Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:Trusten Sunny!
Zo laten we het nu maar weer over iets vrolijkers hebben
Ok. Eten. Ik heb honger.. wat eet iemand op dit tijdstip
Heb je echt honger of is er wat anders waardoor je wilt eten?
Ik wil gewoon eten
Ik vind je heel erg leuk en lief en daarom zeg ik het ook: ik maak me echt zorgen om jou en je eetgedrag.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Jade!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stylegirl schreef:Er komt soms van dat gelige wondvocht uit, maar nu gemengd met bloed. Het voelt ook warm aan.
Ik kan me voorstellen dat je er een beetje van schrikt maar ik zou echt proberen om een beetje rustig te worden, het kost nu eenmaal tijd voor alles hersteld is na zo'n operatie.
Merai- Ratel
Wondjes zijn bij mij ook weleens rood/warm, Stylegirl, of geel vocht. Verder kan ik je niet helpen. Ik mag niet medisch googlen Kom ook bewust niet/bij uitzondering in de pijler persoonlijk en probeer die titels in de indexlijst niet te lezen
Maar dinsdag kan je het iig vragen, das al snel!
Maar dinsdag kan je het iig vragen, das al snel!
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:Trusten Sunny!
Zo laten we het nu maar weer over iets vrolijkers hebben
Ok. Eten. Ik heb honger.. wat eet iemand op dit tijdstip
Heb je echt honger of is er wat anders waardoor je wilt eten?
Ik wil gewoon eten
Ik vind je heel erg leuk en lief en daarom zeg ik het ook: ik maak me echt zorgen om jou en je eetgedrag.
Hoezo? Ik was niet van plan een hele zak chips leeg te eten of iets in die richting, wist alleen niet wat wel. In normale mate iets eten/snacken 's avonds vind ik niet zo erg. Maar bij gebrek aan niet weten wat, ben ik maar naar bed gegaan:P
Gast- Gast
Ik denk dat ik maar gewoon voortaan de hele dag in bed ga liggen, toen ik pas geleden ziek was ben ik 2,5 kilo afgevallen door alleen in bed te liggen.
Gast- Gast
Reva schreef:Merai schreef:
Hoezo? Ik was niet van plan een hele zak chips leeg te eten of iets in die richting, wist alleen niet wat wel. In normale mate iets eten/snacken 's avonds vind ik niet zo erg. Maar bij gebrek aan niet weten wat, ben ik maar naar bed gegaan:P
Die zorgen maak ik me ook niet door je post van net maar daardoor kwam ik er wel op. Je vertelt hier vaak over je eetbuien en het overgeven en het lijkt wel alsof iedereen er overheen leest omdat je het met zoveel humor vertelt. Ik vind dat lastig en hoop gewoon voor je dat je daarin hulp gaat accepteren.
Merai- Ratel
Jade schreef:Waarom mag je dat niet Reva?
Vind het naar! Al die medische programmas, vrouwentijdschriften met nare verhalen, bah bah. Even googlen naar hoofdpijn of pijntje hier daar en vervolgens heb ik volgens google nog maar drie maanden. Dus afgesproken 36 met een vriend dat ik niet meer medisch google, ook niet medicijnen, bijwerkingen etc. Doet hij als ik t vraag.
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Merai schreef:
Die zorgen maak ik me ook niet door je post van net maar daardoor kwam ik er wel op. Je vertelt hier vaak over je eetbuien en het overgeven en het lijkt wel alsof iedereen er overheen leest omdat je het met zoveel humor vertelt. Ik vind dat lastig en hoop gewoon voor je dat je daarin hulp gaat accepteren.
Ik hoef geen hulp en vind het niet zo'n issue.
Gast- Gast
Reva schreef:Jade schreef:Waarom mag je dat niet Reva?
Vind het naar! Al die medische programmas, vrouwentijdschriften met nare verhalen, bah bah. Even googlen naar hoofdpijn of pijntje hier daar en vervolgens heb ik volgens google nog maar drie maanden. Dus afgesproken 36 met een vriend dat ik niet meer medisch google, ook niet medicijnen, bijwerkingen etc. Doet hij als ik t vraag.
Oke vandaar! Google staat ook vol met enge dingen die vaak helemaal niet aan de orde zijn.
Gast- Gast
Bedankt voor de tips . Ik mag van mezelf ook echt niet google inschakelen, want daar word ik echt bang van ..
Ik denk dat het ontstoken is, het wondje lekte eerst namelijk niet totdat het 1e korstje eraf ging en er nu een 2e korst overheen zit. Ik heb het al ontsmet en schoongemaakt en dep nu steeds het vocht weg met een schoon wattenschijfje, die ik een beetje vochtig heb gemaakt met wat dettol. Ik ga nu proberen om er niet meer mee bezig te zijn en als ik er morgen nog last van heb, bel ik de dokter en anders wacht ik tot dinsdag!
Slaap lekker alvast! Ik duik mijn bedje in .
Ik denk dat het ontstoken is, het wondje lekte eerst namelijk niet totdat het 1e korstje eraf ging en er nu een 2e korst overheen zit. Ik heb het al ontsmet en schoongemaakt en dep nu steeds het vocht weg met een schoon wattenschijfje, die ik een beetje vochtig heb gemaakt met wat dettol. Ik ga nu proberen om er niet meer mee bezig te zijn en als ik er morgen nog last van heb, bel ik de dokter en anders wacht ik tot dinsdag!
Slaap lekker alvast! Ik duik mijn bedje in .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Alex schreef:Ik denk dat ik maar gewoon voortaan de hele dag in bed ga liggen, toen ik pas geleden ziek was ben ik 2,5 kilo afgevallen door alleen in bed te liggen.
Idioot!
Moet je geen chippies eten in bed Totdat ik vanmorgen mn bed zag, dacht ik dat het aardig was gelukt netjes te eten. Maar ja, gezien de whatsapp geschiedenis liet ook mn spelling te wensen over
Gast- Gast
Ik ga zo maar eens even slapen. Zojuist nog even gebeld met mijn moeder. Och, alles went.
Gast- Gast
Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Merai schreef:
Ik hoef geen hulp en vind het niet zo'n issue.
Dat kan maar het is wel heel erg ongezond voor je lichaam. Je maakt er heel veel dingen mee kapot, voor korte of langere periode en soms zelfs voor altijd. Ik heb zelf 8 jaar een eetstoornis gehad en gaf daarbij ook heel veel over, ik ben ondertussen alweer ruim 6 jaar op gewicht en voor zover dat kan eetstoornisvrij, maar er zijn nog steeds dingen in mijn lichaam niet hersteld.
Merai- Ratel
Jade schreef:Reva schreef:Jade schreef:Waarom mag je dat niet Reva?
Oke vandaar! Google staat ook vol met enge dingen die vaak helemaal niet aan de orde zijn.
Huuh , wat doet die 36 nou in mijn post..
Truste, Stylegirl!
Gast- Gast
Reva schreef:Vind het naar! Al die medische programmas, vrouwentijdschriften met nare verhalen, bah bah. Even googlen naar hoofdpijn of pijntje hier daar en vervolgens heb ik volgens google nog maar drie maanden. Dus afgesproken 36 met een vriend dat ik niet meer medisch google, ook niet medicijnen, bijwerkingen etc. Doet hij als ik t vraag.
Gast- Gast
sorry voor de late reactie, was ff bezig maar wat m'n man pertinent niet wil is werken in een heel groot team. Hij werkt liever in een klein, vriendelijk team, de sfeer op de week loer is voor hem ook heel belangrijk. Verder is hij wel kritisch, maar staat hij over het algemeen wel voor wel opties open.SunnyScience schreef:Zijn er dingen die jullie partners NIET willen?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Ik ga zo maar eens even slapen. Zojuist nog even gebeld met mijn moeder. Och, alles went.
Was het wel een beetje een okay gesprek?
Merai- Ratel
Trusten Stylgirl en ABE!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Weltrusten Stylegirl! Probeer je niet te druk te maken om de wond op je knie, het komt echt goed! Houd het schoon zoals je nu doet en geef bij de controle dinsdag aan dat je er toch niet helemaal gerust op bent!
ABE, slaap lekker. Ook jij niet te druk maken om je moeder, het is een kutsituatie, maar zolang het niet van beide kanten komt gaat het niet werken. Sterkte!
ABE, slaap lekker. Ook jij niet te druk maken om je moeder, het is een kutsituatie, maar zolang het niet van beide kanten komt gaat het niet werken. Sterkte!
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: