Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:01

Chocolate Cookie schreef:
Maple schreef:Noujaa.... gezellig... het is rotweer en veel spannende dingen ga ik toch niet kopen, alleen maar ff kijken voor koffers Wink

Voor de vakantie? smile
ja Very Happy we leenden altijd koffers, maar die zijn tijdens de terugvlucht uit Canada in 2009 allebei gesneuveld...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow za 25 jun 2011 - 1:08

(pssstt ik zit over de 5000 posts heen!!)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow za 25 jun 2011 - 1:08

Oh, maar ben nog steeds ratel whahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:08

Lejow schreef:Oh, maar ben nog steeds ratel whahaha
Pas bij 7500 laughcry

Gast
Gast

Bericht  Pien za 25 jun 2011 - 1:11

Stuiterbal schreef:Pien even een vraag, jij was dat toch he die samen met je man houten letters maakte ? Had ik je niet toen al eens een pm erover gestuurd? Ik ben hem kwijt namelijk Embarassed

ik ben het niet, het is Tsjip! Ik kan je eventueel de site wel pm-en, ik heb namelijk afgelopen dinsdag wel ons pakket met bestelling van hun binnen gekregen!! Moet zeggen dat ze erg mooi en goed werk afleveren!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow za 25 jun 2011 - 1:12

Ik wil op de toekomstige baby kamer ook houten letters op de muur I love you

En ach, ik heb bijna zomervakantie, dus dan kom ik vast zo aan die 7500 posts haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:13

Pien schreef:
Stuiterbal schreef:Pien even een vraag, jij was dat toch he die samen met je man houten letters maakte ? Had ik je niet toen al eens een pm erover gestuurd? Ik ben hem kwijt namelijk Embarassed

ik ben het niet, het is Tsjip! Ik kan je eventueel de site wel pm-en, ik heb namelijk afgelopen dinsdag wel ons pakket met bestelling van hun binnen gekregen!! Moet zeggen dat ze erg mooi en goed werk afleveren!

Ja heel graag !!

Gast
Gast

Bericht  Pien za 25 jun 2011 - 1:15

ProudMama schreef:Pien: Hoe is het met jou en met je krampen? Helemaal weg of nog last?
Niks bijzonder gekocht hoor, gewoon wat rommeltjes, maar zo lekker om er ff uit te zijn!
ja, kan het me voorstellen dat het lekker is om weg te zijn!! En de action is zo leuk om even rond te kijken... het is maar goed dat die niet hier in ons kleine winkelcentrumpje zit maar alleen echt in de stad.

wat betreft de krampen, die heb ik nog steeds! Mijn buik is inmiddels behoorlijk gezakt, ik verdenk dus dat het indalingsweëen geweest zijn want ik heb echt heel erg last down under en in mn liezen. Vannacht wel vaak wakker geworden van de pijn maar kwam uiteindelijk pas om half 12 mijn bed uit! We vinden het beide nu toch wel echt heel erg spannend ineens geworden hoor, er komt wel steeds wat meer regelmaat in, duurt nu ook al 1 dag lang!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:17

Hooooi!

Ik ben druk aan het schoonmaken. En ik heb hoofdpijn. Dus het gaat niet heel erg hard. nerd

Gast
Gast

Bericht  Pien za 25 jun 2011 - 1:18

Lejow schreef:Ik wil op de toekomstige baby kamer ook houten letters op de muur I love you
Wij kunnen ook niet wachten tot we ze op kunnen hangen!! Op een knalgroene muur en dan witte letters!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 25 jun 2011 - 1:20

Pfff inderdaad spannend Pien, dat vind ik het 'bizarre' eraan. Je hebt eigenlijk geen idee wanneer t komt en hoe het dan komt hehe

leuk man, een groene muur!

Ik heb een jaar geleden bij de prenatal zooo'n leuke babykamer gezien, bestaande uit een soort natuurhout, beetje lichtgroenig en donkergroenig (klinkt heel raar nu), was echt een super stoer kamertje. Alleen kan op de site niets vinden, iemand toevallig een idee of er ook babykamers staan op de site van Prenatal, of welk kamertje ik bedoel?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pien za 25 jun 2011 - 1:21

Ik heb geen idee welke je bedoeld Lejow, ben 1 keer bij de Prenatal geweest in Utrecht, het warenhuis zeg maar, maar omdat wij de kamer toen al gekocht hadden hebben we de kamers niet bekeken! Ik heb hier wel het boek van de collectie van Prenatal, zal die eens voor je openslaan om te zien of er zoiets instaat!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Suus za 25 jun 2011 - 1:22

Pien, wat spannend, je bent echt al bijna uitgerekend smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow za 25 jun 2011 - 1:24

Pien schreef:Ik heb geen idee welke je bedoeld Lejow, ben 1 keer bij de Prenatal geweest in Utrecht, het warenhuis zeg maar, maar omdat wij de kamer toen al gekocht hadden hebben we de kamers niet bekeken! Ik heb hier wel het boek van de collectie van Prenatal, zal die eens voor je openslaan om te zien of er zoiets instaat!

Ja graag!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pien za 25 jun 2011 - 1:26

@Suus, ja ja... het is echt nog maximaal 3 weken!! Al zou ik het ook niet zo erg vinden als het nog 3 weken duurt hoor, geniet zo erg van het zwanger zijn de laatste weken...

@Lejow, heb gekeken en er staat wel een kamer met groen in, die kamer heet pepijn. Misschien als je daarop googled dat je dan wat vind?

Ik ga er nu vandoor, even boodschapjes doen!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:28

Pien, wat is het hard gegaan zeg bij jou! Ik hoop dat jullie uk gauw komt!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:29

Wij hebben letters van Piepschuim, die zijn dikker maar niet zo zwaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:32

Trouwens, even snel een vraagje. Een dom vraagje, dat wel. Maar het is een vraag. nerd

Mijn badkamer is binnen een week 'klaar'. Omdat ik ervoor heb gekozen om niet de hele badkamer te betegelen, is het zo dat de bovenkant geverfd is en 'open'. Het is dus gewoon een stuk muur met een kleurtje. smile Nu bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om in het toiletgedeelte (het is een badkamer, tevens toilet) plankjes van de Ikea te hangen met letters van de Leenbakker (gejat van Stuiterbal. Dank daarvoor. :P) met eventueel lijstjes of iets anders. Maar is dat wel handig? Want er wordt natuurlijk wel gedoucht en ik weet niet of de plankjes/letters dat zo leuk gaan vinden. Iemand toevallig een antwoord hierop?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:37

Hier alweer een badkamertip smile: als het maar goed gelakt is, kan het vocht uit je douche niet in het hout trekken en is er niks aan de hand.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:39

Twellie schreef:Hier alweer een badkamertip smile: als het maar goed gelakt is, kan het vocht uit je douche niet in het hout trekken en is er niks aan de hand.

Die badkamer houdt me wel bezig. Maar om nu voor elke vraag een topic te openen. :P Dank je wel. Dat vroeg ik me ook af, of de plankjes van de Ikea een beetje goed zijn. Want ik heb zo'n tafeltje van de Ikea, 5 euro, buiten gezet en daarvan spatten de randen van de tafel. smile

Gast
Gast

Bericht  Suus za 25 jun 2011 - 1:40

Angel Blue Eyes schreef:
Twellie schreef:Hier alweer een badkamertip smile: als het maar goed gelakt is, kan het vocht uit je douche niet in het hout trekken en is er niks aan de hand.

Die badkamer houdt me wel bezig. Maar om nu voor elke vraag een topic te openen. :P Dank je wel. Dat vroeg ik me ook af, of de plankjes van de Ikea een beetje goed zijn. Want ik heb zo'n tafeltje van de Ikea, 5 euro, buiten gezet en daarvan spatten de randen van de tafel. smile

Misschien kan je 1 topic openen: alles over de badkamer van ABE Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus za 25 jun 2011 - 1:40

Heeeeeej, ik ben ratel Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:43

Suus schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Misschien kan je 1 topic openen: alles over de badkamer van ABE Wink

Hahaha Laughing

Gast
Gast

Bericht  Suus za 25 jun 2011 - 1:46

Ik moet er alweer vandoor, de rest van de dag ben ik druk met leuke dingen, dus waarschijnlijk pas tot morgen! Fijne dag verder allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:49

Ik zou voor glazen plankjes gaan, dan weet je zeker dat ze goed blijven.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: