Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Hallo Wat zijn de plannen voor vanavond?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Ik ga stappen met vrienden, ff lekker dronken worden...
Verzin eens wat nieuws
Merai- Ratel
Hallo allemaal, daar ben ik weer!
Ik ga vanavond nog wat doen aan mijn studie en verder straks even met een vriendin iets drinken in een nieuw café waar mijn vriend vandaag voor het eerst gaat werken. Hij is ook nog om twaalf uur jarig !
Ik ga vanavond nog wat doen aan mijn studie en verder straks even met een vriendin iets drinken in een nieuw café waar mijn vriend vandaag voor het eerst gaat werken. Hij is ook nog om twaalf uur jarig !
Gast- Gast
En met je dikke buik tegen al die mannen aanschuren zeker? Niet te gek he!ProudMama schreef:Ik ga stappen met vrienden, ff lekker dronken worden...
Gast- Gast
June schreef:Hallo allemaal, daar ben ik weer!
Aaah
Merai- Ratel
De vorige keer was etentje en strandwandeling hoor. O, en bios.Merai schreef:ProudMama schreef:Ik ga stappen met vrienden, ff lekker dronken worden...
Verzin eens wat nieuws
Gast- Gast
ProudMama schreef:De vorige keer was etentje en strandwandeling hoor. O, en bios.Merai schreef:ProudMama schreef:Ik ga stappen met vrienden, ff lekker dronken worden...
Verzin eens wat nieuws
Merai- Ratel
Ik ben bij mijn schoonouders aan het eten, ze koken uitgebreid voor ons (6 gangen).
Gast- Gast
Ja joh, ik zeg gewoon dat ik een bierbuik heb, anders kan ik het flirten wel vergeten.Storm schreef:En met je dikke buik tegen al die mannen aanschuren zeker? Niet te gek he!ProudMama schreef:Ik ga stappen met vrienden, ff lekker dronken worden...
Gewoon iets aan wat afkleed, niemand die het dan ziet joh
Gast- Gast
Ik heb een lekker relax avondje! Was van plan om een taartje te gaan maken want ik zou morgen naar een vriendin gaan voor haar verjaardag maar het is verzet. Dus nu geen plannen voor vanavond en geen plannen voor morgen, dat vind ik wel jammer. Heb wel zin om iets te doen.
Merai- Ratel
Merai schreef:June schreef:Hallo allemaal, daar ben ik weer!
AaahIk heb toch maar nieuwe kaartjes besteld
Haha . Wat erg. Die andere ga je gewoon nooit laten zien of wel?
De ex van V. belde hem trouwens vanochtend om half vijf en hij vertelde me vanochtend dat het uit is met haar en haar vriend. Mijn conclusie: ze wil hem terug. Echt fijn , zeker na donderdag .
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:June schreef:Hallo allemaal, daar ben ik weer!
AaahIk heb toch maar nieuwe kaartjes besteld
Haha . Wat erg. Die andere ga je gewoon nooit laten zien of wel?
De ex van V. belde hem trouwens vanochtend om half vijf en hij vertelde me vanochtend dat het uit is met haar en haar vriend. Mijn conclusie: ze wil hem terug. Echt fijn , zeker na donderdag .
Ik denk van niet
Pff wat een stom wijf! Is hij wel duidelijk naar haar (en jou)?
Merai- Ratel
Merai schreef:Ik heb een lekker relax avondje! Was van plan om een taartje te gaan maken want ik zou morgen naar een vriendin gaan voor haar verjaardag maar het is verzet. Dus nu geen plannen voor vanavond en geen plannen voor morgen, dat vind ik wel jammer. Heb wel zin om iets te doen.
Ben je niet moe na een dag hard werken? Of heb je niet hard gewerkt ? Je mag ook wel een taartje voor V. maken en dan komen brengen! Ik heb 'm zelfs verteld waar ik je van ken .
Gast- Gast
Merai schreef:Pff wat een stom wijf! Is hij wel duidelijk naar haar (en jou)?
Ik was een beetje van slag, maar hij wist dat donderdag al en had het toen natuurlijk niet verteld, omdat ik al compleet dronken en een béétje overstuur was . Dat vond ik natuurlijk niet zo leuk, maar wel begrijpelijk. Ik heb vanochtend wel gezegd dat ik me zorgen maakte en dat ik vond dat hij wel even wat duidelijker mag laten merken dat ik me geen zorgen moet maken. Toen kreeg ik heel veel kusjes en de mededeling dat ik heel leuk ben en dat hij het echt niet uit gaat maken .
Ik ga volgende week wel nog even zeggen dat ik wil dat hij duidelijk is naar haar toe en dat ik wel wil dat hij eerlijk is in wat zij zegt. Hij mag best contact met haar hebben, maar dan wel open naar mij toe, anders vind ik het niet leuk
Gast- Gast
Alex schreef:Over wat voor kaartjes gaat het? En wie is V?
Kaartjes moet je aan Merai vragen
V is mijn vriend.
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:Ik heb een lekker relax avondje! Was van plan om een taartje te gaan maken want ik zou morgen naar een vriendin gaan voor haar verjaardag maar het is verzet. Dus nu geen plannen voor vanavond en geen plannen voor morgen, dat vind ik wel jammer. Heb wel zin om iets te doen.
Ben je niet moe na een dag hard werken? Of heb je niet hard gewerkt ? Je mag ook wel een taartje voor V. maken en dan komen brengen! Ik heb 'm zelfs verteld waar ik je van ken .
Ik heb al een middagdutje gedaan Haha wat goed dat je het verteld hebt!
Alex, ik had visitekaartjes besteld als cadeautje voor de verjaardag van mijn vriend. Heel mooi in de stijl van de website die ik voor hem heb gemaakt etc. Had er alleen niet opgezet dat hij d.rummer is Dus ik was met Smikkell en June aan het overleggen hoe ik het zou oplossen en zij gingen voor nieuwe kaartjes. Dat heb ik dus nu maar gedaan
En V. is het vriendje van June
Laatst aangepast door Merai op za 25 jun 2011 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Klinkt trouwens sjiek Alex, zo'n 6 gangen diner. Zit je daar wel op te wachten nu?
Merai- Ratel
Merai, misschien moet je even vertellen wat jouw idee was . Ik dacht er daarna nog even aan en kwam tot de conclusie dat ik het echt een grappig, maar best wel onhaalbaar idee vond .
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:Over wat voor kaartjes gaat het? En wie is V?
Kaartjes moet je aan Merai vragen
V is mijn vriend.
Oké maar dan snap ik het nog niet.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja joh, ik zeg gewoon dat ik een bierbuik heb, anders kan ik het flirten wel vergeten.
Gewoon iets aan wat afkleed, niemand die het dan ziet joh
Nee, dat denk ik ook niet inderdaad. Beetje verhullende kleding en je ziet niets meer .
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:Pff wat een stom wijf! Is hij wel duidelijk naar haar (en jou)?
Ik was een beetje van slag, maar hij wist dat donderdag al en had het toen natuurlijk niet verteld, omdat ik al compleet dronken en een béétje overstuur was . Dat vond ik natuurlijk niet zo leuk, maar wel begrijpelijk. Ik heb vanochtend wel gezegd dat ik me zorgen maakte en dat ik vond dat hij wel even wat duidelijker mag laten merken dat ik me geen zorgen moet maken. Toen kreeg ik heel veel kusjes en de mededeling dat ik heel leuk ben en dat hij het echt niet uit gaat maken .
Ik ga volgende week wel nog even zeggen dat ik wil dat hij duidelijk is naar haar toe en dat ik wel wil dat hij eerlijk is in wat zij zegt. Hij mag best contact met haar hebben, maar dan wel open naar mij toe, anders vind ik het niet leuk
Nee dat kan ik me voorstellen, maar zo te horen is hij wel duidelijk en weet hij ook wat hij wil. Dat is dan wel weer fijn What doesn't kill you(r relationshop) makes you(r relationship) stronger
Merai- Ratel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: