Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Reva schreef:Kan niet vinden wat ik wil, dus dan deze maar
Die vind ik zo Reva!
Ik heb zélden een kapotte duikbril op mn hoofd.
Gast- Gast
trusten
ik ben weer fris en fruitig net gedoucht.. ben weer in mijn eigen huis, koel dat het hier was in vergelijking met m'n vriendshuis
de stroom is eraf geweest:S hoop toch niet telang!
morgen naar het ziekenhuis, weer voor een hartfilmpje en misschien hartecho en fietstest
misschien nog naar training en m'n hechting uit mijn hoofd laten halen en op sol.gesprek, druk dagje..
en jullie?
ik ben weer fris en fruitig net gedoucht.. ben weer in mijn eigen huis, koel dat het hier was in vergelijking met m'n vriendshuis
de stroom is eraf geweest:S hoop toch niet telang!
morgen naar het ziekenhuis, weer voor een hartfilmpje en misschien hartecho en fietstest
misschien nog naar training en m'n hechting uit mijn hoofd laten halen en op sol.gesprek, druk dagje..
en jullie?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ProudMama schreef:Jaaaaa... She's back
Donnaa nogsteeds niet geloof ik he?!
Jeej! Donnaa wel geloof ik, las er iets over op facebook. Maar heb haar nog niet ontdekt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi EB.
Morgen om 06.15u uit bed. Naar het werk. Wat klussen afmaken. En om 09.30u een meeting in een voetbalstadion. Een Q3 alweer. Wat gaat de tijd toch snel.
Morgen om 06.15u uit bed. Naar het werk. Wat klussen afmaken. En om 09.30u een meeting in een voetbalstadion. Een Q3 alweer. Wat gaat de tijd toch snel.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jaaaaa... She's back
Ik denk het wel
Gast- Gast
O echt?Merai schreef:ProudMama schreef:Jaaaaa... She's back
Jeej! Donnaa wel geloof ik, las er iets over op facebook. Maar heb haar nog niet ontdekt
Donnaa: Meldingsplicht!!
Gast- Gast
Dat is inderdaad een drukke dag EspressoB! En ook wel spannend! Ik ga morgen mijn vriend ophalen van Schiphol en lekker de dag met hem doorbrengen. Dan 's avonds repeteren met het theaterkoor. Een hele leuke dag dus!
Merai- Ratel
Wie wie wie? Vertel....June schreef:ProudMama schreef:Jaaaaa... She's back
Ik denk het welIk ben er niet. Ik ben aan het hardlopen, studeren of de afwas aan het doen.
Gast- Gast
June schreef:ProudMama schreef:Jaaaaa... She's back
Ik denk het welIk ben er niet. Ik ben aan het hardlopen, studeren of de afwas aan het doen.
De was ophangen toch? Maar deel even je vermoeden, je hebt vast gelijk
Merai- Ratel
Wil ze al dat het uitlekt? Ik denk dat iedereen er zo achter kan komen als je gewoon alles leest wat ik vandaag gepost heb .
Gast- Gast
June schreef:Wil ze al dat het uitlekt? Ik denk dat iedereen er zo achter kan komen als je gewoon alles leest wat ik vandaag gepost heb .
*gaat gelijk op zoek naar June's posts van vandaag*
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Hoi EB.
een Q3 alweer?
Misschien dat julllie mij even kunnen helpen?
Ik heb een vriend. Deze zoekt inmiddels dagelijks contact met me. Voorheen was het zo dat hij mij enkel aansprak als hij mij online aantrof op MSN. Tegenwoordig what's appt hij alsof zijn leven er vanaf hangt. Praktisch elke dag met de meest onnozele vragen of om alleen maar te laten weten wat hij aan het doen is of wat ik aan het doen ben. Hier hoef ik toch niet al te veel achter te zoeken?
Ik heb een vriend. Deze zoekt inmiddels dagelijks contact met me. Voorheen was het zo dat hij mij enkel aansprak als hij mij online aantrof op MSN. Tegenwoordig what's appt hij alsof zijn leven er vanaf hangt. Praktisch elke dag met de meest onnozele vragen of om alleen maar te laten weten wat hij aan het doen is of wat ik aan het doen ben. Hier hoef ik toch niet al te veel achter te zoeken?
Gast- Gast
Mijn kwartje viel ook, thanx June
Merai- Ratel
ExpressoB schreef:Angel Blue Eyes schreef:Hoi EB.
een Q3 alweer?
We gaan kwartaal 3 in van het jaar 2011. Een Q3. En dan merk ik altijd dat de tijd wel heel erg snel gaat.
Gast- Gast
Merai schreef:Dat is inderdaad een drukke dag EspressoB! En ook wel spannend! Ik ga morgen mijn vriend ophalen van Schiphol en lekker de dag met hem doorbrengen. Dan 's avonds repeteren met het theaterkoor. Een hele leuke dag dus!
ja toch wel een klein beetje...heb alleen de uitslag van het bloedprikken van vorige week dinsdag nog niet en daar baal ik van! ben helemaal niet gebeld door mijn huisarts
ik belde ze vanmorgen half 12 maar alleen voor spoedgevallen pff, morgen ochtend 8uur maar meteen bellen, want moet om 9uur in het ziekenhuis zijn en heb die uitslag nodig
ahhh leuk! fijn dat hij komt! geniet ervan (waar is hij geweest en voor hoelang)
Vreemd dat ze nog niet gebeld hebben, maar meestal wel een goed teken! En als je het moet weten voor je naar het ziekenhuis gaat ben je ook een spoedgeval hoor!
Hij is naar Brazilië geweest, acht dagen maar hoor Maar vind het toch erg fijn dat hij weer thuis komt!
Hij is naar Brazilië geweest, acht dagen maar hoor Maar vind het toch erg fijn dat hij weer thuis komt!
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Misschien dat julllie mij even kunnen helpen?
aandacht te kort?
maarre kan ook meer achter zitten....zoek het uit zou ik zeggen;)
Merai- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:Misschien dat julllie mij even kunnen helpen?
Kun je het niet aan hem vragen? Ik zou er niet teveel achter zoeken maar wel vreemd dat hij opeens zoveel meer contact zoekt dan voorheen.
Merai- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: