Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Ja was heerlijk. Had magere burgers gekozen, bruine bollen ipv witte normaal en yoghurtmayo ipv de gewone mayo Dus vond het redelijk verantwoord En dus met sla en ui er bij
Gast- Gast
Doet pakketpost er langer over dan gewone post?
Ik heb een boek gekocht van een meisje. Dat meisje zegt dat ze donderdagmiddag het boek heeft verzonden. Ik heb nog niets ontvangen.
Is dit normaal?
Ik heb een boek gekocht van een meisje. Dat meisje zegt dat ze donderdagmiddag het boek heeft verzonden. Ik heb nog niets ontvangen.
Is dit normaal?
Gast- Gast
Jade: Pakketpost heb je de volgende dag. Heb je geen track & trace code gekregen? Daar zou ik ff om vragen, kan je checken waar het blijft
TD: Klinkt erg lekker, maar die wordt het toch heel burgerlijk bloemkool... Die ligt er al 2 dagen, anders moet ik m weggooien, ook zo zonde.
TD: Klinkt erg lekker, maar die wordt het toch heel burgerlijk bloemkool... Die ligt er al 2 dagen, anders moet ik m weggooien, ook zo zonde.
Gast- Gast
Jade, dan hoop ik dat je pakketje snel komt.
Hier pasta gegeten, lekker makkelijk op zaterdag.
Hier pasta gegeten, lekker makkelijk op zaterdag.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Jade: Pakketpost heb je de volgende dag. Heb je geen track & trace code gekregen? Daar zou ik ff om vragen, kan je checken waar het blijft
Oe das ook erg lekker! Wat ga je er bij eten? En je houdt het nog goed vol of niet met die kleintjes?
Gast- Gast
Goedenavond (bijna)!!
Even een paar uurtjes thuis en dan weer doorcrossen naar een verjaardag... En ik ben de trotse eigenaar van een heule mooie roze koffer
Even een paar uurtjes thuis en dan weer doorcrossen naar een verjaardag... En ik ben de trotse eigenaar van een heule mooie roze koffer
Gast- Gast
Ik leef maar half meer dit weekend, gisteravond uit eten geweest en straks foto's kijken van mijn reis!
Gast- Gast
Maple schreef:Goedenavond (bijna)!!
Owww roze is zo praktisch op het vliegveld! De hel groene of gele koffers hadden wij ook altijd het snelste van de band met onze reis!
Gast- Gast
Met gekookte aardappels, schnitzel en wat rauwkost. Lekker Hollands vandaag.
Het wordt nu echt met de dag zwaarder, ik wordt ook met de dag dikker met 2 die te hard groeien.
Ik hou m'n hart vast hoe dat over 3 weken gaat...
En behoorlijk last van krampjes, al mijn spieren gaan in protest tegen het gewicht.
Het wordt nu echt met de dag zwaarder, ik wordt ook met de dag dikker met 2 die te hard groeien.
En behoorlijk last van krampjes, al mijn spieren gaan in protest tegen het gewicht.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jade: Pakketpost heb je de volgende dag. Heb je geen track & trace code gekregen? Daar zou ik ff om vragen, kan je checken waar het blijft
Ik heb het meteen naar de code gevraagd. Ik ben altijd al zo bang dat ik iets niet krijg
Gast- Gast
En wat geeft de code aan als je die invult op de site?Jade schreef:ProudMama schreef:Jade: Pakketpost heb je de volgende dag. Heb je geen track & trace code gekregen? Daar zou ik ff om vragen, kan je checken waar het blijft
Ik heb het meteen naar de code gevraagd. Ik ben altijd al zo bang dat ik iets niet krijg
Gast- Gast
En weer een oproepavond te gaan!
Ik kan alleen niet hier rond blijven hangen! Zodra ik op internet zit, kan ik niet meer gebeld worden!
En moet bereikbaar zijn.. Hmpfz!
Ik kan alleen niet hier rond blijven hangen! Zodra ik op internet zit, kan ik niet meer gebeld worden!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
[quote="Burn"]En weer een oproepavond te gaan!
En moet bereikbaar zijn.. Hmpfz![/quoteDa's toch ideaal. Gewoon lekker forummen, dan heb je zeker te weten een rustig avondje
En moet bereikbaar zijn.. Hmpfz![/quoteDa's toch ideaal. Gewoon lekker forummen, dan heb je zeker te weten een rustig avondje
Gast- Gast
Burn schreef:En weer een oproepavond te gaan!
Heb je internet over de telefoonlijn?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Met gekookte aardappels, schnitzel en wat rauwkost. Lekker Hollands vandaag.
Oei die TE hard groeien? Kan dat mis gaan op een gegeven moment dan?
(en klinkt goed jullie eten! )
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga zo pizza maken met mijn zusje
Leuk ! Ik ga zo ook pizza eten :-)
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
@ PM.. Beetje lullig in zo'n druk weekend!
@ Jade, kweeni! Heb volgens mij gewoon normaal internet op m'n mob!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:@ PM.. Beetje lullig in zo'n druk weekend!
Wat doe je ook weer voor werk?
Gast- Gast
Ze kunnen te groot worden wat dus complicaties geven bij de bevalling. Maar ik beval toch met 36 weken, dus dat zal wel meevallen hoop ik.
Het gevaarlijkste is dat ze, als ze eenmaal geboren zijn, zelf de bloedsuiker niet op pijl kunnen houden. Maar dat is ook op te lossen hoor, alleen moeten ze extra in de gaten gehouden worden.
Misschien blijken ze bij de volgende echo wel volgens de norm te groeien omdat mijn bloedsuikers lager zijn, maar dat weet ik woensdag pas!
Het gevaarlijkste is dat ze, als ze eenmaal geboren zijn, zelf de bloedsuiker niet op pijl kunnen houden. Maar dat is ook op te lossen hoor, alleen moeten ze extra in de gaten gehouden worden.
Misschien blijken ze bij de volgende echo wel volgens de norm te groeien omdat mijn bloedsuikers lager zijn, maar dat weet ik woensdag pas!
Gast- Gast
Da's waar. Dan moet je wel heeeeeel onschuldig kunnen kijken als ze er achter komenBurn schreef:@ PM.. Beetje lullig in zo'n druk weekend!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ze kunnen te groot worden wat dus complicaties geven bij de bevalling. Maar ik beval toch met 36 weken, dus dat zal wel meevallen hoop ik.
Oh oke. Ik duim voor je dat het mee gaat vallen
Ik moet de was nog ophangen en een nieuwe was er in...maar ben niet meer vooruit te branden
Gast- Gast
Wat voor?Qiara schreef:Smikkell schreef:Ik ga zo pizza maken met mijn zusje
Leuk ! Ik ga zo ook pizza eten :-)
Ja, mijn zusje belde dat ze kwam logeren en daar heb ik heel veel zin in.
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: