Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
June schreef:ProudMama schreef:Ja joh, ik zeg gewoon dat ik een bierbuik heb, anders kan ik het flirten wel vergeten.
Gewoon iets aan wat afkleed, niemand die het dan ziet joh
Nee, dat denk ik ook niet inderdaad. Beetje verhullende kleding en je ziet niets meer .
Denk je niet dat een zwangere buik aantrekkelijker is dan een bierbuik ter grootte van een tweelingzwangerschap van 31 weken?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Is ook zo hoor, Merai. Ik merk gewoon dat ik heel erg bang word om hem kwijt te raken, omdat ik het gewoon heel fijn heb met hem. En met haar heeft hij natuurlijk een verleden van 3,5 jaar. Aan de andere kant: met haar heeft hij natuurlijk een verleden van 3,5 jaar.
Gast- Gast
Merai schreef:June schreef:ProudMama schreef:Ja joh, ik zeg gewoon dat ik een bierbuik heb, anders kan ik het flirten wel vergeten.
Nee, dat denk ik ook niet inderdaad. Beetje verhullende kleding en je ziet niets meer .
Denk je niet dat een zwangere buik aantrekkelijker is dan een bierbuik ter grootte van een tweelingzwangerschap van 31 weken?
Nee joh, bierbuiken zijn hip. De buik van een zwangerschap gaat ook weer weg, zodra die kindjes eruit zijn!
Gast- Gast
Merai schreef:Klinkt trouwens sjiek Alex, zo'n 6 gangen diner. Zit je daar wel op te wachten nu?
Nee, totaal niet. Ik had vanmorgen ruzie met de weegschaal en wilde vandaag niet eten.
Lief dat je de kaartjes opnieuw hebt besteld!
Gast- Gast
June schreef:Merai, misschien moet je even vertellen wat jouw idee was . Ik dacht er daarna nog even aan en kwam tot de conclusie dat ik het echt een grappig, maar best wel onhaalbaar idee vond .
Ik wilde een stempel kopen, zo'n mooie met een vierkant kader eromheen. En dan op de achterkant stempelen
Merai- Ratel
Alex schreef:Merai schreef:Klinkt trouwens sjiek Alex, zo'n 6 gangen diner. Zit je daar wel op te wachten nu?
Nee, totaal niet. Ik had vanmorgen ruzie met de weegschaal en wilde vandaag niet eten.
Lief dat je de kaartjes opnieuw hebt besteld!
Dat lijkt me ook lastig voor je, weten zij wel van je eetprobleem? Ik vind dat ze daar best rekening mee mogen houden.
Merai- Ratel
Alex schreef:Merai schreef:Klinkt trouwens sjiek Alex, zo'n 6 gangen diner. Zit je daar wel op te wachten nu?
Rot, Alex. Kan me voorstellen dat je niet echt op zo'n diner zit te wachten op dit moment.
Gast- Gast
June schreef:Is ook zo hoor, Merai. Ik merk gewoon dat ik heel erg bang word om hem kwijt te raken, omdat ik het gewoon heel fijn heb met hem. En met haar heeft hij natuurlijk een verleden van 3,5 jaar. Aan de andere kant: met haar heeft hij natuurlijk een verleden van 3,5 jaar.
Ik kan het me voorstellen maar je bent een topwijf en dat vindt hij ook Dus geloof hem maar, anders zou hij het niet zeggen!
Merai- Ratel
Euh... 32 weken en 4 dagen he?!Merai schreef:June schreef:ProudMama schreef:Ja joh, ik zeg gewoon dat ik een bierbuik heb, anders kan ik het flirten wel vergeten.
Gast- Gast
June schreef:Thanks Merai
Merai- Ratel
Alex lieve schat, je bent zo'n mooie vrouw!! Ik vind het zo rot voor je dat je je zo voelt...!!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Euh... 32 weken en 4 dagen he?!Merai schreef:June schreef:ProudMama schreef:Ja joh, ik zeg gewoon dat ik een bierbuik heb, anders kan ik het flirten wel vergeten.
Ik twijfelde al maar dacht, beter te laag dan te hoog gokken Maar eh... bij deze de rectificatie:
Denk je niet dat een zwangere buik aantrekkelijker is dan een bierbuik ter grootte van een tweelingzwangerschap van 32 weken en 4 dagen?
Merai- Ratel
Hoe gaat het met jou Youandi? Nog nieuws over je zus? En schiet het al wat op met het regelen van de bruiloft?
Merai- Ratel
Meeeennnnn PM! Ik word steeds nieuwsgieriger naar wanneer die twee kleintjes van jou de wereld gaan zien!!!
Gast- Gast
Dat verandert alles, Merai. Dan denk ik inderdaad dat een zwangere buik mooier is.
Gast- Gast
June schreef:Dat verandert alles, Merai. Dan denk ik inderdaad dat een zwangere buik mooier is.
Jeeeej, sarcasme doorgevoerd op het forum
Merai- Ratel
Stuiterbal schreef:Hallo Allemaal !!!
Hallo! Hoe gaat het met je?
Merai- Ratel
Die moeten ze gaan halen met de 36 weken, let maar op. Met 26 weken voor paniek zorgen, 10 weken later het vertikken om eruit te komen...Youandi schreef:Meeeennnnn PM! Ik word steeds nieuwsgieriger naar wanneer die twee kleintjes van jou de wereld gaan zien!!!
Gast- Gast
Merai schreef:June schreef:Dat verandert alles, Merai. Dan denk ik inderdaad dat een zwangere buik mooier is.
Jeeeej, sarcasme doorgevoerd op het forum
Haha, ik probeer het heus weleens, maar hier gaan mensen er vaak heel serieus op in (gelukkig heb ik daar in het echt nooit last van ).
Gast- Gast
Als je gek ben op een uitstekende navel en striae is het prachtig!June schreef:Dat verandert alles, Merai. Dan denk ik inderdaad dat een zwangere buik mooier is.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die moeten ze gaan halen met de 36 weken, let maar op. Met 26 weken voor paniek zorgen, 10 weken later het vertikken om eruit te komen...Youandi schreef:Meeeennnnn PM! Ik word steeds nieuwsgieriger naar wanneer die twee kleintjes van jou de wereld gaan zien!!!
Nu al eigenwijs, dat wordt nog wat
Merai- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: