Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Bewijst wel weer hoe langzaam ik bruin word: Ik heb drie kwartier in de zinderende zon gezeten en ik ben gewoon níks verkleurd. Niet eens rood ofzo.
Wie wil er binnenkort met mij mee naar het strand? Da's de enige plek in NL waar ik wél verkleur, blijkbaar...
Ik wil wel mee, maar ik word wel snel bruin...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Maple schreef:Bewijst wel weer hoe langzaam ik bruin word: Ik heb drie kwartier in de zinderende zon gezeten en ik ben gewoon níks verkleurd. Niet eens rood ofzo.
Wie wil er binnenkort met mij mee naar het strand? Da's de enige plek in NL waar ik wél verkleur, blijkbaar...
En ik word rood...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Nouja, dan hebben we alles bij elkaarZwoesj schreef:Chocolate Cookie schreef:Maple schreef:Bewijst wel weer hoe langzaam ik bruin word: Ik heb drie kwartier in de zinderende zon gezeten en ik ben gewoon níks verkleurd. Niet eens rood ofzo.
En ik word rood...
Gast- Gast
Maple schreef:Nouja, dan hebben we alles bij elkaarZwoesj schreef:Chocolate Cookie schreef:Maple schreef:Bewijst wel weer hoe langzaam ik bruin word: Ik heb drie kwartier in de zinderende zon gezeten en ik ben gewoon níks verkleurd. Niet eens rood ofzo.
En ik word rood...
Je moet nog iemand hebben die zelfs op het strand wit blijft.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ohja... bied je jezelf aan? (kweetniet, maar volgens mij word jij 's zomers wel aardig bruin, of niet?)Susan schreef:Maple schreef:Nouja, dan hebben we alles bij elkaarZwoesj schreef:Chocolate Cookie schreef:Maple schreef:Bewijst wel weer hoe langzaam ik bruin word: Ik heb drie kwartier in de zinderende zon gezeten en ik ben gewoon níks verkleurd. Niet eens rood ofzo.
En ik word rood...
Je moet nog iemand hebben die zelfs op het strand wit blijft.
Gast- Gast
Ik word wel redelijk bruin ja.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
k ben jaloers... als kind werd ik altijd snel bruin, maar toen ik ging puberen werd ik ineens een kluizenaar in de zomer en liep ik eigenlijk altijd in lange broeken en zat ik weinig in de zon. En ik gooi het daarop dat ik nu nooit bruin word.
Maargoed, vroeger zat ik de hele zomer, elke dag van 's morgens vroeg tot een uur of 12, soms de middag er nog bij, in het openluchtzwembad...
Maargoed, vroeger zat ik de hele zomer, elke dag van 's morgens vroeg tot een uur of 12, soms de middag er nog bij, in het openluchtzwembad...
Gast- Gast
ABE! Vind jou wel iemand die dan met ons mee kan, of word jij wel poepiebruin?
Zwoesj- Ratel
Maple schreef:k ben jaloers... als kind werd ik altijd snel bruin, maar toen ik ging puberen werd ik ineens een kluizenaar in de zomer en liep ik eigenlijk altijd in lange broeken en zat ik weinig in de zon. En ik gooi het daarop dat ik nu nooit bruin word.
Ooooh nu weet ik weer waar ik nodig eens naar toe moet als het weer zulk weer is!
Chocolate Cookie- Ratel
Wij hebben 'm niet meer We hadden een heel fijn openluchtzwembad, maar die voldeed blijkbaar niet meer aan de eisen dus die is 15 jaar geleden vervangen voor een stom overdekt zwembad met klein buitenbadje...Chocolate Cookie schreef:Maple schreef:k ben jaloers... als kind werd ik altijd snel bruin, maar toen ik ging puberen werd ik ineens een kluizenaar in de zomer en liep ik eigenlijk altijd in lange broeken en zat ik weinig in de zon. En ik gooi het daarop dat ik nu nooit bruin word.
Ooooh nu weet ik weer waar ik nodig eens naar toe moet als het weer zulk weer is!
Gast- Gast
Wij hier ook niet. Maar in B. ligt een heel fijn openluchtzwembad met zonneweideMaple schreef:Wij hebben 'm niet meer We hadden een heel fijn openluchtzwembad, maar die voldeed blijkbaar niet meer aan de eisen dus die is 15 jaar geleden vervangen voor een stom overdekt zwembad met klein buitenbadje...Chocolate Cookie schreef:Maple schreef:k ben jaloers... als kind werd ik altijd snel bruin, maar toen ik ging puberen werd ik ineens een kluizenaar in de zomer en liep ik eigenlijk altijd in lange broeken en zat ik weinig in de zon. En ik gooi het daarop dat ik nu nooit bruin word.
Chocolate Cookie- Ratel
Zwoesj schreef:ABE! Vind jou wel iemand die dan met ons mee kan, of word jij wel poepiebruin?
Hoe weet je toch continu dat ik hier wel stiekem meelees?
Nee, ik word niet snel bruin. Ook niet rood. Iets. Maar nooit veel.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:ABE! Vind jou wel iemand die dan met ons mee kan, of word jij wel poepiebruin?
Ik heb even in mijn glazen bol gekoekeloerd en zag dat gewoon
Maar dan mag je best even je arrogante kinnetje naar beneden trekken en hoi zeggen hoor
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:ABE! Vind jou wel iemand die dan met ons mee kan, of word jij wel poepiebruin?
Ik heb even in mijn glazen bol gekoekeloerd en zag dat gewoon
Maar dan mag je best even je arrogante kinnetje naar beneden trekken en hoi zeggen hoor
Nouhou, ik was bezig met de badkamer. Sorbo Roze in huis gehaald, kijken of dat het witte op mijn zwarte tegels weghaalt. Ook niet zo'n succes, dat Sorbo. Weer zonde van mijn euro's.
Maar goed.... Hooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiii iedereen!
Gast- Gast
Misschien moet je gewoon eens wat vaker schoonmaken..?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Misschien moet je gewoon eens wat vaker schoonmaken..?
Haha, zou dat het zijn?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Misschien moet je gewoon eens wat vaker schoonmaken..?
Haha, zou dat het zijn?
Heb de zooi van HG al eens geprobeerd?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Misschien moet je gewoon eens wat vaker schoonmaken..?
Haha, zou dat het zijn?
Heb de zooi van HG al eens geprobeerd?
Nee, maar ik heb de etiketten wel uitvoerig gelezen in de winkel. Heb minstens een half uur voor het HG-schap gestaan. En het leek me niet zo verstandig om HG mee te nemen. Na het schoonmaakazijn, waardoor de tegels zo zijn zoals ze nu zijn, ga ik niet meer uit van "Baat het niet, dan schaadt het niet".
Hoi Mappie!
Gast- Gast
Hmm HG hielp bij mij altijd wel goed...
Mappie? Abeetje? Wat weten wij niet wat jullie wel weten?
Zwoesj- Ratel
Woeeeeesj!!! Het wordt hier nog gezellig, nu Alex ook van de partij is
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Hmm HG hielp bij mij altijd wel goed...
Sorbo schijnt achteraf toch gewerkt te hebben. Ik was iets te voorbarig met mijn conclusie.
Volgens mij maakte iemand in het weekend een tikfout en toen kwam er Mappie te staan. Abeetje is vast omdat ik zo klein ben.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Hmm HG hielp bij mij altijd wel goed...
Haha, Stuiter noemt mij Mappie en ik den k dat ABE dat overgenomen heeft... en Abeetje was iets wat ik zelf ter plekke verzon
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: