Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
June schreef:toetje_ schreef:yeaaahhh, beschuitje met aardbeien zit er nog steeds in!
Ben je ziek ?
Ja kots alles uit.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Fijne avond allemaal, en geniet nog even van de warme avond!
Ik ga werken..
Ik ga werken..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Fijne avond allemaal, en geniet nog even van de warme avond!
Ik ga werken..
Succes!
Gast- Gast
Caroow schreef:Ik ga werken..
Werk ze!!!
Ik moet het nog uitzingen tot 20.00
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:toetje_ schreef:Ja kots alles uit.
Arme jij ! Hoe is het verder met je?
Het gaat wel. En met jou? Druk met de laatste dingetjes voor school?
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:June schreef:toetje_ schreef:Ja kots alles uit.
Arme jij ! Hoe is het verder met je?
Het gaat wel. En met jou? Druk met de laatste dingetjes voor school?
Nog drie tentamens! Zie net dat ik mijn eerste tentamen al terug heb: 7,2. Ik ben erg tevreden, ik had een 6 verwacht !
Verder gaat het allemaal wel goed. Wil je iets meer kwijt over jezelf of liever niet? Of PM ?
Gast- Gast
Maple schreef:Zwoesj schreef:Joehoe!!!!
Hoeveel nachtjes slapen nog?
Huh???
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Het is echt heet op mijn kamer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Nouja, fijn. Weet ik ook weer hoeveel zin je hebt om mij te meetenZwoesj schreef:Maple schreef:Zwoesj schreef:Joehoe!!!!
Huh???
Gast- Gast
Maple schreef:Nouja, fijn. Weet ik ook weer hoeveel zin je hebt om mij te meetenZwoesj schreef:Maple schreef:Zwoesj schreef:Joehoe!!!!
Huh???
Ooooooooow sorry! Ik dacht Joehoe zo van, hoeveel nachtjes slapen tot je dat kan zeggen (omdat je jarig bent ofzo).
Tuurlijk heb ik zin om jou te meeten!!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
June schreef:
Nog drie tentamens! Zie net dat ik mijn eerste tentamen al terug heb: 7,2. Ik ben erg tevreden, ik had een 6 verwacht !
Verder gaat het allemaal wel goed. Wil je iets meer kwijt over jezelf of liever niet? Of PM ?
Kijk dat is een mooi cijfer! Goed bezig, wanneer krijg je dan vakantie?
Nou ja euh, ik weet het niet zo goed. Was jij er van de week ook niet bij in het nachtcafé, dat ik het een en ander heb vertelt over hoe het nu gaat? Want er is nog niet veel veranderd
Toet- Lady Post-a-lot
Oooohwww gelukkig, ik dacht alZwoesj schreef:Maple schreef:Nouja, fijn. Weet ik ook weer hoeveel zin je hebt om mij te meetenZwoesj schreef:Maple schreef:Zwoesj schreef:Joehoe!!!!
Huh???
Ooooooooow sorry! Ik dacht Joehoe zo van, hoeveel nachtjes slapen tot je dat kan zeggen (omdat je jarig bent ofzo).
Tuurlijk heb ik zin om jou te meeten!!!
Ik heb zelf maar geteld, nog 26 nachtjes
Gast- Gast
toetje_ schreef:Kijk dat is een mooi cijfer! Goed bezig, wanneer krijg je dan vakantie?
Nou ja euh, ik weet het niet zo goed. Was jij er van de week ook niet bij in het nachtcafé, dat ik het een en ander heb vertelt over hoe het nu gaat? Want er is nog niet veel veranderd
Oké, ik vroeg me af of er in de categorie 'hulp' al iets veranderd was, maar dat is ook niet zo dus? Balen!
Ik heb 8 juli vakantie. Nou ja.. vakantie. Dan mag ik lekker gaan werken!
Gast- Gast
June schreef:toetje_ schreef:Kijk dat is een mooi cijfer! Goed bezig, wanneer krijg je dan vakantie?
Oké, ik vroeg me af of er in de categorie 'hulp' al iets veranderd was, maar dat is ook niet zo dus? Balen!
Ik heb 8 juli vakantie. Nou ja.. vakantie. Dan mag ik lekker gaan werken!
Nee nog niks veranderd, moet ook volgende week pas weer naar de psych want die had afgebeld voor morgen.
Ga je veel werken in de vakantie? En heb je het rooster al voor de vierdaagse? Want ik kom wel een wijntje pakken bij je
Ga je ook nog op vakantie trouwens?
Toet- Lady Post-a-lot
De dinsdag na de vierdaagse ga ik een week naar Rome! Ik heb het rooster nog niet, maar moet zo goed als elke avond werken van 18.00uur tot sluit! Op het voorlopige rooster heb ik alleen woensdag vrij en de vrijdag en zaterdag ervoor..
Edit: vergeet ik jou . Stom van de psych zeg. Laat je even weten hoe het ging als je een afspraak hebt gehad?
Edit: vergeet ik jou . Stom van de psych zeg. Laat je even weten hoe het ging als je een afspraak hebt gehad?
Gast- Gast
http://www.nu.nl/buitenland/2550584/hersendode-vrouw-baart-gezond-kind.html
Hersendode vrouw baart gezond kind
Laatste update: 27 juni 2011 18:15 info .RIYAD - Artsen in Saudi-Arabië hebben een baby ter wereld geholpen van een moeder die al meer dan 4 maanden hersendood is. Het kind is na een zwangerschap van 28 weken en 2 dagen gezond geboren.
Foto: Thinkstock De 38 jaar oude vrouw was 11 weken zwanger, toen ze in een coma raakte. Sindsdien is ze kunstmatig gevoed. Dat meldde de medisch directeur van de privékliniek in de stad al-Khobar, Samir Kara, maandag.
De kliniek had in 2009 al eens een baby op de wereld geholpen waarvan de moeder in haar 13e zwangerschapsweek in coma was geraakt.
Gast- Gast
Bewijst wel weer hoe langzaam ik bruin word: Ik heb drie kwartier in de zinderende zon gezeten en ik ben gewoon níks verkleurd. Niet eens rood ofzo.
Wie wil er binnenkort met mij mee naar het strand? Da's de enige plek in NL waar ik wél verkleur, blijkbaar...
Wie wil er binnenkort met mij mee naar het strand? Da's de enige plek in NL waar ik wél verkleur, blijkbaar...
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: