Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Het gaat wel goed, beetje een vreemde dag gehad door een ruzie met een vriendin maar nu wel weer bijgekomen en aan het uitkijken naar morgen, dan komt mijn mannetje weer thuis! Hoe gaat het met jou?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Zwoesj schreef:Heel radicaal i know, maar praten met die man werkt niet. Als hij mij niet bij zijn bruiloft wil hebben, waarom dan wel mijn spullen in zijn huis..
Ik kan me dat gevoel heel goed voorstellen, ik hoop echt dat jullie er nog eens een normaal gesprek over kunnen hebben.
Merai- Ratel
Zwoesj schreef:Heel radicaal i know, maar praten met die man werkt niet. Als hij mij niet bij zijn bruiloft wil hebben, waarom dan wel mijn spullen in zijn huis..
Persoonlijk zou ik me niet zo snel bij de situatie neerleggen. Maar iedereen is anders daarin. Als jij je op deze manier goed voelt, dan moet je het zeer zeker niet laten.
Gast- Gast
Heb nog steeds moordneigingen, maar kan ze redelijk aan de ketting houden
Ruzie? Wat dan?
Ah heerlijk he, als je vent weer thuiskomt
Ruzie? Wat dan?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Heel radicaal i know, maar praten met die man werkt niet. Als hij mij niet bij zijn bruiloft wil hebben, waarom dan wel mijn spullen in zijn huis..
Persoonlijk zou ik me niet zo snel bij de situatie neerleggen. Maar iedereen is anders daarin. Als jij je op deze manier goed voelt, dan moet je het zeer zeker niet laten.
Wat zou jij doen dan, als praten geen zin heeft, omdat het al zo vaak geprobeerd is en hij toch niet luistert. En je niet wilt dat zij in jouw jeugd kan wroeten, de jeugd met je beide ouders?
Zwoesj- Ratel
Reva schreef:SPIKKKELKONT
Hoe kom je daar nou weer aan
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Heel radicaal i know, maar praten met die man werkt niet. Als hij mij niet bij zijn bruiloft wil hebben, waarom dan wel mijn spullen in zijn huis..
Wat zou jij doen dan, als praten geen zin heeft, omdat het al zo vaak geprobeerd is en hij toch niet luistert. En je niet wilt dat zij in jouw jeugd kan wroeten, de jeugd met je beide ouders?
Ik weet niet. Ik ben meer een Piranha. Wanneer ik vlees ruik, dan zet ik mijn tanden erin om niet meer los te laten. Het stuit weleens op teleurstelling, al ben ik op het eind altijd blij dat ik het heb gedaan. Anders dan vroeger kan ik dingen nu weken laten rusten voor ik ze weer oppak. Ik zorg dat ikzelf niet teveel teleurgesteld raak.
En ik ga binnenkort mijn dagboeken ook halen. En dan is het voor mij einde verhaal. Als ik die krengen in huis heb, en we hebben nog geen gesprek kunnen voeren, dan pas is het voor mij klaar. Ik wil altijd maar praten, praten, praten. Doodvermoeiend.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Heb nog steeds moordneigingen, maar kan ze redelijk aan de ketting houden
Ruzie? Wat dan?
knap van je!
*weg*
En ja, heel erg fijn dat hij er morgen weer is, ik heb zo'n zin om hem lekker te knuffelen!
Laatst aangepast door Merai op ma 27 jun 2011 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Zwoesj schreef:Reva schreef:SPIKKKELKONT
Hoe kom je daar nou weer aan
Haha +1
Merai- Ratel
Dat praten probeer ik al een jaar lang, nu zijn mijn woorden op, en ga ik het met daden proberen. Misschien ziet hij in als mijn spullen en de kat weg zijn, dat het menens is, en hij misschien toch maar eens moet praten. I don't know, ben er een beetje wanhopig van geworden denk ik
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Dat praten probeer ik al een jaar lang, nu zijn mijn woorden op, en ga ik het met daden proberen. Misschien ziet hij in als mijn spullen en de kat weg zijn, dat het menens is, en hij misschien toch maar eens moet praten. I don't know, ben er een beetje wanhopig van geworden denk ik
Dat kan ik me na een jaar proberen wel voorstellen. Misschien heeft hij dit inderdaad nodig om geprikkeld te worden tot een gesprek.
Merai- Ratel
Klinkt lekker zo'n vriendin Merai... Heeft het volgens mij flink op de heupen. Jammer dat dat soort dingen zo moeten, als je er even geen zin in hebt, zeg dat dan gewoon.
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Dat praten probeer ik al een jaar lang, nu zijn mijn woorden op, en ga ik het met daden proberen. Misschien ziet hij in als mijn spullen en de kat weg zijn, dat het menens is, en hij misschien toch maar eens moet praten. I don't know, ben er een beetje wanhopig van geworden denk ik
Dat snap ik heel erg goed. Ik hoop dat de daden dan wellicht doordringen bij jouw paps.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Klinkt lekker zo'n vriendin Merai... Heeft het volgens mij flink op de heupen. Jammer dat dat soort dingen zo moeten, als je er even geen zin in hebt, zeg dat dan gewoon.
Ja het is echt heel overdreven allemaal, en ik heb haar steeds de hand boven het hoofd gehouden omdat ze heel veel aan haar hoofd heeft maar nu ben ik er wel klaar mee.
Merai- Ratel
Lekker vertrouwd Reva!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Kan ik begrijpen ja. Wie weet draait ze nog bij...
Meiden ik ga slapen, morgen roept de plicht weer vroeg.
Trusten!
Meiden ik ga slapen, morgen roept de plicht weer vroeg.
Trusten!
Zwoesj- Ratel
Slaap lekker Zwoesj..
Ik ga ook een poging doen, maar ik heb het echt te warm
Ik ga ook een poging doen, maar ik heb het echt te warm
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138