zorgverz / uitvaartverz
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
zorgverz / uitvaartverz
Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 5:23; in totaal 1 keer bewerkt
Sneeuwwitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10
Re: zorgverz / uitvaartverz
Zorgverzekering hebben we beiden bij zilveren kruis en we betalen beiden 130 euro. Uitvaartverzekering beiden bij Nivo en dat kost ons beiden nog geen 10 euro in de maand.
Gast- Gast
Ik zit bij Zilveren Kruis en betaal iets meer dan 100 euro (inclusief tandarts). Qua uitvaartverzekering zit ik nog bij mijn ouders en die betalen geloof ik niks of een paar euro daarvoor (voor mij dan).
Gast- Gast
Zorgverzekering nu nog bij FBTO en betaal 113 euro ongeveer. Uitvaartverzekering bij Monuta en betaal 17 euro voor ons drieën.
Gast- Gast
Zorgverzekering zit ik bij VGZ en betaal ik 132 nog wat voor. Uitvaartverzekering heb ik niet.
Gast- Gast
Storm schreef:Zorgverzekering nu nog bij FBTO en betaal 113 euro ongeveer. Uitvaartverzekering bij Monuta en betaal 17 euro voor ons drieën.
Hee Storm, waarom ga je weg bij FBTO als ik mag vragen? Ik zit er sterk over te denken om over te stappen van IZZ naar FBTO, omdat dat gewoon veel voordeliger lijkt uit te vallen. Ik ken alleen weinig mensen met die verzekeraar, daarom ben ik benieuwd naar je ervaring!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil weg omdat ik te weinig vergoed krijg voor mijn lenzen. Ik krijg maar 1x 50 euro terug ofzo terwijl lenzen elk halfjaar toch wel 100 euro kosten. Dat is voor mij gewoon niet voordelig.Sterre schreef:Storm schreef:Zorgverzekering nu nog bij FBTO en betaal 113 euro ongeveer. Uitvaartverzekering bij Monuta en betaal 17 euro voor ons drieën.
Hee Storm, waarom ga je weg bij FBTO als ik mag vragen? Ik zit er sterk over te denken om over te stappen van IZZ naar FBTO, omdat dat gewoon veel voordeliger lijkt uit te vallen. Ik ken alleen weinig mensen met die verzekeraar, daarom ben ik benieuwd naar je ervaring!
Je moet kijken naar wat je het meest gebruikt zeg maar! En dan kijken bij wie het meest vergoed wordt. Bij mij zijn dat toevallig lenzen.
Gast- Gast
Thanks! Nee, inderdaad als het om vergoedingen is is het geen probleem, maar als het te maken heeft met slechte service of loze beloften (waar ik wel eens wat over heb gelezen m.b.t. FBTO) dan was het een ander verhaal
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik ga voor zorgverzekering 120 euro per maand betalen bij Anderzorg (wel incl. extra pakket en tandartspakket).
Voor de uitvaartverzekering betaal ik 7.50 ofzo per maand. Mijn vriend heeft allebei hetzelfde.
Voor de uitvaartverzekering betaal ik 7.50 ofzo per maand. Mijn vriend heeft allebei hetzelfde.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend en ik zijn beide bij Menzis verzekerd, samen betalen we rond de 140 euro. Voor de uitvaartverzekering zitten we bij Dela en betalen samen eens in de 3 maand 36 euro
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik zit bij de Menzis, en betaal iets van 110 euro per maand zorgverzekering. Ik wil hier eigenlijk nog dit jaar weg, want ik denk dat ik ergens anders goedkoper uit kan zijn..
En ik betaal 20 euro per kwartaal voor mijn uitvaartverzekering bij de dela.
Mijn vriend betaalt dit zelf, ik heb geen idee hoeveel hij daar precies aan kwijt is.
En ik betaal 20 euro per kwartaal voor mijn uitvaartverzekering bij de dela.
Mijn vriend betaalt dit zelf, ik heb geen idee hoeveel hij daar precies aan kwijt is.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: