Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
haha we houden er ongeveer elke maand een dus als je er dan gewoon bijzet wanneer je kan.
Gast- Gast
Lily schreef:haha we houden er ongeveer elke maand een dus als je er dan gewoon bijzet wanneer je kan.
goed! ik moet er wel n paar uurtjes voor reizen.. maar dan vind ik niet erg (lang leve mn OV kaart).
Gast- Gast
Haha nou, ik mag me dus al zeker verheugen op 2 dames in augustus/septemberStorm schreef:Goed plan! Weet nog niet wanneer ivm financiën maar dat komt wel goedLily schreef:Storm schreef:JaaaaaSnoes schreef:Ik stel voor dat de meeting van augustus/september @ Snoes place wordt gehouden
Jeeeej ik had ook al geopperd om misschien een keer te gaan stappen ofzo vind het wel erg gezellig en moet de komende missen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ik na de volgende meeting gewoon data voor zowel augustus als september op tafel gooi. Want de volgende meeting is pas 17 juli. Bovendien ben ik zelf de eerste 2 weekenden van augustus niet vrij. Maar ik zie tegen dan wel weer, eerst maar eens 17 juli afwachten.
Snoes- Lady Post-a-lot
oke ja ik zou het wel jammer vinden als ik er en nu en de volgende keer ook niet bij kan zijn. Ach anders tussendoor een keer met de meiden stappen
Gast- Gast
pffff wat is het warm hier binnen
heb al hoofdpijn ervan
vriend is nog niet thuis, dat word laat eten :S en ik moet straks naar huis
heb al hoofdpijn ervan
vriend is nog niet thuis, dat word laat eten :S en ik moet straks naar huis
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zo... gegeten en wel, straks nog even spullen klaarleggen voor morgen en ik denk dat ik straks gelijk maar even m'n pyama aantrek, en dan de rest van de avond lekker helemaal niets meer. En ik vind het heerlijk hier binnen, het is nu nog zo fijn koel Morgen niet meer, denk ik...
Gast- Gast
Het is hier thuis 29 graden Ik moet echt gaan afwassen, maar ik ben al moe als ik er aan denk. En vanavond ook nog werken, nouja, dat is niet erg. Er heen lopen/fietsen wel
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ga je niet meer van het zonnetje genieten, Maple?
Ik ben echt blij dat ons huis lekker koel blijft. Ons appartement wat we tot een paar maanden terug huurden werd echt een sauna in de zomer. Ons huis is daarin echt een hele verbetering zeg!
Ik ben echt blij dat ons huis lekker koel blijft. Ons appartement wat we tot een paar maanden terug huurden werd echt een sauna in de zomer. Ons huis is daarin echt een hele verbetering zeg!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ah nou, met zo'n mooi weer fietsen is toch niet erg, wel?Caroow schreef:Het is hier thuis 29 graden Ik moet echt gaan afwassen, maar ik ben al moe als ik er aan denk. En vanavond ook nog werken, nouja, dat is niet erg. Er heen lopen/fietsen wel
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ah nou, met zo'n mooi weer fietsen is toch niet erg, wel?Caroow schreef:Het is hier thuis 29 graden Ik moet echt gaan afwassen, maar ik ben al moe als ik er aan denk. En vanavond ook nog werken, nouja, dat is niet erg. Er heen lopen/fietsen wel
Ik heb het te warm om te fietsen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zit ook in een appartementje.. vorig jaar was het net een sauna.. kon er gewoon niet zijn!
Nu vind ik het wel meevallen eigenlijk!
Nu vind ik het wel meevallen eigenlijk!
Gast- Gast
Caroow schreef:Het is hier thuis 29 graden Ik moet echt gaan afwassen, maar ik ben al moe als ik er aan denk. En vanavond ook nog werken, nouja, dat is niet erg. Er heen lopen/fietsen wel
Hier is het 21,4.. ik ben echt ZO tevreden
Gast- Gast
Snoes schreef:Ga je niet meer van het zonnetje genieten, Maple?
Nee... moet morgen weer vroeg op.
Gast- Gast
hier geeft ie ook 29gr aan pfff
en mijn laptop is bijna te heet om aan te raken haha
ff liggen op de bank;)
en mijn laptop is bijna te heet om aan te raken haha
ff liggen op de bank;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zit lekker koel binnen heerlijk..
Alleen kantoor is al weg, En ik verveel me een beetje...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Dan is het wel slim ja.Maple schreef:
Nee... moet morgen weer vroeg op.
Was ik ook maar zo slim haha. Ik ging gisteren ook pas na middernacht slapen terwijl wel gewoon mijn wekker om 5u15 gaat om te gaan werken. En ik vermoed dat ik vanavond weer niet vroeg zal slapen, terwijl mijn wekker elke dag gewoon om 5u15 gaat
Snoes- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:Ik zit lekker koel binnen heerlijk..
msn, whatsapp, dagcafé....
Gast- Gast
Maple schreef:Jordana schreef:Ik zit lekker koel binnen heerlijk..
En mail hahahaha...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ohja, die vergeet ik zomaar En de good old postduif, die hebben we ook nogJordana schreef:Maple schreef:Jordana schreef:Ik zit lekker koel binnen heerlijk..
En mail hahahaha...
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: