Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:ja maar ik geloof dat ze dan ook moeten doen. Tenminste ik heb toen Bondi Beach gevolgd en daar was ook iemand die Jehova Getuige was (hoe noem je dit :S) En hij moest een jaar naar een of ander land om daar het geloof te gaan verkondigen.
jehova's geloven dat ze de taak hebben het geloof uit te dragen, en dat doen ze o.a. door langs de deuren te gaan.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious schreef:de laatste maakt?? (ja ik kom binnenvallen, dus vat het geloof ik niet..)Moezie schreef:Ow god.. Net te horen gekregen dat een collega van mij ook deze week de laatste maakt!
Op het werk.. Ik maak de week de laatste omdat ik geen 3 weken kan uitwerken volgens mn baas..
En net hoor ik dat een collega ook ontslag heeft genomen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Curious schreef:waar heb je boodschappen gedaan, moet ik ook nog doen vandaagSunnyScience schreef:Ik kom net de conclusie dat bijna al mijn boodschappen vandaag in de bonus waren!
Appie Heijn.
Ik had: Spa & Fruit (2 pakken), pistoletjes, brocolli, verse worst, gehakt, aardappeltjes,
perzikken, roerbakmix, toetje in de bonus.
Alleen de cervelaat, tomatenpuree en karnemelk niet.
Maar ik zie al een lekkere aardappel, vlees en groente avond. En een keertje pasta en dan nog iets met de restjes van aardappel, groentemix en gehakt! Jummmie!
Gast- Gast
Moezie schreef:Curious schreef:de laatste maakt?? (ja ik kom binnenvallen, dus vat het geloof ik niet..)Moezie schreef:Ow god.. Net te horen gekregen dat een collega van mij ook deze week de laatste maakt!
Op het werk.. Ik maak de week de laatste omdat ik geen 3 weken kan uitwerken volgens mn baas..
Gezellig daar op de werkvloer!
Gast- Gast
Moezie schreef:Curious schreef:de laatste maakt?? (ja ik kom binnenvallen, dus vat het geloof ik niet..)Moezie schreef:Ow god.. Net te horen gekregen dat een collega van mij ook deze week de laatste maakt!
Hoezo kan je geen 3 weken uitwerken??
Heb je een andere baan nu?
En nu ook een andere collega ontslag genomen dus, gaat lekker dan daar:P
Curious- Kletskop
SunnyScience schreef:Moezie schreef:Curious schreef:de laatste maakt?? (ja ik kom binnenvallen, dus vat het geloof ik niet..)Moezie schreef:Ow god.. Net te horen gekregen dat een collega van mij ook deze week de laatste maakt!
Gezellig daar op de werkvloer!
Jah ongelofelijk he.. Ik had gevraagd of ik tot aan mijn vakantie kon blijven werken.. Mocht niet eens
Moezie- Kletskop
Haha, nou volgens mij proberen ze me niet om te praten (ze willen me niet! Al had ik op straat ook een keer 'God houdt zelfs van u' )
Maar paar maanden terug, zei ik na het praatje dat ik zelf niet gelovig ben, maar het boekje zou neerleggen voor collega's. Of ik wel wist wat die boekjes hadden gekost. En dat t niet de bedoeling was dat ze zomaar bij t oud papier gingen en dat ik hem dus ook niet kreeg om neer te leggen voor collega's. Nou, dán niet, teringtroela.
Maar paar maanden terug, zei ik na het praatje dat ik zelf niet gelovig ben, maar het boekje zou neerleggen voor collega's. Of ik wel wist wat die boekjes hadden gekost. En dat t niet de bedoeling was dat ze zomaar bij t oud papier gingen en dat ik hem dus ook niet kreeg om neer te leggen voor collega's. Nou, dán niet, teringtroela.
Laatst aangepast door Reva op zo 26 jun 2011 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Curious schreef:Moezie schreef:Curious schreef:de laatste maakt?? (ja ik kom binnenvallen, dus vat het geloof ik niet..)Moezie schreef:Ow god.. Net te horen gekregen dat een collega van mij ook deze week de laatste maakt!
Ik ga na mijn vakantie 25 - 30 uur werken bij mijn bijbaantje, daar krijg ik een opleiding tot leiding gevende.. Dus klagen heb ik niet.. Maar nu zit ik dalijk wel 2 weken thuis dan 3 weken vakantie en dan pas werken
Moezie- Kletskop
Ik werd twee uur geleden bruut gewerkt door degene die de CV kwam nakijken (zou eigenlijk tussen 13 en 15 komen, maar bijna niemand was thuis).
Ik heb er nog steeds moeite mee... kan niet echt opstarten
Ik heb er nog steeds moeite mee... kan niet echt opstarten
Curious- Kletskop
Moezie schreef:Curious schreef:Moezie schreef:Curious schreef:de laatste maakt?? (ja ik kom binnenvallen, dus vat het geloof ik niet..)Moezie schreef:Ow god.. Net te horen gekregen dat een collega van mij ook deze week de laatste maakt!
Ik ga na mijn vakantie 25 - 30 uur werken bij mijn bijbaantje, daar krijg ik een opleiding tot leiding gevende.. Dus klagen heb ik niet.. Maar nu zit ik dalijk wel 2 weken thuis dan 3 weken vakantie en dan pas werken
5 weken vrij! Wel lekker aan de ene kant, maar ook zonder salaris dan zeker
Curious- Kletskop
Juist.. Die 3 weken vakantie krijg ik wel uitbetaald, maar dan mis ik nog 2 weken
Moezie- Kletskop
Moezie schreef:Juist.. Die 3 weken vakantie krijg ik wel uitbetaald, maar dan mis ik nog 2 weken
Dat is dan wel weer flink balen.
In welke sector wordt je straks opgeleid tot leidinggevende?
Curious- Kletskop
Pfff ik ben weer terug van boodschappen doen.
Heb nu al het idee dat het een rot dag word!!
Ben ik onderweg naar de stad om boodschappen te doen, komt er een duitse vrouw van de snelweg afrijden.
Ik zie haar mijn richting op kijken en de andere kant op en zo rijd ze ook die weg op
Ik moet echt een noodstop maken en ze zag mij op het laatste moment ook dus remde ook nog, als je dat niet had gedaan was ik er tegen op geknald (kon niet meer uitwijken)
Mijn hart zat in mijn keel, wat schrok ik!
Nou ja gewoon boodschappen gedaan kom ik thuis, hebben 4 buren bedacht dat het heel logisch hun afvalcontainer voor onze oprit te zetten dus die mocht ik eerst nog verhuizen want ja had allemaal zware boodschappen!
Grmbl chagrijniger kan je mij niet krijgen
* klaagmodus weer uit!*
Ben ik onderweg naar de stad om boodschappen te doen, komt er een duitse vrouw van de snelweg afrijden.
Ik zie haar mijn richting op kijken en de andere kant op en zo rijd ze ook die weg op
Ik moet echt een noodstop maken en ze zag mij op het laatste moment ook dus remde ook nog, als je dat niet had gedaan was ik er tegen op geknald (kon niet meer uitwijken)
Nou ja gewoon boodschappen gedaan kom ik thuis, hebben 4 buren bedacht dat het heel logisch hun afvalcontainer voor onze oprit te zetten dus die mocht ik eerst nog verhuizen want ja had allemaal zware boodschappen!
* klaagmodus weer uit!*
Gast- Gast
Schoonmaak... Normaal zou ik nee zeggen, maar werk daar nu 3 jaar met plezier.. heb daar super leuke collega's en ze hebben me al vaak gevraagd of ik niet meer uren wou draaien.. Toen ging dat nog niet.. Nu had ik wel die kans en boden ze me ook een opleiding aan
Moezie- Kletskop
Daisy schreef:Pfff ik ben weer terug van boodschappen doen.
* klaagmodus weer uit!*
Soms weet je al snel, dat de dag maar beter weer voorbij kan zijn. (geloof dat ik ook zo;n dag heb....)
Curious- Kletskop
ja hoor... nah zeg! lekker kl.te moezie
ik zat zo straks heel ff in de tuin te roken maar best warm!
moet eigenlijk weer ff onkruid plukken in de tuin en twijfel of ik nog ga helpen klussen/puinruimen in de a.s dance club (in vlaardingen)
heb spierpijn (nog meer als gisteren) van het schuren haha
ik zat zo straks heel ff in de tuin te roken maar best warm!
moet eigenlijk weer ff onkruid plukken in de tuin en twijfel of ik nog ga helpen klussen/puinruimen in de a.s dance club (in vlaardingen)
heb spierpijn (nog meer als gisteren) van het schuren haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
WTF Daisy, ik vraag me echt af waarom sommige mensen hun rijbewijs hebben gehaald..
Gast- Gast
Daisy het is een mooie dag.. Niet laten verpesten door zoiets :p
Moezie- Kletskop
Nou hartstikke leuk toch, het belangrijkste aan een baan is uiteindelijk toch het plezier dat je hebt!
Curious- Kletskop
late reactie maar: hallo anousch!
Curious- Kletskop
Curious schreef:Nou hartstikke leuk toch, het belangrijkste aan een baan is uiteindelijk toch het plezier dat je hebt!
Klopt!! En dat ga ik dalijk ook echt krijgen
Moezie- Kletskop
Bah, ik moet poetsen en ik heb geen zin.
Al is het binnen gelukkig niet warm, maar 20 graden
Al is het binnen gelukkig niet warm, maar 20 graden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: