Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
troost je dat doet die van mij ook niet Daisy, ook geen spontaan verjaardagscadeau enzo.
Gast- Gast
Ow wat lief Jade!!
Vriendlief R. zou dat ook voor mij doen.. Elk jaar als we zoveel jaar bij elkaar zijn krijg ik iets..
Dit keer wil ik iets speciaals gaan doen, omdat we 5 jaar samen zijn in okt.
Vriendlief R. zou dat ook voor mij doen.. Elk jaar als we zoveel jaar bij elkaar zijn krijg ik iets..
Dit keer wil ik iets speciaals gaan doen, omdat we 5 jaar samen zijn in okt.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lily schreef:troost je dat doet die van mij ook niet Daisy, ook geen spontaan verjaardagscadeau enzo.
Verjaardagscadeau mag ik ook zelf bedenken en het liefst heeft hij dat ik het zelf haal!
Vorig jaar met kerst moest ik ook mijn eigen cadeau halen
Ik kan er af en toe wel van balen, je kan toch wel eens een bloemetje meenemen?!
Gast- Gast
Leuk he
Hij verwent me soms wel een beetje teveel Komt regelmatig met een bloemetje, doosje chocolade of iets anders aanzetten..
Maar iedereen zegt tegen mij dat het komt omdat we net samen zijn
Hij verwent me soms wel een beetje teveel Komt regelmatig met een bloemetje, doosje chocolade of iets anders aanzetten..
Gast- Gast
Jade schreef:
In het begin kreeg ik ook nog wel eens wat
Sinds we samen wonen is het eigenlijks over...
Gast- Gast
Daisy schreef:Jade schreef:
In het begin kreeg ik ook nog wel eens wat
Sinds we samen wonen is het eigenlijks over...
Ik wacht het af..
Maar heb dit in vorige relaties nooit meegemaakt.
Ik moet zeggen dat mijn vriend sowieso een stuk romantischer is dan ik. Ik ben benieuwd hoelang dit zo blijft, maar voor nu geniet ik er maar lekker van
Gast- Gast
groot gelijk Jade
En daisy, ik weet nu gewoon dat dat m`n vriend is. Dus des te meer vind ik het fijn alsie wel eens thuis komt met een bosje bloemen.
En daisy, ik weet nu gewoon dat dat m`n vriend is. Dus des te meer vind ik het fijn alsie wel eens thuis komt met een bosje bloemen.
Gast- Gast
Mijn man is vorige week voor het eerst in 7 jaar met een bos bloemen thuisgekomen...
Gast- Gast
Nou ik krijg ook regelmatig een cadeau of bloemetje na bijna 5 jaar..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Wij hebben gisteren 70 km gefietst
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb de afgelopen 3 jaar helemaal niet meer gefietst. Als het geen 4 jaar is...
Als mijn man thuis komt met een bloemetje vraag ik me altijd gelijk af: O nee he, wat heeft ie uitgespookt hahahaha!
Als mijn man thuis komt met een bloemetje vraag ik me altijd gelijk af: O nee he, wat heeft ie uitgespookt hahahaha!
Gast- Gast
W. komt echt niet spontaan thuis met bloemen.
Vorig jaar zou ik bloemen voor mijn verjaardag krijgen.. nou nooit gezien.
En paar maanden geleden had hij zijn overuren per ongeluk uitbetaald gekregen, had ze baas gezegd dat dat voor deze ene keer goed was maar dat hij wel een bloemetje voor mij moest kopen. (dat verteld hij ook gewoon)
Maar na anderhalve week vragen waar m´n bloemen nou waren heb ik ze eindelijk gekregen.
En voor mijn verjaardag heb ik dit jaar wel bloemen gekregen, en hij wist dat als hij die niet had gehaald ik boos zou zijn.
Ik verwacht tegenwoordig ook geen cadeau´s meer van hem.
En haal ook niks meer voor hem!
Vorig jaar zou ik bloemen voor mijn verjaardag krijgen.. nou nooit gezien.
En paar maanden geleden had hij zijn overuren per ongeluk uitbetaald gekregen, had ze baas gezegd dat dat voor deze ene keer goed was maar dat hij wel een bloemetje voor mij moest kopen. (dat verteld hij ook gewoon)
Maar na anderhalve week vragen waar m´n bloemen nou waren heb ik ze eindelijk gekregen.
En voor mijn verjaardag heb ik dit jaar wel bloemen gekregen, en hij wist dat als hij die niet had gehaald ik boos zou zijn.
Ik verwacht tegenwoordig ook geen cadeau´s meer van hem.
En haal ook niks meer voor hem!
Gast- Gast
Haha ik krijg ook bijna nooit bloemen van mn vriend hoor Ach wel af en toe een reep chocola als ik ongesteld ben, en hij doet superveel voor me. Maar voor de rest
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
zo wacht ik ook nog steeds op een verjaardagscadeau van m`n zusje :S vorig jaar kwam ze er ook in augustus nog mee aan. Had ze iets op vakantie gekocht.
Gast- Gast
Hello!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
+1Alex schreef:Mijn man neemt ook nooit wat voor me mee. Het went
Maar hij is hartstikke lief! Zou m niet willen ruilen.
Koop ieder jaar gewoon zelf een verjaardagskadootje voor mezelf, weet ik ook zeker dat ik iets koop wat ik zelf leuk vind
Gast- Gast
Lily schreef:zo wacht ik ook nog steeds op een verjaardagscadeau van m`n zusje :S vorig jaar kwam ze er ook in augustus nog mee aan. Had ze iets op vakantie gekocht.
haha zo wacht ik nog op verjaardags cadeaus van de afgelopen 3 jaar van mijn broer.. (als het niet langer is).
Dit jaar gooide hij 15 euro op het aanrecht, hier koop zelf maar wat, anders krijg je weer niets
Gast- Gast
Haihai!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:+1Alex schreef:Mijn man neemt ook nooit wat voor me mee. Het went
Maar hij is hartstikke lief! Zou m niet willen ruilen.
Koop ieder jaar gewoon zelf een verjaardagskadootje voor mezelf, weet ik ook zeker dat ik iets koop wat ik zelf leuk vind
Ik denk ook dat ik liever een oprecht lieve vriend/man heb dan dat hij iets voor me meeneemt omdat het moet. Ik voel me soms ook wel een beetje ongemakkelijk als hij wééér met een bos bloemen aan komt zetten
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: