Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Hier staat voor de verandering Dora op.
Vanavond komt een superspannende aflevering van Medium!
Vanavond komt een superspannende aflevering van Medium!
Gast- Gast
Omg, bij praatjesmakers, whahHhHaha.
Vraagt Jochem (kindje wil rockster worden) 'maar wat doe je dan als er morgen 150 meisjes voor je deur staan want als rockster heb je fans'.
Zegt dat kind: Dan gooi ik er een bom op.
Vraagt Jochem (kindje wil rockster worden) 'maar wat doe je dan als er morgen 150 meisjes voor je deur staan want als rockster heb je fans'.
Gast- Gast
ProudMama schreef:FOUT! Net even met een spiegeltje mijn buik bekeken...
Ooh arme jij! Niet meer doen!
Gast- Gast
Het wordt echt met de dag erger!!Alex schreef:ProudMama schreef:FOUT! Net even met een spiegeltje mijn buik bekeken...
Ooh arme jij! Niet meer doen!
Nu valt het nog niet zo heel erg op, maar als ik mijn huid een beetje naar elkaar toe duw... vreselijk!!
Gast- Gast
Reva schreef:Omg, bij praatjesmakers, whahHhHaha.
Whahahahaha omg.
Gast- Gast
Alex schreef:Theedoosje schreef:praatjesmakers!
Noem je ons zo of is/komt dat op tv?
Zo noem ik jullie EN het is op tv
Gast- Gast
Ik heb net pizza-boterhammen gemaakt, heb er drie op, maar heb nog meer trek. Doen, of niet? Heb niet gelunched vandaag, dus...
Gast- Gast
Het is maar brood, da's hartstikke gezond..Maple schreef:Ik heb net pizza-boterhammen gemaakt, heb er drie op, maar heb nog meer trek. Doen, of niet? Heb niet gelunched vandaag, dus...
Gast- Gast
Met pizzasaus, ene berg geraspte kaas en salami... wég gezondProudMama schreef:Het is maar brood, da's hartstikke gezond..Maple schreef:Ik heb net pizza-boterhammen gemaakt, heb er drie op, maar heb nog meer trek. Doen, of niet? Heb niet gelunched vandaag, dus...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het is maar brood, da's hartstikke gezond..Maple schreef:Ik heb net pizza-boterhammen gemaakt, heb er drie op, maar heb nog meer trek. Doen, of niet? Heb niet gelunched vandaag, dus...
Nieeehieeeeet!
Gast- Gast
Dat laatste moet je gewoon wegdenken johMaple schreef:Met pizzasaus, ene berg geraspte kaas en salami... wég gezondProudMama schreef:Het is maar brood, da's hartstikke gezond..Maple schreef:Ik heb net pizza-boterhammen gemaakt, heb er drie op, maar heb nog meer trek. Doen, of niet? Heb niet gelunched vandaag, dus...
Gast- Gast
Alleen op sla en water kunnen normale mensen niet leven hoorReva schreef:ProudMama schreef:Het is maar brood, da's hartstikke gezond..Maple schreef:Ik heb net pizza-boterhammen gemaakt, heb er drie op, maar heb nog meer trek. Doen, of niet? Heb niet gelunched vandaag, dus...
Nieeehieeeeet!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Alleen op sla en water kunnen normale mensen niet leven hoorReva schreef:ProudMama schreef:Het is maar brood, da's hartstikke gezotnd..Maple schreef:Ik heb net pizza-boterhammen gemaakt, heb er drie op, maar heb nog meer trek. Doen, of niet? Heb niet gelunched vandaag, dus...
Nieeehieeeeet!
Klopt, daarom eet ik zomerstamppot
Gast- Gast
Reva schreef:Ik denk steeds dat Nouk heeft gepost...
sorry!
Heb je een suggestie voor een nieuwe avatar?
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: