Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Jeanette schreef:Najaa, ik wacht het gewoon maar af. Alleen ik haat wachten haha!
Ja wachten is irritant Maar hopelijk wordt het wachten beloont
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Ik schrok me rot van al die "Ik besloten..." topics!
Haha, ik ook! Ik was echt opgelucht toen ik de inhoud las...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jawel, maar die was kut en dus deed ik hem weg. Maar een slecht werkende stofzuiger was toch fijner dan geen stofzuiger. Nu heb ik weer een goed werkende stofzuigerProudMama schreef:Had je die eerst niet dan?
Gast- Gast
Ja, die garantie kan ik niet geven, denk. Ik ben zelf niet zo'n goede huisvrouw. Vooral een luie huisvrouw.Theedoosje schreef:Dus het wordt weer heel schoon bj Smikkel
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, die garantie kan ik niet geven, denk. Ik ben zelf niet zo'n goede huisvrouw. Vooral een luie huisvrouw.Theedoosje schreef:Dus het wordt weer heel schoon bj Smikkel
Heb je gen stofzuiger genomen dan die vanzelf gaat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb een stofzuiger Ik heb een stofzuiger
Jij doet in het vervolg fluitend het huishouden
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Nee, daar was geen budget voor.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ja, die garantie kan ik niet geven, denk. Ik ben zelf niet zo'n goede huisvrouw. Vooral een luie huisvrouw.Theedoosje schreef:Dus het wordt weer heel schoon bj Smikkel
Heb je gen stofzuiger genomen dan die vanzelf gaat?
Gast- Gast
Ze bestaan wel, die zelf stofzuigende stofzuigers. Draadloos, en wanneer ze ergens tegen aan rijden gaan ze een andere kant op..ProudMama schreef:Dat lijkt me ideaal. En een zelf dweilende dweil...
Gast- Gast
Ja, maar ik geloof nooit dat die ook de hoekjes en gaatjes zuigen en achter de gordijnen enz.
Gast- Gast
Nee, dat denk ik ook niet. En ook niet onder de bank.ProudMama schreef:Ja, maar ik geloof nooit dat die ook de hoekjes en gaatjes zuigen en achter de gordijnen enz.
Gast- Gast
Kan je net zo goed een man nemen. Die doen dat ook niet.Smikkell schreef:Nee, dat denk ik ook niet. En ook niet onder de bank.ProudMama schreef:Ja, maar ik geloof nooit dat die ook de hoekjes en gaatjes zuigen en achter de gordijnen enz.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Kan je net zo goed een man nemen. Die doen dat ook niet.Smikkell schreef:Nee, dat denk ik ook niet. En ook niet onder de bank.ProudMama schreef:Ja, maar ik geloof nooit dat die ook de hoekjes en gaatjes zuigen en achter de gordijnen enz.
Gast- Gast
Ze zijn in het onderhoud en dagelijks leven wel minder gebruiksvriendelijk als zo´n stofzuiger hoor.Smikkell schreef:Ja, een man....
Gast- Gast
Dan heb ik toch liever een man eigenlijk
Pff heb net 2 broodjes hamburger gehad met sla en zo, maar zit nu vol
Pff heb net 2 broodjes hamburger gehad met sla en zo, maar zit nu vol
Gast- Gast
Oeh, lekker TD.
Ik ga ook eens nadenken wat we moeten eten... geen zin om te koken eigenlijk!
Ik ga ook eens nadenken wat we moeten eten... geen zin om te koken eigenlijk!
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: