Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Had vanmorgen een afspraak, maar moet straks naar kantoor en zie er ook tegenop: geen airco daar, maar het is altijd koud, hoe warmer het buiten is, hoe kouder het binnen wordt lijkt het wel! Dikke trui mee dus...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Anousch: Goed, maar wat een hitte. pffft!
Ja lekker he, zal voor jou helemaal wel erg zijn!
Gelukkig maar voor 2 daagjes!
Gast- Gast
Aircomeneer zit op het dak.Lily schreef:Storm, dan vraag je toch of je `m wat hoger mag zetten?
Gast- Gast
Storm schreef:Van het schuren expresso?
ja haha.. plankjes en gisteren deuren met een schuurmachine geschuurd
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
hmmm m`n kont doet zeer, gisteren familiedag gehad en we hebben `s middags gekanood, ik mocht de helft in het midden zitten op een houten plank, niet echt comfortabel
Gast- Gast
ProudMama schreef:ExpressoB: Roken icm met de hormonen die je slikt? Kan gevaarlijk zijn he?!
ja ik weet het .. had het daar laatst ff met jullie over (of dat in elke pil bijsluiter vermeld staat)
Storm schreef:Anousch, hoe is het oppassen nog gegaan? Heb je de baby stil gekregen?
Ja is goed gegaan, hebben uiteindelijk een stuk gewandeld en toen was het weer goed
en de keer daarna toen ik kwam was hij heel vrolijk.
Gast- Gast
Ik dacht dat je met schuren 'dansen' bedoeldeExpressoB schreef:Storm schreef:Van het schuren expresso?
Gast- Gast
Lily schreef:hmmm m`n kont doet zeer, gisteren familiedag gehad en we hebben `s middags gekanood, ik mocht de helft in het midden zitten op een houten plank, niet echt comfortabel
Oh kanoën, dat zou ik echt graag weer een keer willen doen. En nu kan zoonlief gewoon mee, met zwemdiploma's voelt het toch een stuk veiliger.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Ik dacht dat je met schuren 'dansen' bedoeldeExpressoB schreef:Storm schreef:Van het schuren expresso?
HAHAHAHAHAHHAA
het was ook erg leuk was voor mij ook lang geleden. Helaas was het wel erg druk op het water en zater er voor ons 3 kanoos die de instructies niet hadden meegeluisterd en die konden dus niet sturen dus regelmatig moesten we stoppen omdat ze weer dwars in het water lagen
Gast- Gast
Lily schreef:Oasis, je moet dan wel ff opletten met het diploma wat je haalt. Want het kan dus zijn dat het hier niet als bachelor wordt gezien. Heb in Belgie de opleiding Kinderopvang gedaan ik moest `m uiteindelijk hier in nederland nog laten keuren of iets om met dat diploma ook hier aan het werk te kunnen.
Dankjewel voor de tip! Ik ga sowieso nog even langs op die hogeschool voor meer informatie
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Aircomeneer zit op het dak.Lily schreef:Storm, dan vraag je toch of je `m wat hoger mag zetten?
Misschien moet je even voor hem zingen
Gast- Gast
Ja, maar als jij moet stoppen met deze pil is het iets heftiger als voor een ander, of niet? Jij zit natuurlijk al met die bloedingen...ExpressoB schreef:ProudMama schreef:ExpressoB: Roken icm met de hormonen die je slikt? Kan gevaarlijk zijn he?!
ja ik weet het .. had het daar laatst ff met jullie over (of dat in elke pil bijsluiter vermeld staat)
Gast- Gast
klopt...
daarom vond ik sommige reacties in : even snel een vraagje wel flauw...
ben er gewoon enorm onzeker over
daarom vond ik sommige reacties in : even snel een vraagje wel flauw...
ben er gewoon enorm onzeker over
Ik moet met een half uurtje ook op de fiets..
bleeggh
Hier voor de deur zijn trouwens stratenmakers bezig.. arme jongens..
bleeggh
Hier voor de deur zijn trouwens stratenmakers bezig.. arme jongens..
Gast- Gast
Wat moet ik doen?!
Ik heb me 8 juni aangemeld voor een nieuwe opleiding.
Bevestiging gehad via de mail waarin staat dat er binnenkort contact met mij word opgenomen.
Maar heb tot nu toe nog niks gehoord!
En volgende week heb ik vakantie en gaan we 2/3 weken weg...
Moet ik even bellen of het afwachten?
Ik heb me 8 juni aangemeld voor een nieuwe opleiding.
Bevestiging gehad via de mail waarin staat dat er binnenkort contact met mij word opgenomen.
Maar heb tot nu toe nog niks gehoord!
En volgende week heb ik vakantie en gaan we 2/3 weken weg...
Moet ik even bellen of het afwachten?
Gast- Gast
bellen! liever een keer meer bellen dat je duidelijk hebt dan een keer te weinig en dat er iets mis is gegaan ofzo.
Gast- Gast
Lily schreef:bellen! liever een keer meer bellen dat je duidelijk hebt dan een keer te weinig en dat er iets mis is gegaan ofzo.
+1
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn was is klaar, dus ik ga even de boel ophangen en dan naar de supermarkt, (o.a.) ijsjes kopen
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: