Wat heb je als ontbijt?
+38
Blond
Sterre
Happy
NoorA
Inge
Qiara
Roxi3
Makamba
Shisha
Caresses
maiadebij
Vancity_girl
ilse3
Arwyn
Jeanette
_DoI
Pussycat
Lavendel
Lejow
*Lookie*
Phileine
Coccinelle
Lotus
Flinder
blondje1313
sanne-84
Mizz_S
Summerlovin
Ilona
ButterflyEffect
Serena
Chloe
minoessepoes
silly-one
Suus
VeryCherry
Ugly Betty
Rovine
42 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat heb je als ontbijt?
Twee volkorencrackers met jam,sandwichspread of kaas. Een banaan, thee en karnemelk. Een uur later eet ik meestal nog twee volkoren liga's.
Gast- Gast
Franse of Griekse kwark
soms met scheutje suikervrije ranje erdoor of met een schep vruchtenkwark erdoor
soms met scheutje suikervrije ranje erdoor of met een schep vruchtenkwark erdoor
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Vandaag een dubbele boterham met kaas met stroop. + water (uit flesje)
Gast- Gast
Ik had net een klein schaaltje yoghurt met lucky charms. Zo zoet, maar zo ontzettend lekker
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Vandaag een dubbele boterham met kaas met stroop. + water (uit flesje) + ontbijtkoek
Gast- Gast
Een kop koffie en twee sigaretten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik eet elke ochtend een sesamcracker met smeerkaas. Meestal met koffie, maar als het heel vroeg is met thee.
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Een broodje uit de oven, Ene helft met salami andere helft met vlokjes.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Yoghurt met muesli of cruesli. De laatste tijd steeds vaker roeryoghurt of biogarde, net iets minder zuur zo op de vroege morgen. En misschien iets vetter, maar er zitten ook goede bacterieen in geloof ik (of dat maak ik mezelf wijs ). Ik drink er een glas water bij.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Glas Optimel
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik wissel af:
- 2 crackers met 30+ kaas of halvajam of filet american.
- 1 volkorenboterham met philadelphia light of rauwe ham of gekookt ei of 30+ kaas.
- bakje magere yoghurt met noten cruesli en lijnzaad
- 2 plakken ontbijtkoek
- glas Drinkontbijt
- roggebrood met 30+ kaas en mosterd
- 2 crackers met 30+ kaas of halvajam of filet american.
- 1 volkorenboterham met philadelphia light of rauwe ham of gekookt ei of 30+ kaas.
- bakje magere yoghurt met noten cruesli en lijnzaad
- 2 plakken ontbijtkoek
- glas Drinkontbijt
- roggebrood met 30+ kaas en mosterd
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Een glas sap en een broodje met rambol.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb vanochtend verse wafels gebakken en die opgegeten met halva jam. Heel slecht ik weet het maar ik heb vandaag en morgen nog vakantie dus ik neem het ervan! En mijn vriend is ziekig dus die moet ik ook een beetje vertroetelen
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik wissel af; ene keer een boterham andere keer eieren of kwark/yoghurt.
Vanochtend griekse yoghurt met een paar kleingeslagen stukjes walnoot en wat honing; erg lekker!
Vanochtend griekse yoghurt met een paar kleingeslagen stukjes walnoot en wat honing; erg lekker!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Oeeh Doran die laatste klinkt wel erg lekker!
Ik lees bij veel mensen yoghurt e.d., vinden jullie dit niet koud in de winter?!
Ik ontbijt al een aantal jaar met muesli (als hoofdingrediënt) en dan een beetje kwark, yoghurt of vla erbij. De laatste paar weken vind ik dit echter zo koud. Hierom ben ik opeens zoekende naar een geschikt ontbijt.
Ik lees bij veel mensen yoghurt e.d., vinden jullie dit niet koud in de winter?!
Ik ontbijt al een aantal jaar met muesli (als hoofdingrediënt) en dan een beetje kwark, yoghurt of vla erbij. De laatste paar weken vind ik dit echter zo koud. Hierom ben ik opeens zoekende naar een geschikt ontbijt.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik eet eigenlijk elke morgen twee broodjes met een glaasje ranja of melk. Heb ook een tijdje loops gegeten. Vulden super, maar zitten zoveel suikers in. Ik ben ook naar iets op zoek wat goed vult, maar waar weinig suikers in zitten en wat ook niet veel tijd nodig heeft. Haha veel eisen.
Gast- Gast
Waarom niet 10 minuten eerder opstaan en meer tijd aan je ontbijt besteden?ZachtCookie schreef:Ik eet eigenlijk elke morgen twee broodjes met een glaasje ranja of melk. Heb ook een tijdje loops gegeten. Vulden super, maar zitten zoveel suikers in. Ik ben ook naar iets op zoek wat goed vult, maar waar weinig suikers in zitten en wat ook niet veel tijd nodig heeft. Haha veel eisen.
Gast- Gast
Vanochtend was het een Whey Perfection Shake smaak cookies & cream, gemaakt met ongezoete sojamelk Het smaakte echt naar koekjes, dus niet echt heeeeeeel geschikt als ontbijt; misschien meer als lunch
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Gewoon twee boterhammen (zonnevolkoren) met beleg. De ene keer is dat fruithagel of anijshagel, de andere keer iets van appelstroop en een enkele keer chocopasta of pindakaas. Daarbij lekker een kopje thee en ik ben er klaar voor!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
dat varieert, soms gewoon 2 bruine boterhammen, knackebrod, fruit of biogardeyoghurt met cruesli en daarbij altijd een kop thee
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: