Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
June schreef:Merai schreef:June schreef:Dat verandert alles, Merai. Dan denk ik inderdaad dat een zwangere buik mooier is.
Jeeeej, sarcasme doorgevoerd op het forum
Haha, ik probeer het heus weleens, maar hier gaan mensen er vaak heel serieus op in (gelukkig heb ik daar in het echt nooit last van ).
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Die moeten ze gaan halen met de 36 weken, let maar op. Met 26 weken voor paniek zorgen, 10 weken later het vertikken om eruit te komen...Youandi schreef:Meeeennnnn PM! Ik word steeds nieuwsgieriger naar wanneer die twee kleintjes van jou de wereld gaan zien!!!
Anders geef me even het telefoonnummer van die kleintjes, dan spreek ik ze tegen die tijd wel streng toe!
Gast- Gast
Twijfelde al of het wel echt mijn kinderen zijn, ze schijnen korte beentjes te hebben.Merai schreef:ProudMama schreef:Die moeten ze gaan halen met de 36 weken, let maar op. Met 26 weken voor paniek zorgen, 10 weken later het vertikken om eruit te komen...Youandi schreef:Meeeennnnn PM! Ik word steeds nieuwsgieriger naar wanneer die twee kleintjes van jou de wereld gaan zien!!!
Nu al eigenwijs, dat wordt nog wat
Maar als ze met 36 weken nog geen aanstalten maken om te komen twijfel ik geen seconde meer, dan hebben ze duidelijk mijn genen
Gast- Gast
Ik mis W.
Merai- Ratel
ProudMama schreef:Twijfelde al of het wel echt mijn kinderen zijn, ze schijnen korte beentjes te hebben.Merai schreef:ProudMama schreef:Die moeten ze gaan halen met de 36 weken, let maar op. Met 26 weken voor paniek zorgen, 10 weken later het vertikken om eruit te komen...Youandi schreef:Meeeennnnn PM! Ik word steeds nieuwsgieriger naar wanneer die twee kleintjes van jou de wereld gaan zien!!!
Nu al eigenwijs, dat wordt nog wat
Maar als ze met 36 weken nog geen aanstalten maken om te komen twijfel ik geen seconde meer, dan hebben ze duidelijk mijn genen
Haha Nou dan hoop ik maar dat ze van jou zijn
Merai- Ratel
Plaatje met 2 + 2 = 4... Nog een tweeling????June schreef:ProudMama schreef:Die moeten ze gaan halen met de 36 weken, let maar op. Met 26 weken voor paniek zorgen, 10 weken later het vertikken om eruit te komen...Youandi schreef:Meeeennnnn PM! Ik word steeds nieuwsgieriger naar wanneer die twee kleintjes van jou de wereld gaan zien!!!
Anders geef me even het telefoonnummer van die kleintjes, dan spreek ik ze tegen die tijd wel streng toe!
Gast- Gast
Merai schreef:Hoe gaat het met jou Youandi? Nog nieuws over je zus? En schiet het al wat op met het regelen van de bruiloft?
De laatste scan wees uit dat het gezwel bijna weg is. Duimen nu dus dat de chemo's en bestralingen nog een paar weken doorwerken en dan over 5 weken weten we of het écht weg is. Mijn zus haar gezondheid lijkt vooruit te gaan; ze is wat actiever en voelt haar energie terug komen. Haar spijsvertering komt ook weer op gang.
Met de bruiloft gaat het goed! Eigenlijk alles al rond. Mijn vriend moet nog een pak en we moeten nog een restaurant regelen, maar verder voelt alles tot nu toe goed!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als je gek ben op een uitstekende navel en striae is het prachtig!June schreef:Dat verandert alles, Merai. Dan denk ik inderdaad dat een zwangere buik mooier is.
Zoiets:
Of zoiets:
Enquête?
Gast- Gast
ProudMama schreef:
Plaatje met 2 + 2 = 4... Nog een tweeling????
Papa + mama + 2 kindjes = 4?
Laatst aangepast door June op za 25 jun 2011 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Youandi schreef:Merai schreef:Hoe gaat het met jou Youandi? Nog nieuws over je zus? En schiet het al wat op met het regelen van de bruiloft?
De laatste scan wees uit dat het gezwel bijna weg is. Duimen nu dus dat de chemo's en bestralingen nog een paar weken doorwerken en dan over 5 weken weten we of het écht weg is. Mijn zus haar gezondheid lijkt vooruit te gaan; ze is wat actiever en voelt haar energie terug komen. Haar spijsvertering komt ook weer op gang.
Met de bruiloft gaat het goed! Eigenlijk alles al rond. Mijn vriend moet nog een pak en we moeten nog een restaurant regelen, maar verder voelt alles tot nu toe goed!
Dat had ik inderdaad al in je topic gelezen (dacht ik?), wat een fijn nieuws! Ik duim met jullie mee dat ze over vijf weken echt schoon is! Het lijkt me wel fijn dat je haar weer ziet opleven!
En leuk die bruiloft, lijkt me super om te regelen allemaal. Mooi dat het goed voelt!
Merai- Ratel
June schreef:ProudMama schreef:Als je gek ben op een uitstekende navel en striae is het prachtig!June schreef:Dat verandert alles, Merai. Dan denk ik inderdaad dat een zwangere buik mooier is.
Zoiets:
*
Of zoiets:
*
Enquête?
Whaha zou ik doen, ik ben heeeeel benieuwd naar de uitslag
Merai- Ratel
Stuiterbal schreef:oke dit is weer top tempo vanavond ze te merken.....
Maar hier is alles oke !!!
Ja je moet er even inkomen haha! Fijn dat het goed gaat! Beetje bijgekomen van al het gedoe met je ex?
Merai- Ratel
PM, die van hem is gewoon oprecht groter
Merai- Ratel
Oke, dan is 2 + 2 = 4 goed
Nee, zo erg in mijn buik nog niet. Met de nadruk op NOG als je nog 3,5 week blijven zitten...
Nee, zo erg in mijn buik nog niet. Met de nadruk op NOG als je nog 3,5 week blijven zitten...
Gast- Gast
Wij zijn ook heel blij en opgelucht Maar het is nog niet weg, dus niet té positief...
Gast- Gast
+1Stuiterbal schreef:Youandi wat een goed nieuws van je zus !!! Ben blij dat te horen !
Mijn oma is zo ver ze weten ook helemaal kankercellen- vrij! Dus ze kunnen echt veel tegenwoordig!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Oke, dan is 2 + 2 = 4 goed
Maar daarna vergeet je alles, want dan heb je twee schattige kindjes
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:Ik mis W.
. Vlieg hem achterna dan!
Eer ik daar ben stapt hij al bijna weer in het vliegtuig terug Moet ook niet zeuren, maar hij is gewoon zo lief en fijn om bij te zijn
Merai- Ratel
Merai schreef:Stuiterbal schreef:oke dit is weer top tempo vanavond ze te merken.....
Maar hier is alles oke !!!
Ja je moet er even inkomen haha! Fijn dat het goed gaat! Beetje bijgekomen van al het gedoe met je ex?
Nou ja bijgekomen..... ik probeer me niet meer klein te laten krijgen en tot nu toe lukt het aardig. Maar het is zenuwslopend....
Ik probeer erin te komen hoor hahahaha
Gast- Gast
Alleen moet ik iedere keer als ze huilen mijn buik eerst oprollen voor ik op kan staan en er over struikel...June schreef:ProudMama schreef:Oke, dan is 2 + 2 = 4 goed
Maar daarna vergeet je alles, want dan heb je twee schattige kindjes
Gast- Gast
Pfff.. ik heb medelijden met je PM, maar straks, als ze er zijn... dan is deze hele lastige tijd waarschijnlijk zo naar de achtergrond verdwenen!
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: