Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Kut, Alex! Ga anders lekker naar buiten met A.
Ze ligt nog te slapen K. is thuis, anders had ik wel naar de plee gekund.
Ik kan het geluidloos
Mag ik bij jou op cursus?
Gast- Gast
Dikke vrouw meld zich... Kan nu al merken dat het de komende dagen warm wordt met mijn kenkels en klompvoeten...
Gast- Gast
Mag je bananen, PM? Die invriezen en dan in de blender Mjammie!
Of water met citroen. Zelfgemaakte ijsthee invriezen. Jammieeeee.
Of water met citroen. Zelfgemaakte ijsthee invriezen. Jammieeeee.
Gast- Gast
Dat mag ik wel, maar mag geen boodschappen doen
Bananen zitten trouwens wel heel veel koolhydraten in, dus dat ga ik niet zo snel eten denk ik.
Ga morgen gewoon vroeg op, en dan de hele middag slapen
Bananen zitten trouwens wel heel veel koolhydraten in, dus dat ga ik niet zo snel eten denk ik.
Ga morgen gewoon vroeg op, en dan de hele middag slapen
Gast- Gast
En je vooral NIET druk maken PM!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik zou pas bevallen met 10.000 posts. En daar gaan nog wel een aantal weken overheen...Alex schreef:ProudMama schreef:Ik dacht meer aan bevallen...
Nog 3 weken! Kop op!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, ik zou pas bevallen met 10.000 posts. En daar gaan nog wel een aantal weken overheen...Alex schreef:ProudMama schreef:Ik dacht meer aan bevallen...
Nog 3 weken! Kop op!
Ja, dus als ze over 3 weken zeggen dat ze je gaan inleiden en je hebt nog geen 10.000 posts dan moet je zeggen dat je nog niet kan bevallen omdat je nog geen 10.000 posts hebt. Ze zullen vast geen flauw idee hebben waar je op doelt.
Gast- Gast
Juist. En als ik ze voor die tijd wel heb ga ik me gewoon melden daar.Alex schreef:ProudMama schreef:Ja, ik zou pas bevallen met 10.000 posts. En daar gaan nog wel een aantal weken overheen...Alex schreef:ProudMama schreef:Ik dacht meer aan bevallen...
Nog 3 weken! Kop op!
Ja, dus als ze over 3 weken zeggen dat ze je gaan inleiden en je hebt nog geen 10.000 posts dan moet je zeggen dat je nog niet kan bevallen omdat je nog geen 10.000 posts hebt. Ze zullen vast geen flauw idee hebben waar je op doelt.
Hallo, ik kom bevallen?
Heeft u weeen?
Nee, dat niet, maar wel 10.000 posts
Gast- Gast
ProudMama schreef:Juist. En als ik ze voor die tijd wel heb ga ik me gewoon melden daar.Alex schreef:
Hallo, ik kom bevallen?
Heeft u weeen?
Nee, dat niet, maar wel 10.000 posts
Gast- Gast
Ik hoef pas om 16.00 uur...Alex schreef:Zullen we woensdag in/bij het ziekenhuis afspreken? Ik ga bloed geven.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik hoef pas om 16.00 uur...Alex schreef:Zullen we woensdag in/bij het ziekenhuis afspreken? Ik ga bloed geven.
Ja, jeeeeeeetje. Wat heb ik daar nou aan?
Gast- Gast
Tja, alleen dan had de gyn veel tijd. Ik ben bewerkelijkAlex schreef:ProudMama schreef:Ik hoef pas om 16.00 uur...Alex schreef:Zullen we woensdag in/bij het ziekenhuis afspreken? Ik ga bloed geven.
Ja, jeeeeeeetje. Wat heb ik daar nou aan?
Gast- Gast
Reva schreef:Gewoon t concert op tv, ik hoop geen fotos
Dat hoop ik ook voor je
Mensen die de lambada doen onder een legging door enzo ...
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Gewoon t concert op tv, ik hoop geen fotos
Dat hoop ik ook voor je
Mensen die de lambada doen onder een legging door enzo ...
Dat zou te ver gaan!
Echt iedereen reageerde lachend en deed mee niemand die pissig om ging lopen ofzo.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: