Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
O bah dat is vervelend! Dan voel je je zo bekeken de hele tijd. Heel stom!Alex schreef:Ja, ik kan wel zelf opscheppen hoor, maar er wordt zo ontzettend op me gelet. Als ik niet zoveel eet krijg ik echt opmerkingen of ik wel genoeg heb en vaak ook blikken 'oh jee het is weer zover'. En daar baal ik van, dus dan eet ik wel gewoon normaal om te doen alsof, maar ik voel me daarna wel gelijk schuldig.
Gast- Gast
Haha, ik ben nu Paris Hilton's BFF aan het kijken en ik verbaas me echt over die meiden.
Gast- Gast
Storm schreef:Stuiterbal schreef:OLA !!!!!
Een virtuele hug op afstand zijn de beste Hugs ever !!!
Gast- Gast
Ik ook niet echt , maar zo op het forum is het wel fijn om ze te geven en te krijgen .Storm schreef:Hahaha ja want ik hou niet van knuffelen in het echt
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zusje belt net dat ze bij mij komt logeren. Yeaaaahh!
Dan ga ik maar eens naar de supermarkt.. (en die stofzuiger kopen)!
Dan ga ik maar eens naar de supermarkt.. (en die stofzuiger kopen)!
Gast- Gast
Ik ken je gevoel, Alex, in de tijd dat ik heel erge angsten had, had ik ook altijd het gevoel dat iedereen op me lette en dat ik degene was die het verpestte als het niet goed ging. Dat is zo rot.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja klopt storm maar de eerst volgende keer dat ik je zie KNUFFEL ik je helemaal plat......
Wat leuk smikkel !
Wat leuk smikkel !
Gast- Gast
Ik zie al een klein beetje resultaat van mijn lijngedrag nog laaaaang niet zoals ik het wil, maar ik zie wel een heel mini beetje vooruitgang.
Gast- Gast
Hoi dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Storm schreef:Ik zie al een klein beetje resultaat van mijn lijngedrag nog laaaaang niet zoals ik het wil, maar ik zie wel een heel mini beetje vooruitgang.
YEEEEHHHHHH dat geeft je wel de spirit om door te gaan ! Ben trots op je
Hallo Burn ! Hoe is het met je?
Gast- Gast
Oh dat heb ik sowieso wel hoor, heb nu echt een knop omgezet dat ik gezonder moet gaan eten en meer moet gaan bewegenStuiterbal schreef:Storm schreef:Ik zie al een klein beetje resultaat van mijn lijngedrag nog laaaaang niet zoals ik het wil, maar ik zie wel een heel mini beetje vooruitgang.
Mijn berichtje naar jou was niet serieus bedoelt hoor op facebook met wie ga je uit eten?
Gast- Gast
Storm: Wat goed!! Hou vol he?!
Ik snoep ook niet meer enz, maar ik wordt er alleen maar dikker van, zo raar!
Burn: Hoi! Lekker weekend thuis of zit je op de camping?
Burn: Hoi! Lekker weekend thuis of zit je op de camping?
Gast- Gast
Wat gek!ProudMama schreef:Storm: Wat goed!! Hou vol he?!
Gast- Gast
Storm schreef:Oh dat heb ik sowieso wel hoor, heb nu echt een knop omgezet dat ik gezonder moet gaan eten en meer moet gaan bewegenStuiterbal schreef:Storm schreef:Ik zie al een klein beetje resultaat van mijn lijngedrag nog laaaaang niet zoals ik het wil, maar ik zie wel een heel mini beetje vooruitgang.
Mijn berichtje naar jou was niet serieus bedoelt hoor op facebook met wie ga je uit eten?
Nou je hebt een fietsstoeltje nu dus hup fietsen !!! daar ben ik toch wel wat door kwijt geraakt en het is tevens ook nog gezellig met je zoon op de fiets
Met mijn nichtje en vrienden en die leuke jongen wat mee op stap was gegaan
Gast- Gast
@ Stuit en PM! Het gaat goed hoor, ben alleen erg moe! Drukke dagen.. Het is hier TT, en de camping staat propvol! Zie op tv Ned 2... Dat motor geluid hoor ik de hele dag!
Burn- Lady Post-a-lot
Dat geluid wordt je gek van! Ned 2 stond net even aan, maar nu snel overgeschakeld haha.
Is het wel droog daar? Op tv leek van wel, hier regent het al heel de ochtend.
Is het wel droog daar? Op tv leek van wel, hier regent het al heel de ochtend.
Gast- Gast
Ow wat een herrie Burn. Hadden hem net ook heel even op staan, maar werd al aardig gek van dat geluid..laat staan als je het live hoort.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Hahaha! En in dit geluid zit ik al de hele dag! En je het natuuurlijk ook nog trainingsdagen! Elke week min 1x hoor ik dit wel! Haha!
Het miezert hier af en toe.. Maar geen dikke buien ofzo!
Ik hoor het live, maar kijk de race ook nog op tv! Dus hoor het 2x.. Alhoewel mij de ogen bijna dicht vallen!
Het miezert hier af en toe.. Maar geen dikke buien ofzo!
Ik hoor het live, maar kijk de race ook nog op tv! Dus hoor het 2x.. Alhoewel mij de ogen bijna dicht vallen!
Burn- Lady Post-a-lot
hai dames! ik kom ook eventjes snel mee beppen!!
@PM, was het leuk bij de action? Nog wat gekocht?
@ALex, ik zou als ik jou was écht voor de desire hd gaan, ik heb hem zelf nu ook sinds maart en ben er zo blij mee!! Ik weet niet waar je je abbo hebt en welke hoogte zeg maar, ik hoefte maar een 10tje bij te betalen, alleen was dat pas op de dag dat ik echt mocht verlengen, toen ik de dagen daarvoor keek was het steeds 20 euro.
Wat je eventueel ook zou kunnen doen is wat oude kleding via marktplaats of het forum kunnen verkopen? 2 vliegen in 1 klap, wat extra geld én je ruimt op!
@PM, was het leuk bij de action? Nog wat gekocht?
@ALex, ik zou als ik jou was écht voor de desire hd gaan, ik heb hem zelf nu ook sinds maart en ben er zo blij mee!! Ik weet niet waar je je abbo hebt en welke hoogte zeg maar, ik hoefte maar een 10tje bij te betalen, alleen was dat pas op de dag dat ik echt mocht verlengen, toen ik de dagen daarvoor keek was het steeds 20 euro.
Wat je eventueel ook zou kunnen doen is wat oude kleding via marktplaats of het forum kunnen verkopen? 2 vliegen in 1 klap, wat extra geld én je ruimt op!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien: Hoe is het met jou en met je krampen? Helemaal weg of nog last?
Niks bijzonder gekocht hoor, gewoon wat rommeltjes, maar zo lekker om er ff uit te zijn!
Niks bijzonder gekocht hoor, gewoon wat rommeltjes, maar zo lekker om er ff uit te zijn!
Gast- Gast
Pien even een vraag, jij was dat toch he die samen met je man houten letters maakte ? Had ik je niet toen al eens een pm erover gestuurd? Ik ben hem kwijt namelijk
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: