Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Ik zou voor glazen plankjes gaan, dan weet je zeker dat ze goed blijven.
Ow? Die zijn er ook? Problem Solved!
Gast- Gast
Goedemiddag allemaal!!
Pfff, ik denk heel de tijd aan mijn date van vorige week. We hebben wel afgesproken dat we nog een keer gaan daten, maar hebben nog niks concreets gepland. Van de week hebben we wat berichtjes over en weer gestuurd. Ik vind hem zo ontzettend leuk, maar ik wil niet te wanhopig op hem overkomen. Nu zou ik hem het liefst willen smsen wanneer hij tijd en zin heeft, maar ik wil ook weer niet te snel gaan. Na hoelang hadden jullie de 2de date gepland?
Pfff, ik denk heel de tijd aan mijn date van vorige week. We hebben wel afgesproken dat we nog een keer gaan daten, maar hebben nog niks concreets gepland. Van de week hebben we wat berichtjes over en weer gestuurd. Ik vind hem zo ontzettend leuk, maar ik wil niet te wanhopig op hem overkomen. Nu zou ik hem het liefst willen smsen wanneer hij tijd en zin heeft, maar ik wil ook weer niet te snel gaan. Na hoelang hadden jullie de 2de date gepland?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Oe leuk Jeanette
Heb geen idee hoelang er tussen zat bij ons, een week of zo? Het was toen geen date meer want toen hadden we al wat met elkaar
Maar anders vraag je hem gewoon om wat mee te gaan drinken of bj jou op de koffie komt of zo?
Heb geen idee hoelang er tussen zat bij ons, een week of zo? Het was toen geen date meer want toen hadden we al wat met elkaar
Maar anders vraag je hem gewoon om wat mee te gaan drinken of bj jou op de koffie komt of zo?
Gast- Gast
Bedankt Pien!
Ik kan hem alleen met geen mogelijkheid googlen haha
Ik kan hem alleen met geen mogelijkheid googlen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Bij Ikea weet ik niet hoor, zou je ff op de site moeten kijken.Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Ik zou voor glazen plankjes gaan, dan weet je zeker dat ze goed blijven.
Anders hebben ze ze zeker te weten bij een bouwmarkt.
Gast- Gast
Denk dat ik hem straks toch maar een berichtje ga sturen haha. Het is alleen een beetje balen dat hij een uur rijden van mij vandaan woont. Maar hij is zoooooo leuk!
ProudMama schreef:Bij Ikea weet ik niet hoor, zou je ff op de site moeten kijken.Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Ik zou voor glazen plankjes gaan, dan weet je zeker dat ze goed blijven.
Anders hebben ze ze zeker te weten bij een bouwmarkt.
Dat had ik door hoor. Maar wist niet dat ze er ook in glas waren. Glas is natuurlijk altijd goed.
Jeanette; Vertel!?
Gast- Gast
Nou, een tijdje geleden kwam er zo'n monteur langs op mijn werk en hij was leeeeuk!! Wat nog leuker was, is dat hij vroeg of ik met hem wilde daten en vroeg mijn nummer. Deze uit perplex wss waarschijnlijk verkeerd gezegd (wat ook was, hij dacht dat ik hem expres het verkeerde nummer had gegeven ). Hem dus opgezocht via Facebook en berichtjes verstuurd. Afgelopen zaterdag ben ik bij hem geweest en hebben we gezoend enzo en hij is zoooo leuk!! Nu wil ik hem dolgraag weer eens zien!
Whahaha, ja stom he? Ga hem nu smsen, ben benieuwd!
Jeanette schreef:Whahaha, ja stom he? Ga hem nu smsen, ben benieuwd!
Goedzo! Ik ben ook benieuwd!
Gast- Gast
Jaaa! Verliefd zijn is leuk! Hoop alleen dat hij het er een beetje hetzelfde over denkt..
Ik hoop het wel..! Punt waar ik een beetje mee zit is dat we op die date gelijk al seks hebben gehad. Jaaaa, heel slecht, I know, maar het was wel fijn. Hij zei wel gelijk dat ie vaker wilde afspreken, maar ik hoop dus niet dat ik even goed was om het mee te doen. Maar goed, ik wacht zijn smsje wel af..
Nou, hij is op Defqon, dus denk dat het wel eventjes kan duren haha.
Nou heel fout is het niet. Als je er beide voor open staat. Maar ja risico is wel dat je niet zeker weet dan of hij je voor meer wil
Balen dat hij nu op Defqon is
Balen dat hij nu op Defqon is
Gast- Gast
Najaa, ik wacht het gewoon maar af. Alleen ik haat wachten haha!
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: