Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Sorry, wist het ook niet dat het er gelijk 2 zouden wordenAlex schreef:Ja, PM! Ik vind het ook gemeen dat jij gelijk 2 kinderen krijgt, terwijl ik zo graag een tweede kindje wil.
Ach, ik wist ook niet dat ik jou aardig zou gaan vinden, dus ik kom wel gewoon vaak bij je op de koffie, lekker met je kindjes kroelen.
Gast- Gast
Heb je rietjes thuis? In elkaar schuiven en een telescoop-plasser van maken
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik beval in het ziekenhuis, niet voor hun neus.Smikkell schreef:Ik vind het net zo 'gemeen' om voor hun neus twee kinderen te baren. Nananananana, ikke lekker wel!ProudMama schreef:Onder ons woont inderdaad een lesbisch stel, om die nou gelijk potten te noemen vind ik wel ver gaan hoor.Megara schreef:Alex schreef:
Het rijmt zelfs! Dus 1 pot nat.
Voor een pot nat moet je onder het balkon van PM zijn.
Of is daat in Twente wel normaal?
Die steken hun neus maar in d'r eigen zaken.
Gast- Gast
Meer piemel dan nu gaat ze nooit meer 'bezitten'.Alex schreef:ProudMama schreef:Nee joh, de melkflessen die nu voor moeders voor moeders zijn staan beneden, en ik probeer ze nog steeds vol te plassen vanaf het balkon. En het gaat me lukken... ooit...Alex schreef:Geen wonder dat al die honden die bij de dierenarts moeten zijn daar ook gaan zitten! Territoriumgedrag. En PM doet het hardst mee.
Ooit? Als je een piemel hebt zeker?
Gast- Gast
Misschien heb ik wel 2 piemels, wie zal het zeggen..Alex schreef:ProudMama schreef:Nee joh, de melkflessen die nu voor moeders voor moeders zijn staan beneden, en ik probeer ze nog steeds vol te plassen vanaf het balkon. En het gaat me lukken... ooit...Alex schreef:Geen wonder dat al die honden die bij de dierenarts moeten zijn daar ook gaan zitten! Territoriumgedrag. En PM doet het hardst mee.
Gast- Gast
twee kindjes is denk ook twee mensen op visite om te kroelen, dus Lex ik ga mee!Alex schreef:ProudMama schreef:Sorry, wist het ook niet dat het er gelijk 2 zouden wordenAlex schreef:Ja, PM! Ik vind het ook gemeen dat jij gelijk 2 kinderen krijgt, terwijl ik zo graag een tweede kindje wil.
Ach, ik wist ook niet dat ik jou aardig zou gaan vinden, dus ik kom wel gewoon vaak bij je op de koffie, lekker met je kindjes kroelen.
Gast- Gast
Is goed hoor!!Alex schreef:ProudMama schreef:Sorry, wist het ook niet dat het er gelijk 2 zouden wordenAlex schreef:Ja, PM! Ik vind het ook gemeen dat jij gelijk 2 kinderen krijgt, terwijl ik zo graag een tweede kindje wil.
Gast- Gast
Ik, zie de post er boven!ProudMama schreef:Misschien heb ik wel 2 piemels, wie zal het zeggen..Alex schreef:ProudMama schreef:Nee joh, de melkflessen die nu voor moeders voor moeders zijn staan beneden, en ik probeer ze nog steeds vol te plassen vanaf het balkon. En het gaat me lukken... ooit...Alex schreef:Geen wonder dat al die honden die bij de dierenarts moeten zijn daar ook gaan zitten! Territoriumgedrag. En PM doet het hardst mee.
Gast- Gast
Ja, dat denk ik al een tijdje.Alex schreef:Whaha, Smik, denk je dat PM jongens krijgt?
Gast- Gast
@Zininzon: Ik heb een topic geplaatst!
Ik denk eigenlijk ook dat PM, jongens gaat krijgen..
Ik denk eigenlijk ook dat PM, jongens gaat krijgen..
Gast- Gast
Haha, ik had het daar vandaag met een collega over.
Zij heeft 1 dochter en weet voor een eventueel volgend kindje alleen een jongensnaam.
Ik heb geen kids (en geen partner) en weet 3 heel leuke jongensnamen.
Dus ik zei: ik krijg gewoon 3 jongens!!!
Oeps, ik wilde maar 2 kinderen...
Dus nu zegt zij dat ik eerst een 1 ling krijg en daarna een 2 ling
Goed, eerst maar een man vinden...
Zij heeft 1 dochter en weet voor een eventueel volgend kindje alleen een jongensnaam.
Ik heb geen kids (en geen partner) en weet 3 heel leuke jongensnamen.
Dus ik zei: ik krijg gewoon 3 jongens!!!
Oeps, ik wilde maar 2 kinderen...
Dus nu zegt zij dat ik eerst een 1 ling krijg en daarna een 2 ling
Goed, eerst maar een man vinden...
Zininzon- Ratel
@ Jade: al gezien en gereageerd
Zininzon- Ratel
Naast het feit dat je ALTIJD als/dan fouten maak, denk ik dat gewoon. Twee jongens die houden van slootje springenProudMama schreef:Waarom dat dan? Ben ik meer een jongensmoeder als een meisjesmoeder?
Laatst aangepast door Smikkell op vr 24 jun 2011 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Naast het fijt dat je ALTIJD als/dan fouten maak, denk ik dat gewoon. Twee jongens die houden van slootje springenProudMama schreef:Waarom dat dan? Ben ik meer een jongensmoeder als een meisjesmoeder?
feit dus
Gast- Gast
Smikkell schreef:Naast het fijt dat je ALTIJD als/dan fouten maak, denk ik dat gewoon. Twee jongens die houden van slootje springenProudMama schreef:Waarom dat dan? Ben ik meer een jongensmoeder als een meisjesmoeder?
Gast- Gast
Jade schreef:Smikkell schreef:Naast het feit dat je ALTIJD als/dan fouten maak, denk ik dat gewoon. Twee jongens die houden van slootje springenProudMama schreef:Waarom dat dan? Ben ik meer een jongensmoeder als een meisjesmoeder?
feit dus
Gast- Gast
Als/ dan 'fouten' is gewoon het dialact van het eiland.Smikkell schreef:Naast het fijt dat je ALTIJD als/dan fouten maak, denk ik dat gewoon. Twee jongens die houden van slootje springenProudMama schreef:Waarom dat dan? Ben ik meer een jongensmoeder als een meisjesmoeder?
Haha, dit eiland ligt tussen rivieren, daar spring je niet over hoor.
Gast- Gast
Tsja, in 't west'n hebt ze ne eig'n taal
Zininzon- Ratel
Smikkell schreef:Jade schreef:Smikkell schreef:Naast het feit dat je ALTIJD als/dan fouten maak, denk ik dat gewoon. Twee jongens die houden van slootje springenProudMama schreef:Waarom dat dan? Ben ik meer een jongensmoeder als een meisjesmoeder?
feit dus
Gast- Gast
Ja, het ging niet helemaal lekker en haal de inhoud van mijn post zelf behoorlijk onderuit.Alex schreef:Smikkell schreef:Naast het feit dat je ALTIJD als/dan fouten maakt, denk ik dat gewoon. Twee jongens die houden van slootje springenProudMama schreef:Waarom dat dan? Ben ik meer een jongensmoeder als een meisjesmoeder?
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: