Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Morning!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Morning CC!!
Ja VMN, valt mij idd erg tegen, het weer.. hoop dat er nog een zonnetje komt, vandaag.
Ja VMN, valt mij idd erg tegen, het weer.. hoop dat er nog een zonnetje komt, vandaag.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik vind t warm hier hoor
Ik vind het ook heeerlijk!
(ik neem aan dat je het over de buitentemperatuur hebt)
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ga vanmiddag naar mijn oma. Op de fiets, met dreumes achterop.
Leuk !
Moet je even fietstijden app op je telefoon zetten. Kan je je snelheid zien, afstand, kcal etc
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ga vanmiddag naar mijn oma. Op de fiets, met dreumes achterop.
Jaa leuk joh!
Gast- Gast
........Reva schreef:Storm schreef:Ik ga vanmiddag naar mijn oma. Op de fiets, met dreumes achterop.
Leuk !
Moet je even fietstijden app op je telefoon zetten. Kan je je snelheid zien, afstand, kcal etc
........
........
IK HEB GEEN IPHONE!!!! (jammer genoeg...)
Gast- Gast
Ik ben weer ff weg! Nog een kopje thee drinken, dan lunchen en dan richting Maastricht om drankjes te gaan schenken (zijn allerlei feestachtige activiteiten in Maastricht).
Gast- Gast
Ikke lekker wellllllStorm schreef:........Reva schreef:Storm schreef:Ik ga vanmiddag naar mijn oma. Op de fiets, met dreumes achterop.
Leuk !
........
........
IK HEB GEEN IPHONE!!!! (jammer genoeg...)
Gast- Gast
Hahaha muts, omdat blackberry's en android-telefoons ook apps hebbenStorm schreef:Hoe kom je dan bij het app-gebeuren?Reva schreef:Oh. Whaha... Maar ik ook niet
Gast- Gast
Heerlijk? Ga zo op de koffie bij mijn ouders en heb een vest aan. Moet ik me omkleden?
Gast- Gast
Ik kan wel janken..ik wil ook een iPhone of BlackBerry, maar ik zit nog tot december bij die kut Hi vast met een stomme telefoon. En ik betaal ook nog eens veel te veel per maand.
Gast- Gast
Huh, ik heb ook android, kan ik dan ook app's erop zetten?Maple schreef:Hahaha muts, omdat blackberry's en android-telefoons ook apps hebbenStorm schreef:Hoe kom je dan bij het app-gebeuren?Reva schreef:Oh. Whaha... Maar ik ook niet
Gast- Gast
Storm schreef:Huh, ik heb ook android, kan ik dan ook app's erop zetten?Maple schreef:Hahaha muts, omdat blackberry's en android-telefoons ook apps hebbenStorm schreef:Hoe kom je dan bij het app-gebeuren?Reva schreef:Oh. Whaha... Maar ik ook niet
Jaaaa.
Gast- Gast
ik heb nog niet eens helemaal door hoe mijn telefoon werkt (sony ericksson xperia x10 mini pro)Maple schreef:Ja joh!! Uit welke ei kom jij?
Gast- Gast
Gewoon zo'n tricot vest, geen wol ofzo
Met van die punten, die kan ik tenminste knopen onder mijn uik, ongeveer het enige wat nog past...
Met van die punten, die kan ik tenminste knopen onder mijn uik, ongeveer het enige wat nog past...
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: