Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Daarom woon ik ook niet in een flat Jade hahah...
Maarja, het weiland is mijn achtertuin
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Heb geen bedrust, mag naar toilet enz
Gelukkig wel ja. Moet je je voorstellen dat je man elke keer met een teiltje alles moet opvangen.
Gast- Gast
Echt, 3,5 week dan is het echt over hoor...Smikkell schreef:Nee, ik vind je zo hilarsich sinds je zwanger bent en wil daar graag nog lang van genieten..ProudMama schreef:Ja, wil je me extra punten toekennen omdat je me zat bent?Smikkell schreef:PM, bij 10.000 ging je bevallen, toch?
En wat betreft dat eiliand: Ow, ben jij dat .. Ik had je niet herkend met die buikAlsof, na mijn honderden eilandgrappen, iemand nog gelooft dat ik niet weet dat jij op een eiland woont.
Gast- Gast
Dat doe ik gewoon over het randje van het balkon joh.Megara schreef:ProudMama schreef:Heb geen bedrust, mag naar toilet enz
Gelukkig wel ja. Moet je je voorstellen dat je man elke keer met een teiltje alles moet opvangen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Links naast de vakjes waar de tekst staan, staat een plaatje en ProudMama. ProudMama ben ik, aangenaam.
Daar onder staat een aantal posts, en aantal punten.
Vervolgens volgt: Woonplaats...
Bescheiden tiepje.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Daarom woon ik ook niet in een flat Jade hahah...
Mijn studentenbudget was daar helaas niet toereikend genoeg voor
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat doe ik gewoon over het randje van het balkon joh.Megara schreef:ProudMama schreef:Heb geen bedrust, mag naar toilet enz
Dan zal die boom er onder goed gegroeid zijn inmiddels?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Over boeren gesproken...Zininzon schreef:Mijn bier ligt koud in de vijver om de hoek
Hier drinken vrouwen Rose, geen biertjuhhhh!
Jij mag helemaal geen rose, hebben we het net nog over gehad
Zininzon- Ratel
Zwanger?Alex schreef:ProudMama schreef:Links naast de vakjes waar de tekst staan, staat een plaatje en ProudMama. ProudMama ben ik, aangenaam.
Daar onder staat een aantal posts, en aantal punten.
Vervolgens volgt: Woonplaats...
Bescheiden tiepje.
Gast- Gast
Hier in de grote stad verkopen ze bij de supermarkt (kruidenier bij jullie) ook alcohol- vrije RoséZininzon schreef:ProudMama schreef:Over boeren gesproken...Zininzon schreef:Mijn bier ligt koud in de vijver om de hoek
Gast- Gast
Ik wist helemaal niet dat er nog zoveel Tukkers op het forum zaten eigenlijk ..
Ik dacht dat het meerendeel uit het westen, een eiland of de klei kwam..
Gast- Gast
Die is doodMegara schreef:ProudMama schreef:Dat doe ik gewoon over het randje van het balkon joh.Megara schreef:ProudMama schreef:Heb geen bedrust, mag naar toilet enz
Dan zal die boom er onder goed gegroeid zijn inmiddels?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hier in de grote stad verkopen ze bij de supermarkt (kruidenier bij jullie) ook alcohol- vrije RoséZininzon schreef:ProudMama schreef:Over boeren gesproken...Zininzon schreef:Mijn bier ligt koud in de vijver om de hoek
Hier worden de spullen nog aan huis gebracht met paard en wagen. Wat nou Albert boodschappenservice?
Gast- Gast
Tjonge, lekkere verbondenheid als je elkaar niet eens herkent qua afkomst...Jade schreef:Ik wist helemaal niet dat er nog zoveel Tukkers op het forum zaten eigenlijk ..
Gast- Gast
Jade schreef:Ik wist helemaal niet dat er nog zoveel Tukkers op het forum zaten eigenlijk ..
Meer dan je denkt.
En sowieso meer dan nu in dit topic aanwezig.
Gast- Gast
die alcoholvrije rosé vond ik echt niet te zuipen om het over alcoholvrije rose bier nog maar niet te hebben
Zininzon- Ratel
Gelijk je erf bemest...Megara schreef:ProudMama schreef:Hier in de grote stad verkopen ze bij de supermarkt (kruidenier bij jullie) ook alcohol- vrije RoséZininzon schreef:ProudMama schreef:Over boeren gesproken...Zininzon schreef:Mijn bier ligt koud in de vijver om de hoek
Hier worden de spullen nog aan huis gebracht met paard en wagen. Wat nou Albert boodschappenservice?
Gast- Gast
En de glazen melkflessen gewoon weer bijgevuld?Megara schreef:ProudMama schreef:Hier in de grote stad verkopen ze bij de supermarkt (kruidenier bij jullie) ook alcohol- vrije RoséZininzon schreef:ProudMama schreef:Over boeren gesproken...Zininzon schreef:Mijn bier ligt koud in de vijver om de hoek
Ik spreek Megara opeens ook heel boers uit...!!
Gast- Gast
@Megara: is Xanna niet thuis? Dan roepen we die er ook even bij haha
Zininzon- Ratel
Nee de glazen melkflessen gebruiken we daarna voor moeders voor moeders
Zininzon- Ratel
Smikkell schreef:
Ik spreek Megara opeens ook heel boers uit...!!
Dat vraagt om een audio opname.
Over oude topics gesproken.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: