Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj, heb je je vader nog gesproken vandaag? Hoe gaat het verder met je?
Neuh die stikt maar even in zijn Russin.
Mwah, slecht geslapen vannacht, en zit nog vol woede zijn kant op, maar dat zakt wel. Heb al wel besloten om de spullen die daar nog zijn in zijn huis (van mijn kindertijd) daar volgende week, als hij fijn aan het trouwen is, daar weg te halen. Ik wil niet dat zij ook maar met 1 vinger aan mijn spullen zit.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Vergeet-me-nietje schreef:Zeg wordt dit jouw enige reactie vanavond?Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:*voelt zich genegeerd*
*huilsmiley*
*gaat in een hoekje zitten treuren*
TREURWILG
Avond, gespuis!
Nee!
Gast- Gast
Good thenReva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Zeg wordt dit jouw enige reactie vanavond?Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:*voelt zich genegeerd*
*huilsmiley*
*gaat in een hoekje zitten treuren*
TREURWILG
Avond, gespuis!
Nee!
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Wanneer begint "in het vervolg"?
Bij de volgende keer
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Aha! Momentje...Zininzon schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Wanneer begint "in het vervolg"?
Bij de volgende keer
Gast- Gast
Haaa VMN!! Haha
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj, heb je je vader nog gesproken vandaag? Hoe gaat het verder met je?
Mwah, slecht geslapen vannacht, en zit nog vol woede zijn kant op, maar dat zakt wel. Heb al wel besloten om de spullen die daar nog zijn in zijn huis (van mijn kindertijd) daar volgende week, als hij fijn aan het trouwen is, daar weg te halen. Ik wil niet dat zij ook maar met 1 vinger aan mijn spullen zit.
Dat kan ik me wel voorstellen. Maar zou je dat niet even overleggen. Het is ook wat als hij opeens merkt dat er spullen weg zijn. Ook al zijn het jouw spullen, het zou rot zijn als hij daar opeens achter moet komen.
Gast- Gast
Faain, faain, senk joe for askink! Ent joe?Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Good evenink!
houw joe doewing
Gast- Gast
Nouhouuuuuu LEZEN JIJ!!!!Angel Blue Eyes schreef:Vergeet-me-nietje schreef:*opent deur*
Wat? Je blijft in de deuropening staan?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Nouhouuuuuu LEZEN JIJ!!!!Angel Blue Eyes schreef:Vergeet-me-nietje schreef:*opent deur*
Het wordt een beetje een CBL situatie. :p
Leest nogmaals *Opent deur*, leest niets over dat je ook daadwerkelijk binnenkomt.
Gast- Gast
Nein aber ich habe gesprochen: "Good evenink!"Angel Blue Eyes schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Nouhouuuuuu LEZEN JIJ!!!!Angel Blue Eyes schreef:Vergeet-me-nietje schreef:*opent deur*
Het wordt een beetje een CBL situatie. :p
Leest nogmaals *Opent deur*, leest niets over dat je ook daadwerkelijk binnenkomt.
(I CBL )
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj, heb je je vader nog gesproken vandaag? Hoe gaat het verder met je?
Dat kan ik me wel voorstellen. Maar zou je dat niet even overleggen. Het is ook wat als hij opeens merkt dat er spullen weg zijn. Ook al zijn het jouw spullen, het zou rot zijn als hij daar opeens achter moet komen.
Waarom zou ik dat overleggen? Leg wel een briefje neer met de sleutel erbij, want ook die wil ik niet meer hebben.
Zwoesj- Ratel
Dag dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Anyway, genoeg geönzind.... Ik ga nog ff douchen en duik dan m'n bed in denk ik.
Ciao peeps!
Ciao peeps!
Gast- Gast
Dag VMN!
Hoi Merai! Hoe is het?
Hoi Merai! Hoe is het?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj, heb je je vader nog gesproken vandaag? Hoe gaat het verder met je?
Waarom zou ik dat overleggen? Leg wel een briefje neer met de sleutel erbij, want ook die wil ik niet meer hebben.
Zo kun je het ook oplossen. Dat is jouw beslissing.
Hoi Merai.
Gast- Gast
Heel radicaal i know, maar praten met die man werkt niet. Als hij mij niet bij zijn bruiloft wil hebben, waarom dan wel mijn spullen in zijn huis..
Zwoesj- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: