Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
ja we leenden altijd koffers, maar die zijn tijdens de terugvlucht uit Canada in 2009 allebei gesneuveld...Chocolate Cookie schreef:Maple schreef:Noujaa.... gezellig... het is rotweer en veel spannende dingen ga ik toch niet kopen, alleen maar ff kijken voor koffers
Voor de vakantie?
Gast- Gast
(pssstt ik zit over de 5000 posts heen!!)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, maar ben nog steeds ratel whahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Stuiterbal schreef:Pien even een vraag, jij was dat toch he die samen met je man houten letters maakte ? Had ik je niet toen al eens een pm erover gestuurd? Ik ben hem kwijt namelijk
ik ben het niet, het is Tsjip! Ik kan je eventueel de site wel pm-en, ik heb namelijk afgelopen dinsdag wel ons pakket met bestelling van hun binnen gekregen!! Moet zeggen dat ze erg mooi en goed werk afleveren!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik wil op de toekomstige baby kamer ook houten letters op de muur
En ach, ik heb bijna zomervakantie, dus dan kom ik vast zo aan die 7500 posts haha
En ach, ik heb bijna zomervakantie, dus dan kom ik vast zo aan die 7500 posts haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Pien schreef:Stuiterbal schreef:Pien even een vraag, jij was dat toch he die samen met je man houten letters maakte ? Had ik je niet toen al eens een pm erover gestuurd? Ik ben hem kwijt namelijk
ik ben het niet, het is Tsjip! Ik kan je eventueel de site wel pm-en, ik heb namelijk afgelopen dinsdag wel ons pakket met bestelling van hun binnen gekregen!! Moet zeggen dat ze erg mooi en goed werk afleveren!
Ja heel graag !!
Gast- Gast
ja, kan het me voorstellen dat het lekker is om weg te zijn!! En de action is zo leuk om even rond te kijken... het is maar goed dat die niet hier in ons kleine winkelcentrumpje zit maar alleen echt in de stad.ProudMama schreef:Pien: Hoe is het met jou en met je krampen? Helemaal weg of nog last?
Niks bijzonder gekocht hoor, gewoon wat rommeltjes, maar zo lekker om er ff uit te zijn!
wat betreft de krampen, die heb ik nog steeds! Mijn buik is inmiddels behoorlijk gezakt, ik verdenk dus dat het indalingsweëen geweest zijn want ik heb echt heel erg last down under en in mn liezen. Vannacht wel vaak wakker geworden van de pijn maar kwam uiteindelijk pas om half 12 mijn bed uit! We vinden het beide nu toch wel echt heel erg spannend ineens geworden hoor, er komt wel steeds wat meer regelmaat in, duurt nu ook al 1 dag lang!
Pien- Ratel
Hooooi!
Ik ben druk aan het schoonmaken. En ik heb hoofdpijn. Dus het gaat niet heel erg hard.
Ik ben druk aan het schoonmaken. En ik heb hoofdpijn. Dus het gaat niet heel erg hard.
Gast- Gast
Wij kunnen ook niet wachten tot we ze op kunnen hangen!! Op een knalgroene muur en dan witte letters!!Lejow schreef:Ik wil op de toekomstige baby kamer ook houten letters op de muur
Pien- Ratel
Pfff inderdaad spannend Pien, dat vind ik het 'bizarre' eraan. Je hebt eigenlijk geen idee wanneer t komt en hoe het dan komt hehe
leuk man, een groene muur!
Ik heb een jaar geleden bij de prenatal zooo'n leuke babykamer gezien, bestaande uit een soort natuurhout, beetje lichtgroenig en donkergroenig (klinkt heel raar nu), was echt een super stoer kamertje. Alleen kan op de site niets vinden, iemand toevallig een idee of er ook babykamers staan op de site van Prenatal, of welk kamertje ik bedoel?
leuk man, een groene muur!
Ik heb een jaar geleden bij de prenatal zooo'n leuke babykamer gezien, bestaande uit een soort natuurhout, beetje lichtgroenig en donkergroenig (klinkt heel raar nu), was echt een super stoer kamertje. Alleen kan op de site niets vinden, iemand toevallig een idee of er ook babykamers staan op de site van Prenatal, of welk kamertje ik bedoel?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb geen idee welke je bedoeld Lejow, ben 1 keer bij de Prenatal geweest in Utrecht, het warenhuis zeg maar, maar omdat wij de kamer toen al gekocht hadden hebben we de kamers niet bekeken! Ik heb hier wel het boek van de collectie van Prenatal, zal die eens voor je openslaan om te zien of er zoiets instaat!
Pien- Ratel
Pien, wat spannend, je bent echt al bijna uitgerekend
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pien schreef:Ik heb geen idee welke je bedoeld Lejow, ben 1 keer bij de Prenatal geweest in Utrecht, het warenhuis zeg maar, maar omdat wij de kamer toen al gekocht hadden hebben we de kamers niet bekeken! Ik heb hier wel het boek van de collectie van Prenatal, zal die eens voor je openslaan om te zien of er zoiets instaat!
Ja graag!
Lejow- Lady Post-a-lot
@Suus, ja ja... het is echt nog maximaal 3 weken!! Al zou ik het ook niet zo erg vinden als het nog 3 weken duurt hoor, geniet zo erg van het zwanger zijn de laatste weken...
@Lejow, heb gekeken en er staat wel een kamer met groen in, die kamer heet pepijn. Misschien als je daarop googled dat je dan wat vind?
Ik ga er nu vandoor, even boodschapjes doen!!
@Lejow, heb gekeken en er staat wel een kamer met groen in, die kamer heet pepijn. Misschien als je daarop googled dat je dan wat vind?
Ik ga er nu vandoor, even boodschapjes doen!!
Pien- Ratel
Trouwens, even snel een vraagje. Een dom vraagje, dat wel. Maar het is een vraag.
Mijn badkamer is binnen een week 'klaar'. Omdat ik ervoor heb gekozen om niet de hele badkamer te betegelen, is het zo dat de bovenkant geverfd is en 'open'. Het is dus gewoon een stuk muur met een kleurtje. Nu bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om in het toiletgedeelte (het is een badkamer, tevens toilet) plankjes van de Ikea te hangen met letters van de Leenbakker (gejat van Stuiterbal. Dank daarvoor. ) met eventueel lijstjes of iets anders. Maar is dat wel handig? Want er wordt natuurlijk wel gedoucht en ik weet niet of de plankjes/letters dat zo leuk gaan vinden. Iemand toevallig een antwoord hierop?
Mijn badkamer is binnen een week 'klaar'. Omdat ik ervoor heb gekozen om niet de hele badkamer te betegelen, is het zo dat de bovenkant geverfd is en 'open'. Het is dus gewoon een stuk muur met een kleurtje. Nu bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om in het toiletgedeelte (het is een badkamer, tevens toilet) plankjes van de Ikea te hangen met letters van de Leenbakker (gejat van Stuiterbal. Dank daarvoor. ) met eventueel lijstjes of iets anders. Maar is dat wel handig? Want er wordt natuurlijk wel gedoucht en ik weet niet of de plankjes/letters dat zo leuk gaan vinden. Iemand toevallig een antwoord hierop?
Gast- Gast
Hier alweer een badkamertip : als het maar goed gelakt is, kan het vocht uit je douche niet in het hout trekken en is er niks aan de hand.
Gast- Gast
Twellie schreef:Hier alweer een badkamertip : als het maar goed gelakt is, kan het vocht uit je douche niet in het hout trekken en is er niks aan de hand.
Die badkamer houdt me wel bezig. Maar om nu voor elke vraag een topic te openen. Dank je wel. Dat vroeg ik me ook af, of de plankjes van de Ikea een beetje goed zijn. Want ik heb zo'n tafeltje van de Ikea, 5 euro, buiten gezet en daarvan spatten de randen van de tafel.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Twellie schreef:Hier alweer een badkamertip : als het maar goed gelakt is, kan het vocht uit je douche niet in het hout trekken en is er niks aan de hand.
Die badkamer houdt me wel bezig. Maar om nu voor elke vraag een topic te openen. Dank je wel. Dat vroeg ik me ook af, of de plankjes van de Ikea een beetje goed zijn. Want ik heb zo'n tafeltje van de Ikea, 5 euro, buiten gezet en daarvan spatten de randen van de tafel.
Misschien kan je 1 topic openen: alles over de badkamer van ABE
Suus- Lady Post-a-lot
Heeeeeej, ik ben ratel
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Angel Blue Eyes schreef:Twellie schreef:Hier alweer een badkamertip : als het maar goed gelakt is, kan het vocht uit je douche niet in het hout trekken en is er niks aan de hand.
Misschien kan je 1 topic openen: alles over de badkamer van ABE
Hahaha
Gast- Gast
Ik moet er alweer vandoor, de rest van de dag ben ik druk met leuke dingen, dus waarschijnlijk pas tot morgen! Fijne dag verder allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: