Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje za 25 jun 2011 - 13:26

ABE heeft even geen zin om onder haar eigen naam in te loggen. Burgemeesters vergeef me op voorhand. smile

Volgens mij moet ik zo mijn laptop weer afstaan. smile Ze is al klaar met plassen! Racemonster is het, die sjaan. Laughing
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 13:27

Sjaantje schreef:ABE heeft even geen zin om onder haar eigen naam in te loggen. Burgemeesters vergeef me op voorhand. smile

Volgens mij moet ik zo mijn laptop weer afstaan. smile Ze is al klaar met plassen! Racemonster is het, die sjaan. Laughing

Volgens mij heeft ze ook helemaal geen reuma, dat faket ze gewoon :P.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 25 jun 2011 - 13:28

June schreef:
Sjaantje schreef:ABE heeft even geen zin om onder haar eigen naam in te loggen. Burgemeesters vergeef me op voorhand. smile

Hahahaha! Dat heb ik haar vanavond al honderd keer gezegd. :P
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 13:29

Arme Sjaan I love you

Mijn ogen vallen toch stiekem wel een beetje dicht, dus ik ga toch maar slapen Sad.

Fijne avond nog met z'n tweeën!

hug Sweet dreams!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 25 jun 2011 - 13:34

Welterusten van ons beiden! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje za 25 jun 2011 - 14:21

June schreef:

Sad *snik* Sad

Zit ik even niet zelf achter de laptop... is er een hetze aan de gang tegen mij... Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 18:06

het wordt ook altijd pas gezellig al ik ga slapen he?! Jullie discrimineren zwangere vrouwen gewoon...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 18:10

Goedemorgen PM!

Oke oke, het is me al duidelijk, uitslapen met kinderen is mij gewoon niet gegund Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 18:20

doorslapen is me nu al niet meer gegunt, en dan zitten ze nog binnen dus maken geen herrie en hebben nog geen honger...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 18:20

Pff en dan krijg jij er 2!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 19:49

Gaan vandaag de mussen van het dak vallen, heb ik keelpijn. Hoe verzin je 't Suspect

Goeimorgen trouwens!

Gast
Gast

Bericht  Tiana za 25 jun 2011 - 20:02

Goedemorgen!

Hier ziet het er niet zonnig uit en het is ook niet warm No. Maar het is pas 9 uur dus misschien klaart het hier allemaal nog op?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  silly-one za 25 jun 2011 - 20:13

hier is het weer ook nog niet geweldig. Kijk ik net op weeronline blijft het tot vanavond 16.00 gewoon bewolkt. Vind ik niet erg want dan is het niet zo warm als ik moet tennissen Very Happy.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:21

Hier is het weer ook nog niet denderend. En de ene weerapplicatie zegt dat het max. 22 graden wordt vandaag, de ander beweert nog steeds dat het 26 graden wordt. Maar morgen en dinsdag gaan pas echt de mussen van het dak hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:31

Oh jemig, even terugkomend op die discussie van gister over wie Prayer is: ik denk echt Cathy. Je wordt werkelijk in elke post gebombardeerd met smile -smileys.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:33

Vergeet-me-nietje schreef:Oh jemig, even terugkomend op die discussie van gister over wie Prayer is: ik denk echt Cathy. Je wordt werkelijk in elke post gebombardeerd met smile -smileys.
Welke discussie?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:35

Vergeet-me-nietje schreef:Oh jemig, even terugkomend op die discussie van gister over wie Prayer is: ik denk echt Cathy. Je wordt werkelijk in elke post gebombardeerd met smile -smileys.
oh, ik ben dus nog niet zo'n rare ook? Da's dan al de tweede keer dat ik Cathy op dit forum ontmasker Twisted Evil (of nouja, even die veer uit m'n eigen kont halen... Dat ik vermoed dat zij het is, dan). Vind t wel frappant, ze heeft daarna niet meer gereageerd, maar heb erop gelet, online was ze wel. Nog tot ruim een uur na haar laatste reactie.

Gast
Gast

Bericht  silly-one za 25 jun 2011 - 20:37

Ik heb weer wat gemist, maar nu mis ik wel vaker het terugkomen van oude forummers. Ik zie dat echt niet. Het is nu eigenlijk wachten tot dat Cathy veel foto's gaat plaatsen en daar feedback op gaat vragen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:40

Hahaha Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:42

Zo, heb even bijgelezen.

Als ik mijn opinie mag geven: Prayer gaf gewoon antwoord op de vraag 'hoe lang kom je al op het forum'. Niks meer, niks minder. Ik vind het kinderachtig dat meerdere mensen door blijven zagen over wie ze al dan niet voorheen was. Kom op, let it go, denk ik dan. Als ze het niet wil zeggen is het haar goed recht, vind ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:46

Maar als zij anoniem wil blijven, moet ze niet min of meer binnen komen vallen met de mededeling dat ze hier al 7 jaar komt. Dat vind ik gewoon de aandacht over je afroepen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:47

Maple schreef:Maar als zij anoniem wil blijven, moet ze niet min of meer binnen komen vallen met de mededeling dat ze hier al 7 jaar komt. Dat vind ik gewoon de aandacht over je afroepen.
Dat vind ik onzin. Hoezo mag iemand dat niet gewoon zeggen? Ik denk dat het eerder aan de mensen zelf ligt, die zijn zo nieuwsgierig dat ze gelijk willen weten wie Prayer (in dit geval) voorheen was.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:48

Storm schreef:Zo, heb even bijgelezen.

Als ik mijn opinie mag geven: Prayer gaf gewoon antwoord op de vraag 'hoe lang kom je al op het forum'. Niks meer, niks minder. Ik vind het kinderachtig dat meerdere mensen door blijven zagen over wie ze al dan niet voorheen was. Kom op, let it go, denk ik dan. Als ze het niet wil zeggen is het haar goed recht, vind ik.
Nou ja, ik vind wel dat je als iemand die al langer meegaat op het forum kunt weten dat je met reacties in zo'n topic vragen uitlokt. En als je daar dan op blijft reageren zoals zij doet, dan wekt dat nieuwsgierigheid/irritatie op.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:48

Storm schreef:
Maple schreef:Maar als zij anoniem wil blijven, moet ze niet min of meer binnen komen vallen met de mededeling dat ze hier al 7 jaar komt. Dat vind ik gewoon de aandacht over je afroepen.
Dat vind ik onzin. Hoezo mag iemand dat niet gewoon zeggen? Ik denk dat het eerder aan de mensen zelf ligt, die zijn zo nieuwsgierig dat ze gelijk willen weten wie Prayer (in dit geval) voorheen was.
Ja maar dat wéét je toch, dat mensen zo nieuwsgierig zijn? Dus als je anoniem wil blijven, moet je niet de kat op het spek binden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:51

Toch blijf ik erbij dat forummers zelf niet zo nieuwsgierig moeten zijn, ik verbaas me er echt over dat er bijna een rel ontstaat omdat iemand niet wil zeggen wie ze voorheen was. Dan wordt het gegooid op 'ze roept het zelf over zich af'. Ze zegt nota bene zelf nog dat ze er misschien nog mee gaat komen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: