus maar dan gaan we lekker samen op vakantie!
Ik zou het ook zeker willen weten, het zekere voor het onzekere!
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Kun je het niet aan hem vragen? Ik zou er niet teveel achter zoeken maar wel vreemd dat hij opeens zoveel meer contact zoekt dan voorheen.
Het is dezelfde jongen als waar wij, volgens mij, onlangs over hebben gesproken. Ik vind het heel erg lief dat hij zoveel aan me denkt en mij kennelijk de moeite waard vindt om de dag mee door te nemen en dat soort dingen, maar heb niet het idee dat wij dat ooit zo hebben gedaan. En hij heeft een veel socialer leven dan voorheen. Dus ik vind het nogal moeilijk in te schatten waar hij "last" van heeft.
Misschien heeft hij zich voorgenomen om zijn sociale leven wat op te krikken? Ik zou er niets achter zoeken tot je meer reden hebt om te geloven dat er meer achter zit
Merai- Ratel
Alex schreef:Ik vind 8 dagen anders best lang, Merai! Fijn dat hij morgen weer thuis komt!
Dat vind ik ook! Lieve Alex!
Merai- Ratel
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Misschien heeft hij zich voorgenomen om zijn sociale leven wat op te krikken? Ik zou er niets achter zoeken tot je meer reden hebt om te geloven dat er meer achter zit
Dat had ik zelf ook. Nu heb ik de bevestiging.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Dat had ik zelf ook. Nu heb ik de bevestiging.
Merai- Ratel
Volgens mij kan dat wel hoor. Sowieso zegt het niet zoveel, want je kunt je ook aanmelden met een ander e-mailadres.
Gast- Gast
Ik ben moe en eigenlijk moet ik slapen (wekker gaat morgen om half 6...) maar ik heb nog helemaal geen zin. Ik haat de nachten de laatste weken
Gast- Gast
Dames, ik ga mijn bedje op zoeken, probeer weer een beetje een normaal ritme te krijgen Fijne avond nog!
Merai- Ratel
Denk het niet, heb al 2,5 maand geen seks meer gehad.Alex schreef:ProudMama schreef:Bleh, ik ben misselijk...
Zwanger?
Gast- Gast
En als het van daarvoor was zou je het al wel moeten zien toch?
Of zal ik morgen toch ff testje halen? Wat denken jullie?
Gast- Gast
ProudMama schreef:En als het van daarvoor wat zou je het al wel moeten zien toch?
Weet je.. doe voor de zekerheid een test. Zo duur zijn die dingen niet en dan weet je het tenminste zeker.
Zou je kinderen willen?
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: