Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ah great... Daar zou ik ook chagrijnig van wordenProudMama schreef:Zeuren!Vergeet-me-nietje schreef:Wie is hij? En wat doettie dat ie een schop verdient?
Ik maak koelkast schoon... zeuren. Ik heb wat dingen op staan ruimen, ook niet goed. Ja hallo, wie moet het anders doen?!
Wil ie eten wat 45 min in de oven moet, vond ik geen goed idee, heb honger en het is al zo heet in huis, wordt gelijk drama van gemaakt.
Gast- Gast
Mannen...Maple schreef:Ik word moe van een puffende en zuchtende meneer hier in huis. Ja, ik wéét dat je je kut voelt, ik wéét dat je doodmoe bent en ik wéét dat je last hebt van de hitte, maar raap jezelf nou maar weer even bij elkaar...
Gast- Gast
Youandi schreef:Schatjes, wat doen jullie hier? De temperatuur wordt eindelijk aangenaam: dus... naar buiten!!
Het is hier 21,4 graden en dat is een perfecte temperatuur. Bovendien moet ik studeren (wat niet zo goed verklaart waarom ik hier ben ).
Gast- Gast
Ik ben buiten én ik ben hier, heerlijk met de laptop in de tuinYouandi schreef:Schatjes, wat doen jullie hier? De temperatuur wordt eindelijk aangenaam: dus... naar buiten!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pm en Maple: Jullie mannen moeten is niet zo zeuren zeg..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Hoe gaat het nu met jouw man, Jordana?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik vertrek zo naar Scheveningen!! Zit al de hele dag letterlijk om de hoek van het strand te werken grrrrrrr
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mannen...Maple schreef:Ik word moe van een puffende en zuchtende meneer hier in huis. Ja, ik wéét dat je je kut voelt, ik wéét dat je doodmoe bent en ik wéét dat je last hebt van de hitte, maar raap jezelf nou maar weer even bij elkaar...
Ja idd... mannen
Gast- Gast
Aaah heerlijk Leaf! Soms zou ik ook wel zo dicht bij het strand willen wonen
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Hoe gaat het nu met jouw man, Jordana?
Slechte gewoonte.. het is niet mijn man maar mijn vriend..
Het is alleen mijn man als we getrouwd zijn en dat zijn we niet
We hebben nou gelukkig betere dagen.. Het is weer genoeg hoop en praten ook wel wat meer..
Jordana- Ratel
Snoes schreef:Aaah heerlijk Leaf! Soms zou ik ook wel zo dicht bij het strand willen wonen
Jaaaa echt heerlijk!! Zo wel ff een shortje aantrekken hoor, zit hier gewoon in een lange broek te bikkelen pfffff
Gast- Gast
Oh ja, ik weet wel dat het je vriend is hoor, ik bedoeld het meer als in "vent" hahaJordana schreef:Snoes schreef:Hoe gaat het nu met jouw man, Jordana?
Slechte gewoonte.. het is niet mijn man maar mijn vriend..
Het is alleen mijn man als we getrouwd zijn en dat zijn we niet
We hebben nou gelukkig betere dagen.. Het is weer genoeg hoop en praten ook wel wat meer..
Maar fijn om te horen dat het weer beter gaat tussen jullie!
Snoes- Lady Post-a-lot
Jordana, je zegt dat het beter gaat, maar gaat het zoveel beter dat als het zo blijft dat je dan gelukkig met hem kunt zijn voor de rest van je leven? Of is er wel vooruitgang, maar nog steeds niet genoeg?
Laatst aangepast door June op ma 27 jun 2011 - 5:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caroow schreef:Youandi schreef:Schatjes, wat doen jullie hier? De temperatuur wordt eindelijk aangenaam: dus... naar buiten!!
Binnen is het 29 graden, buiten nog veel warmer. Ik heb de hele middag liggen bakken onder de parasol, nu mag mijn huidje even bijkomen
Edit: En jij zit met de laptop in de tuin? Anders heb je natuurlijk helemaal geen recht van spreken
Shit, ik val door de mand...
Maar ik ga zo wel naar buiten
Gast- Gast
Echt... hóé in godsnaam kom ik nou aan dat liedje van 'op de caammping' in m'n hoofd? Beter nog, hoe kom ik ervan af?!?!
Gast- Gast
June schreef:Jordana, je zegt dat het beter gaat, maar gaat het zoveel beter dat als het zo blijft dat je dan gelukkig met hem kunt zijn voor de rest van je leven? Of is er wel vooruitgang, maar nog steeds niet genoeg?
Er is wel vooruitgang maar nu nog niet genoeg.. Tuurlijk hoop ik dat ik weer gelukkig met hem kan worden voor de rest van mijn leven maar nu nog niet en we werken er echt aan omdat gevoel terug te komen.
Jordana- Ratel
Youandi schreef:Caroow schreef:Youandi schreef:Schatjes, wat doen jullie hier? De temperatuur wordt eindelijk aangenaam: dus... naar buiten!!
Binnen is het 29 graden, buiten nog veel warmer. Ik heb de hele middag liggen bakken onder de parasol, nu mag mijn huidje even bijkomen
Edit: En jij zit met de laptop in de tuin? Anders heb je natuurlijk helemaal geen recht van spreken
Ik zag je donderdag in je voordeur, ik weet nu dus precies waar je woont dus ik kan het controleren
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik begrijp dat het niet ineens kan, maar je hebt jezelf een ultimatum gesteld toch? Daar doel ik vooral op. Als het na die tijd zo gaat als nu, lijkt het me moeilijk om een beslissing te nemen. Er is dan immers wel wat vooruitgang, maar duidelijk nog niet genoeg. Wat ga je dan doen?
Maar goed, daar hoef je niet op te reageren als je dat niet wilt, het lijkt me gewoon heel lastig.
Maar goed, daar hoef je niet op te reageren als je dat niet wilt, het lijkt me gewoon heel lastig.
Gast- Gast
Caroow schreef:Youandi schreef:Caroow schreef:Youandi schreef:Schatjes, wat doen jullie hier? De temperatuur wordt eindelijk aangenaam: dus... naar buiten!!
Ik zag je donderdag in je voordeur, ik weet nu dus precies waar je woont dus ik kan het controleren
Nee he Ik ben niet anoniem meer
Gast- Gast
yeaaahhh, beschuitje met aardbeien zit er nog steeds in!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:yeaaahhh, beschuitje met aardbeien zit er nog steeds in!
Ben je ziek ?
Gast- Gast
June schreef:Ik begrijp dat het niet ineens kan, maar je hebt jezelf een ultimatum gesteld toch? Daar doel ik vooral op. Als het na die tijd zo gaat als nu, lijkt het me moeilijk om een beslissing te nemen. Er is dan immers wel wat vooruitgang, maar duidelijk nog niet genoeg. Wat ga je dan doen?
Mijn vriend wilt ook dat het oed gaat komen en het lukt ons niet om het binnen 2 maanden weer helemaal op orde te hebben. We hebben samen langer tijd nodig voor hier aan uit te komen.. En we gaan er ook samen aan uit komen..
Jordana- Ratel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: