Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:24

Jordana schreef:
Reva schreef:Ja, Moezie en Burn...en ik vind ze stom.

Moet je zeggen wals ze komen.. Ik kom met de leer van jezus..
Zet hem maar tegen de muur want ik heb hem net nodig voor mijn ramen te zemen..

(zoiets heeft mijn vader een keer gezegd en ze waren gelijk weg)

Lol. Vriend van me vroeg nadat ze aan de deur kwamen met "wij komen u het licht brengen" of ze spaarlampen bij zich hadden. :shock:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  VeryCherry zo 26 jun 2011 - 22:25

Storm schreef:
Reva schreef:
Storm schreef:Ik vind het sneu om Jehova's zo onbeschoft af te wimpelen...die mensen doen ook alleen maar hun werk, ik maak altijd een praatje met ze.

Heb ik vorige week ook gedaan. Zelfs lief het boekje aangepakt. Al kreeg ik vooral in negatieve zin te horen dat ik niet op de juiste manier leef. Dat vind ik stom, ik bel ook niet bij hun aan om ongevraagd mijn mening te geven over hun leefwijze.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat ze ongevraagd hun afkeuring lieten blijken ofzo. Naar mijn mening zijn het juist lieve zachtaardige mensen met een volle overtuiging van het geloof.

Serieus? Ik heb een hekel aan die lui. Heb een keer in Utrecht meegemaakt dat ze achter me aan bléven rennen om me te bekeren "want het licht is sterker dan de duisternis"
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:27

Haha, nou wat raar zeg VC. Ik heb wel ooit eens gehad op mijn vorige werk dat er een vrouw werkte die helemaal bezeten was van het geloof. Ze droeg oorbellen en armbanden met van die visjes er aan, en ze zei ook hele rare dingen, zoals dat haar zoon nooit meer welkom bij haar zou zijn als hij homosexueel was. En nog veel meer rare dingen, over de duivel enzo. Dat mens spoorde echt niet. Ik ben daar echt boos om geworden, dat sloeg nergens op.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:29

de verhalen die ik soms hoor, echt he ...., gelukkig zijn ze bij ons nog nooit aan de deur geweest.

Gast
Gast

Bericht  Moezie zo 26 jun 2011 - 22:30

Bij ons komen die ( leuke naam van Reva..) Bijbelmensen ook regelmatig..
Gek word ik ervan, probeer die maar eens van je deur te krijgen
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  VeryCherry zo 26 jun 2011 - 22:30

Ja, dat was belachelijk inderdaad. Pas hadden we dat ook toen we door de stad liepen, toen kwam er een vent op mijn vriend af met de vraag of hij iets mocht vragen. Wij dachten nog dat hij de weg wilde vragen ofzo. Nou niet dus, hij begon een heel verhaal over dat God hem gered heeft blablabla. Mijn vriend bleef heel rustig en vroeg of die man respect voor hem had. Maar hij ratelde er zo doorheen. Toen zei mijn vriend dat hij niet met hem kon discussiëren, want hij die man had geen respect voor de mening van mijn vriend. Toen droop hij wel af, maar hij kon het niet nalaten om te zeggen dat als mijn vriend doodgereden zou worden door een auto, God dat in de hand had.
Echt zó vreemd..
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:31

Bij ons komen ze langs en zijn ze gewoon geinteresseerd in jouw als persoon! Kortom niet zoveel gezeik over het geloof, maar best een aardig praatje. Ok, dat zijn dan 2 leuke vrouwen...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:32

wow VC :shock:

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 26 jun 2011 - 22:32

Bij ons komen ze nooit aan de deur, of jawel, 1 keertje maar. Maar toen ze de muziek hoorden waren ze zo weer weg Wink
Voordeel van in een flat wonen, whahaha.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jordana zo 26 jun 2011 - 22:34

Hier gelukkig geen last van...
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Curious zo 26 jun 2011 - 22:36

hallo allemaal,

Bij ons kwamen ze eerder iedere 4 weken op zaterdag, er was altijd een meisje van mijn leeftijd bij. En aangezien ik ook geloof (wel op een andere manier) vond ik het altijd wel fijn om met hun te praten. Ze hadden ook altijd veel respect voor mij en mijn manier van denken.
Zo hoort het te zijn als je het mij vraagt...
Ze zijn hier zeker een keer of 7/8 geweest en hebben nooit iets in de trant gevraagd of ik me bij hun aan wilde sluiten ofzo, ze wilde gewoon een goed gesprek over het geloof. Prima als je het mij vraagt.
Maar ik hoor idd wel vaker van die verhalen van jehova's die je niet bepaald respect hebben. Daar zou ik dus ook totaal niet van gediend zijn!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:37

Wij hebben een protaaltje met 4 deuren, en we zijn nooit de eerste. Dus hoor ik het al aankomen, en doe ik gewoon niet open.
Of ik laat mijn lidmaatschap van mijn eigen kerk zien, dan zijn ze ook zo weg Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:37

Curious schreef:hallo allemaal,

Bij ons kwamen ze eerder iedere 4 weken op zaterdag, er was altijd een meisje van mijn leeftijd bij. En aangezien ik ook geloof (wel op een andere manier) vond ik het altijd wel fijn om met hun te praten. Ze hadden ook altijd veel respect voor mij en mijn manier van denken.
Zo hoort het te zijn als je het mij vraagt...
Ze zijn hier zeker een keer of 7/8 geweest en hebben nooit iets in de trant gevraagd of ik me bij hun aan wilde sluiten ofzo, ze wilde gewoon een goed gesprek over het geloof. Prima als je het mij vraagt.
Maar ik hoor idd wel vaker van die verhalen van jehova's die je niet bepaald respect hebben. Daar zou ik dus ook totaal niet van gediend zijn!

Dat is wel fijn ja!

Gast
Gast

Bericht  Curious zo 26 jun 2011 - 22:38

Inmiddels komen ze denk ik niet meer, want ben op zaterdag altijd weg om mn nieuwe huisje te bouwen.
Ik zie dat jonge meisje nog altijd bij ons in de apotheek, maar ze zegt er nooit iets over, en ik ook niet.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:38

Ik kom net de conclusie dat bijna al mijn boodschappen vandaag in de bonus waren!

Gast
Gast

Bericht  Moezie zo 26 jun 2011 - 22:38

Ow god.. Net te horen gekregen dat een collega van mij ook deze week de laatste maakt! :shock:
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:40

Aan de andere kant heb ik er wel respect voor dat ze het doen. Mits het respectvol en op de juiste manier gaat.
Ik zie mezelf nog niet echt met een bijbeltje langs de deuren gaan als ik eerlijk ben Embarassed

Gast
Gast

Bij ons kwamen ze ELKE week rond dezelfde tijd aan de deur.. Elke week vertelden we ze dat wij op onze eigen manier geloven..en elke week kwamen ze met een verhaal dat wij bij hun aan moeten sluiten.

Uiteindelijk hebben we de deur niet meer open gedaan.. na een tijdje bleven ze weg..

Ik vond ze behoorlijk respectloos!

Gast
Gast

Bericht  Curious zo 26 jun 2011 - 22:40

Moezie schreef:Ow god.. Net te horen gekregen dat een collega van mij ook deze week de laatste maakt! :shock:
de laatste maakt?? (ja ik kom binnenvallen, dus vat het geloof ik niet..)
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Moezie schreef:Ow god.. Net te horen gekregen dat een collega van mij ook deze week de laatste maakt! :shock:
En heeft dat te maken met jouw beslissing of staat het er los van?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:41

SunnyScience schreef:Ik kom net de conclusie dat bijna al mijn boodschappen vandaag in de bonus waren!

Dat is goed! Dat heb ik nooit Mad

Gast
Gast

Bericht  Curious zo 26 jun 2011 - 22:41

SunnyScience schreef:Ik kom net de conclusie dat bijna al mijn boodschappen vandaag in de bonus waren!
smile waar heb je boodschappen gedaan, moet ik ook nog doen vandaag
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

ProudMama schreef:Aan de andere kant heb ik er wel respect voor dat ze het doen. Mits het respectvol en op de juiste manier gaat.
Ik zie mezelf nog niet echt met een bijbeltje langs de deuren gaan als ik eerlijk ben Embarassed
laughcry

Gast
Gast

ja maar ik geloof dat ze dan ook moeten doen. Tenminste ik heb toen Bondi Beach gevolgd en daar was ook iemand die Jehova Getuige was (hoe noem je dit :S) En hij moest een jaar naar een of ander land om daar het geloof te gaan verkondigen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:42

Storm schreef:
ProudMama schreef:Aan de andere kant heb ik er wel respect voor dat ze het doen. Mits het respectvol en op de juiste manier gaat.
laughcry
Ben overigens geen Jehova's getuige hoor Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen